Belgische telco Mobistar gaat nog dit jaar digitale kabel-tv

Hier kunt u alles kwijt over TV over de kabel
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Ik vind het geen manier van doen,maar op deze manier hebben ze alvast een lijst van sterk geintreseerde mensen.De bedoeling zal wel zijn na de lancering een enorm aantal klanten proberen binnen te halen,voor Telenet(en eigenlijk ook wel Proximus) kunnen reageren,foutje....tot nu toe heeft Telenet nog nooit gereageert (ik vraag mij ondertussen wel af of de Telenet klanten,die een technieker aan huis gehad hebben voor hun instalatie te inspecteren niet,zonder het te weten een verlenging van hun abo aan hun been hebben).
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Ik denk dat de strategie wel redelijk goed zit. Je hebt je gegevens achtergelaten in de hoop om het te kunnen testen toch? Stel dat het binnenkort beschikbaar wordt zal je waarschijnlijk één dan de eersten zijn die het weet. Mijn gegevens hebben ze alvast en ben benieuwd naar hun aanbod.
jaco3700
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 25 aug 2008, 11:57
Twitter: rudi3700
Locatie: Tongeren
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer

Ik mag komende dinsdag ook Mobistar digitale tv en internet testen. Ik heb momenteel Belgacom tv en kabel tv is dus niet aangesloten. Moet ik nu niet eerst aan Telenet vragen om de kabel terug aan te sluiten of sluit Mobistar die zelf terug aan? Ik heb hier ooit Telenet gehad...

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1739
Lid geworden op: 07 jun 2006, 07:47
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 182 keer

laat dat maar eens gewoon zijn beloop gaan. In principe sluit Mobistar dit aan.
bruma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1674
Lid geworden op: 06 jan 2014, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 80 keer

Dit jaar loopt bijna ten einde. Vorig jaar rond die periode heeft Mobistar op hun forum gezegd nog voor t jaareind is het er, we zijn een jaar verder en t is er weer bijna. Ik vermoed dat ik verkeerd heb geinterpreteerd voor t jaareind maar ze hebben het jaar vergeten vermelden LOL
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

Als dat aan die trage tempo gaat zal dat eerder voor eind 2016 zijn, dus nog een jaar. :x
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2635
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 133 keer

Tegen dan heeft Telenet hoogste abbo een max download van 300Mbps met een limiet van 300 GB :-) :lol:
Neen, ik hoop dat Mobistar beter zal doen, en vooral dan een hogere limiet geven voor een lagere prijs.
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
fvhbrugge
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 23 nov 2008, 20:38
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 120 keer

Sylvester schreef:laat dat maar eens gewoon zijn beloop gaan. In principe sluit Mobistar dit aan.
Mobistar zal het moeten organiseren, maar mij lijkt het dat enkel Telenet de installatie op hun net kan/mag uitvoeren.
Net zoals een VDSL van Telenet door Proximus wordt geïnstalleerd.
De eindklant zou daar in theorie niets mogen van merken...
Gebruikersavatar
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1739
Lid geworden op: 07 jun 2006, 07:47
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 182 keer

zo zal het niet gaan. Mobistar zal de klanten zelf in dienst zetten.
Zo gaat het ook in Limburg (en andere Infrax gebieden) met Telenet. Het net is niet van Telenet, en toch zetten ze zelf alle klanten in dienst, dus kan Mobistar even goed klanten in dienst zetten op het net van Telenet (en Infrax). Dat zou te complex worden. Er moeten wel achterliggende services geactiveerd worden, maar mogelijk kan dat ook gebeuren door Mobistar als de administratieve koppeling tussen Mobistar en Telenet in orde is.
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1492
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

Infrax heeft net toch verkocht aan Telenet enkele jaren geleden dacht ik....
Gebruikersavatar
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1739
Lid geworden op: 07 jun 2006, 07:47
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 182 keer

Nee, dat is een misverstand. Dat is niet zo.
Gebruikersavatar
cyberbug
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 08 okt 2005, 14:37
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 77 keer
Contacteer:

jaco3700 schreef:Ik mag komende dinsdag ook Mobistar digitale tv en internet testen. Ik heb momenteel Belgacom tv en kabel tv is dus niet aangesloten. Moet ik nu niet eerst aan Telenet vragen om de kabel terug aan te sluiten of sluit Mobistar die zelf terug aan? Ik heb hier ooit Telenet gehad...[Afbeelding Post made via mobile device ]
Dit verzorgen zij, bij telefonisch contact word gevraagd of er een coax binnen komt (dat er signal of niet op zat interesserede hem niet)
bij mij zat er indeerdaad nog annaloog signiaal op de lijn (ook al is telenet meer dan een jaar opgezegd) hopelijk zijn we dit niet kwijt als we zouden beslissen m* niet te houden.
analoge TV is momenteel de enige optie voor men pa om ondertitels bij alle programma's te zien via 888

