Microsoft belde me met het nummer 00666777

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
fvhbrugge
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 120 keer

Ik heb nogal een geluk, Microsoft belde me persoonlijk om problemen met mijn computer op te lossen.
Ze belden met het nummer 00666777 vanuit Microsoft Headquarters. Later blijken deze HQ's in Engeland te liggen.

Ik kreeg al vlug een supervisor aan de lijn want dit was wel echt belangrijk.
Ik had massa's errors, die kon ik zien door "windows toets + R" te typen en dan eventvwr te starten.
logboek errors
logboek errors
Gelukkig had ik ms aan de lijn want deze errors bewezen dat hackers toegang tot mijn computer hadden.

Opnieuw windows + R

http://www.logmein123.com typen

Tot zover maar niet verder, tijd om hen uit te lachen.
Dit heeft lang genoeg geduurd. Enkele citaten...
"i am afraid, this is not a microsoft website."
"you are a danger to society"
Microsoft "Who says that?"
"
"the police says that you must pay attention to people who call from microsoft"
...
"i think you are lying to me, you a liar and a thief"
Microsoft "Why would i be a hacker if a call you, is would not need to call ..."
...
"Sorry sir i know a lot about computers, i have enough time, i don't know if you have time enough like me.
I am on a holiday, please talk to me. Because i like you, i like to talk to you"

in de achtergrond "this person does not believe me"
Nu krijg ik de Senior Supervisor aan de lijn "Sam" ik vraag zijn achternaam Cousin".

Ik vertel nog eens dat ik tijd genoeg heb om te babbelen, niet over computers maar over het weer outside.
Na 20 minuten toch door de tegenstander neergelegd !! HAAAHHHAHHAHAHAHAHHA
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

fvhbrugge schreef:Na 20 minuten toch door de tegenstander neergelegd !! HAAAHHHAHHAHAHAHAHHA
Echt efficient zijn ze wel niet hé...
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Je bent niet gebeld door MS maar door "Windows support" tenzij ze zich vergist hebben.

Het niveau van de oplichters is inderdaad niet meer wat het geweest is :evil: Het verwonderd mij dat ze zo lang meespelen als je met allerhande uitvluchten de tijd begint te rekken. Ze hebben blijkbaar geen enkele manier om te loggen wie ze al gebeld hebben want ze bellen soms na een half uur al terug met dezelfde uitleg.
De nummers die ze hier gebruikt hebben staan in de Fritzbox geblokkeerd en na nog een paar pogingen zijn ze toch gestopt.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”