Daar Faalt Proximus toch zwaar in.
- Telenet Analoog TTX met 888
- Telenet Digitaal TTX met 888
- Zelfs DVB-T TTX met 888
- Proximus NIETS
- Mobistar Digi NIETS op de moment (kan misschien nog komen) ik zal dit zeker vermelden als ik men oordel moet geven over hun produkt
fluppie schreef:Ik vind het geen manier van doen,maar op deze manier hebben ze alvast een lijst van sterk geintreseerde mensen.De bedoeling zal wel zijn na de lancering een enorm aantal klanten proberen binnen te halen,voor Telenet(en eigenlijk ook wel Proximus) kunnen reageren,foutje....tot nu toe heeft Telenet nog nooit gereageert (ik vraag mij ondertussen wel af of de Telenet klanten,die een technieker aan huis gehad hebben voor hun installatie te inspecteren niet,zonder het te weten een verlenging van hun abo aan hun been hebben).
Tegen mij is gezegd dat na de test grote periode, alle testers de optie hadden bij mobistar te blijven of om op te zeggen.
fvhbrugge schreef:
Sylvester schreef:laat dat maar eens gewoon zijn beloop gaan. In principe sluit Mobistar dit aan.
Mobistar zal het moeten organiseren, maar mij lijkt het dat enkel Telenet de installatie op hun net kan/mag uitvoeren.
Net zoals een VDSL van Telenet door Proximus wordt geïnstalleerd.
De eindklant zou daar in theorie niets mogen van merken...
Bij ons was er niets meer van de Telenet apperatuur in huis. alles is door mobistar vervangen.
- coax versterker van hen
- modem van hen
- decoder va hen

Enkel de buiten bekabeling daar mag mobistar niet aankomen. toen de technieker vn Telenet in een ver verleden de installatie kwam uitvoeren, zij de technieker dat hij enkel aan de binnen bekabeling mocht komen, de buiten bekabeling was voor een andere firma in onderaanneming (dit is al zeker 15j geleden dus weet niet of dit nu nog zo is)
Greetz cyberbug

Afbeelding
Gebruikersavatar
cyberbug
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 08 okt 2005, 14:37
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 77 keer
Contacteer:

jaco3700 schreef:Ik mag komende dinsdag ook Mobistar digitale tv en internet testen. Ik heb momenteel Belgacom tv en kabel tv is dus niet aangesloten. Moet ik nu niet eerst aan Telenet vragen om de kabel terug aan te sluiten of sluit Mobistar die zelf terug aan? Ik heb hier ooit Telenet gehad...[Afbeelding Post made via mobile device ]
Dit verzorgen zij, bij telefonisch contact word gevraagd of er een coax binnen komt (dat er signal of niet op zat interesserede hem niet)
bij mij zat er indeerdaad nog annaloog signiaal op de lijn (ook al is telenet meer dan een jaar opgezegd) hopelijk zijn we dit niet kwijt als we zouden beslissen m* niet te houden.
analoge TV is momenteel de enige optie voor men pa om ondertitels bij alle programma's te zien via 888

Daar Faalt Proximus toch zwaar in.
- Telenet Analoog TTX met 888
- Telenet Digitaal TTX met 888
- Zelfs DVB-T TTX met 888
- Proximus NIETS
- Mobistar Digi NIETS op de moment (kan misschien nog komen) ik zal dit zeker vermelden als ik men oordel moet geven over hun produkt
fluppie schreef:Ik vind het geen manier van doen,maar op deze manier hebben ze alvast een lijst van sterk geintreseerde mensen.De bedoeling zal wel zijn na de lancering een enorm aantal klanten proberen binnen te halen,voor Telenet(en eigenlijk ook wel Proximus) kunnen reageren,foutje....tot nu toe heeft Telenet nog nooit gereageert (ik vraag mij ondertussen wel af of de Telenet klanten,die een technieker aan huis gehad hebben voor hun installatie te inspecteren niet,zonder het te weten een verlenging van hun abo aan hun been hebben).
Tegen mij is gezegd dat na de test grote periode, alle testers de optie hadden bij mobistar te blijven of om op te zeggen.
fvhbrugge schreef:
Sylvester schreef:laat dat maar eens gewoon zijn beloop gaan. In principe sluit Mobistar dit aan.
Mobistar zal het moeten organiseren, maar mij lijkt het dat enkel Telenet de installatie op hun net kan/mag uitvoeren.
Net zoals een VDSL van Telenet door Proximus wordt geïnstalleerd.
De eindklant zou daar in theorie niets mogen van merken...
Bij ons was er niets meer van de Telenet apperatuur in huis. alles is door mobistar vervangen.
- coax versterker van hen
- modem van hen
- decoder va hen

Enkel de buiten bekabeling daar mag mobistar niet aankomen. toen de technieker vn Telenet in een ver verleden de installatie kwam uitvoeren, zij de technieker dat hij enkel aan de binnen bekabeling mocht komen, de buiten bekabeling was voor een andere firma in onderaanneming (dit is al zeker 15j geleden dus weet niet of dit nu nog zo is)
Greetz cyberbug

Afbeelding
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

cyberbug schreef: analoge TV is momenteel de enige optie voor men pa om ondertitels bij alle programma's te zien via 888
Daar Faalt Proximus toch zwaar in.
toch even op inpikken dat dat niet waar is.
ons moeder kijkt altijd via teletext naar o.a. familie, ook bij proximus gewoon 888, werkt perfect. (decoder v4)
enkel op zaken zoals het nieuws vond ze het niet praktisch: daar lopen de ondertitels niet synchroon, surtout niet als het live is, maar dat is dan weer niet de fout van proximus.
fvhbrugge
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 23 nov 2008, 20:38
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 120 keer

Inderdaad Teletekst is volledig beschikbaar bij Proximus. Dit is al jaren zo, volgens mij al van in het begin van Belgacom TV.
Niet alleen 888 maar ook de gewone teletekst pagina's, voor zover de zenders die pagina's nog hebben.
Maar VRT bijv. heeft nog altijd nieuwspagina's en sportpagina's, alle beschikbaar op Proximus TV

En nog beter: de volledige teletekst staat bij een opname ook gewoon op de decoder. Dus alle pagina's inclusief 888 kunnen nadien nog bekeken worden.

Uiteraard de afstandsbediening van Proximus decoder gebruiken, niet deze van de televisie.
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

Teletekst via Proximus: afstandsbediening van de decoder gebruiken.
Teletekst via Telenet digibox/digicorder: afstandsbediening van de digibox/digicorder gebruiken.
Teletekst via Telenet CI+module en analoog: afstandsbediening van de TV gebruiken.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

cyberbug schreef: Daar Faalt Proximus toch zwaar in.
- Telenet Analoog TTX met 888
- Telenet Digitaal TTX met 888
- Zelfs DVB-T TTX met 888
- Proximus NIETS
- Mobistar Digi NIETS op de moment (kan misschien nog komen) ik zal dit zeker vermelden als ik men oordel moet geven over hun produkt
Hier bij Proximus TV werkt 888 wel hoor voor ondertiteling :s
kristofmertens
Pro Member
Pro Member
Berichten: 284
Lid geworden op: 07 aug 2013, 20:26
Locatie: Aarschot
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 34 keer

Ondertussen is Nat Geo Wild (kanaal 14) ook toegevoegd aan de lijst.
Nu nog enkele zenders voor de kids (Nick Jr en Disney Junior) en ik ben tevreden :-D

[Afbeelding Post made via mobile device ]
TV: Telenet + CI+ module + Streamz
Internet: Telenet All internet 300
GSM: Orange Go Plus + Extra Surf Card, Orange Go Light
Gebruikersavatar
cyberbug
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 08 okt 2005, 14:37
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 77 keer
Contacteer:

Ok straks toch maar een kijken dan hoe ik teletext aan de praat krijg :-)
Greetz cyberbug

Afbeelding
kristofmertens
Pro Member
Pro Member
Berichten: 284
Lid geworden op: 07 aug 2013, 20:26
Locatie: Aarschot
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 34 keer

Lord Utopia schreef:
cyberbug schreef: Daar Faalt Proximus toch zwaar in.
- Telenet Analoog TTX met 888
- Telenet Digitaal TTX met 888
- Zelfs DVB-T TTX met 888
- Proximus NIETS
- Mobistar Digi NIETS op de moment (kan misschien nog komen) ik zal dit zeker vermelden als ik men oordel moet geven over hun produkt
Hier bij Proximus TV werkt 888 wel hoor voor ondertiteling :s
Inderdaad, op de afstandsbediening nergens een Teletext knop te vinden bij Mobistar.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
TV: Telenet + CI+ module + Streamz
Internet: Telenet All internet 300
GSM: Orange Go Plus + Extra Surf Card, Orange Go Light
jaco3700
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 25 aug 2008, 11:57
Twitter: rudi3700
Locatie: Tongeren
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer

De technieker heeft niet kunnen installeren. Er zat geen signaal op de binnenkomende kabel. Mobistar moet terug contact opnemen met Telenet. :-(

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Robert Ford
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1503
Lid geworden op: 12 nov 2005, 18:54
Uitgedeelde bedankjes: 110 keer
Bedankt: 102 keer

Dus Mobistar mag zelf geen paddestoelen openmaken op de straat? Dat gaat nog leuk worden... :twisted:
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Als er bij toekomstige Telenet klanten geen signiaal op zit installeren ze anders wel (bvb als paddo nt toegankelijk is). Belachelijk!
Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1888
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 161 keer
Bedankt: 282 keer

Ergens wel begrijpelijk he.
Mobistar wil niet riskeren dat ze de hele boel klaar zetten waarna de klant alsog besluit niet verder te gaan omdat telenet de zaak onnodig rekt of het zelfs niet mogelijk zou blijken om aan te sluiten. Dit is nu vervelend voor de klant maar bovenstaande situatie zou nog een tikkeltje vervelender zijn, zeker als de factuur volgt.
-Met name de kosten in verband met de eindapparatuur (modem, settopbox, ...) zouden beperkt kunnen worden, als die toestellen hergebruikt zouden kunnen worden of vrij gekozen worden door de klant- Bron
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

sardonis schreef:Dus Mobistar mag zelf geen paddestoelen openmaken op de straat? Dat gaat nog leuk worden... :twisted:
sja, is eigenlijk net zoals bij proximus hé... andere operatoren mogen het netwerk wel gebruiken, maar mogen niet aan de infrastructuur komen.
daarom dat een scheiding infrastructuur / aanbieder eigenlijk noodzakelijk is om deftige concurrentie te verzorgen, want anders kan pxm/tn het gewoon zolang rekken dat de klant iets heeft van "foert, ik ga wel bij die zelf"
rowan007
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 31
Lid geworden op: 02 feb 2015, 09:41
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 2 keer

Bij proximus mogen andere operatoren die gebruik maken van "certified technicians" ook aan de infrastructuur komen om hun klanten aan te sluiten
http://datanews.knack.be/ict/nieuws/des ... 83095.html
Robert Ford
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1503
Lid geworden op: 12 nov 2005, 18:54
Uitgedeelde bedankjes: 110 keer
Bedankt: 102 keer

Inderdaad, Destiny heeft techniekers die in de straatkasten mogen.
Laatst gewijzigd door Robert Ford 02 dec 2015, 09:46, in totaal 1 gewijzigd.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Splitter schreef: sja, is eigenlijk net zoals bij proximus hé... andere operatoren mogen het netwerk wel gebruiken, maar mogen niet aan de infrastructuur komen.
daarom dat een scheiding infrastructuur / aanbieder eigenlijk noodzakelijk is om deftige concurrentie te verzorgen, want anders kan pxm/tn het gewoon zolang rekken dat de klant iets heeft van "foert, ik ga wel bij die zelf"
Dat is je reinste onzin. Niemand redeneert op die manier... de klant moet aangesloten worden, of dat nu iemand van Proximus is, of iemand van Edpnet.
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

sardonis schreef:Inderdaag, Destiny heeft techniekers die in de straatkasten mogen.
ja, maar die zijn dus gecertificeerd (= opgeleid door bgc, en ongetwijfeld niet gratis...)
techs van infrax/integan mogen ook aan de coax infrastructuur dacht ik.
Lord Utopia schreef:Dat is je reinste onzin. Niemand redeneert op die manier... de klant moet aangesloten worden, of dat nu iemand van Proximus is, of iemand van Edpnet.
welk deel is onzin dan?
dat andere providers niet aan de infra mogen? daar kan ik perfect inkomen, want anders zou het een soep worden (en het is zo al een flauw afkooksel mbt o.a. documentatie)
en als een klant bij pxm/tn op 2 werkdagen bv kan worden aangesloten, maar bij een andere provider duurt dat al gauw een week (tech van provider => tech van tn/pxm => terug tech van provider, en dan is dat zonder extra problemen), dan zijn er bij die geneigd zijn gewoon bij pxm/tn te gaan ipv te wachten.

ideaal zou gewoon zijn een scheiding van infra en provider, dan kan elke provider gewoon aan de infra beheerder vragen de werken buiten uit te voeren en signaal op de lijn te zetten, terwijl de infra beheerder degene is die de documentatie moet doen en exploitatie, maar zelf geen baat heeft bij sneller of trager werken, itt nu.
die infra beheerder zou dan ook 1 prijs moeten hanteren voor elke provider die op de infra wil, zodanig dat concurrentie versterkt en de prijzen bepaald worden door aanbod,
niet door positie.
Gebruikersavatar
Fallschirmjaeger
Premium Member
Premium Member
Berichten: 724
Lid geworden op: 07 mei 2011, 14:46
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 90 keer

http://www.proximuswholesale.be/wholesa ... arrier.pdf
The Belgacom Carrier & Wholesale (CWS) division is part of the Belgacom Group and delivers services to other licensed operators on the Belgian market. The CWS division is part of the “Service Delivery & Wholesale” (SDE & W) business unit and is separated from the Consumer Business Unit (CBU) and the Enterprise Business Unit (EBU) by means of a strict “Chinese Wall” policy.
Er zit geen verschil in behandeling van een Proximus of olo klant bij een aanvraag als die correct gevoerd wordt door een olo.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
road rebel
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 24 jun 2015, 14:28
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 45 keer

Het zou niet mogen ook, ook de OLO-klant is een PX-klant (zei het via de OLO, maar uiteindelijk komt er geld binnen bij PX).
Quasar
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 jul 2015, 12:23
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ik ben het wachten beu. Als upgraden van hun bestaande internetklanten geen prioriteit is en Mobistar liever factureert voor het over overschrijden van 30GB datalimiet hoeft het voor mij niet meer.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Met de decoder van Mobistar, is het niet mogelijk om 3 opnames tegelijkertijd te doen (waar men recht op heeft)

Antwoord Mobistar:

Ten gevolge een heronderhandeling van een kabelaanbieder voor Brussel en Vlaanderen, is deze functionaliteit effectief helaas beperkt momenteel tot 2 opnames tegelijk+ naar een ander kanaal kijken.
Wij hopen niettegenstaande op uw vraag geantwoord te hebben en U verder proberen te behagen...

knip

Mobistar Customer Test Center"
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4539
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 254 keer
Bedankt: 210 keer

?
Moeten zij onderhandelen met Telenet of Voo over hoeveel tuners er in hun decoders mogen zitten?
En kunnen zij niet doen zoals bij Dreambox, waar men met 1 tuner meerdere zenders tegelijk kan opnemen als die op dezelfde mux zitten ?
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

hardwarematig is dit mogelijk!, maar als ze dit door kabelaanbieders niet mogen gebruiken?

Ze zouden technisch te sterk uit de hoek kunnen komen. :-D
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4539
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 254 keer
Bedankt: 210 keer

Ik weet niet hoor, het lijkt mij eerder een drogreden om het niet te bieden.
Ik kan mij moeilijk indenken dat Telenet zou mogen voorwaarden stellen aan wat de ander hun product mag kunnen.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Tijd om de titel aan te passen naar volgend jaar !
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

silencer schreef:Tijd om de titel aan te passen naar volgend jaar !
Nee, want op 1 januari klopt de titel (misschien) weer. :angel:
Bye, Maurice
https://on4bam.com
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Dit mag toch geen probleem zijn? als alles maar duidelijk is,(zodoende dat de klant er zeker van op de hoogte is)bij de aankoop v/h triple play pack.
Gebruikersavatar
JoskeVermeulen
Premium Member
Premium Member
Berichten: 565
Lid geworden op: 22 aug 2012, 02:04
Locatie: Liedekerke
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 71 keer

Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo)
=>
Kabel TV (Telenet, Mobistar, Numericable, Voo)

:lol:


Is er al enige info of Mobi ook met CI+ gaat komen?
:troosten:
TV: Afbeelding
ISP: Afbeelding
Tel.: Afbeelding + Afbeelding + Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”