Hallo,
Mijn abbonement op NIS 2004 is verlopen en de 2005 versie is te zwaar voor mijn 98'tje.
Ik zoek gratis alternatieven voor NIS, kunnen jullie me hiermee helpen?
reeds heb ik al
anti-virus: Avast!Antivirus
firewall: ZoneAlarm
Ik zoek ook nog een deftige pop-up blocker en en reclame onderdrukker zoals NIS deze kent.
Bij voorbaat, dank u
Vervanging voor NIS 2004
dat gaat ook met adblock (extension van firefox)
ie blockt niet automagisch alle ads maar de gene die je zelf wilt blocken
maar ge kunt jokers gebruiken om vb alles van server x niet te tonen
vb:
ie blockt niet automagisch alle ads maar de gene die je zelf wilt blocken
maar ge kunt jokers gebruiken om vb alles van server x niet te tonen
vb:
Code: Selecteer alles
http://view.atdmt.com/MSN/iview/msnnkhac001728x90Xhotj4300140msn/direct;wi.728;hi.90/01
http://ad.uk.doubleclick.net/* (met joker)
de pispaal <<
Ben ADSL Go gebruiker en had een e-mail gestuurd om info te bekomen over Norton Pakket 2004.
Steeds komen er meldingen dat het contract verlopen is, dit contract bij Belgacom verloopt echter pas in Juni 2005.
Ik betaal dus extra als ADSL Go gebruiker voor dat Security pack per jaar.
(toch noch altijd goedkoper als een ADSL Plus abonnement)
Een verkort uittreksel van hun bericht plak ik hieronder.
Het Belgacom Security Pack (vroeger « Skynet Security Pack ») is inbegrepen bij de optie Belgacom ADSL Multi en de abonnementen Belgacom ADSL Plus en Skynet Net Comfort.
Elk jaar zorgen wij ervoor u een up-to-date veiligheidsoplossing te kunnen aanbieden. Met de nieuwe functies die worden aangeboden, willen we u vooral garanderen dat u beschermd bent tegen de meest recente gevaren op het net.
Wij moeten u meedelen dat de ontwikkeling van de versie 2005 vertraging heeft opgelopen. De nieuwe versie wordt u echter bezorgd vanaf 15 januari 2005.
Het is mogelijk dat u een bericht ontvangt van onze partner Symantec, met de vraag uw software te updaten. U mag dit bericht negeren en wachten op de nieuwe versie die wij, zoals afgesproken, zullen opsturen. Tot die tijd wordt uw computer nog beschermd door de versie 2004, die nog actief is.
Wij danken u voor uw begrip
Tot hier hun reply op mijn vraag. Als men op dat popup venster van Norton zou klikken zou men direct moeten betalen, terwijl dit contract nog ca. 6 maanden geldig is.![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Steeds komen er meldingen dat het contract verlopen is, dit contract bij Belgacom verloopt echter pas in Juni 2005.
Ik betaal dus extra als ADSL Go gebruiker voor dat Security pack per jaar.
(toch noch altijd goedkoper als een ADSL Plus abonnement)
Een verkort uittreksel van hun bericht plak ik hieronder.
Het Belgacom Security Pack (vroeger « Skynet Security Pack ») is inbegrepen bij de optie Belgacom ADSL Multi en de abonnementen Belgacom ADSL Plus en Skynet Net Comfort.
Elk jaar zorgen wij ervoor u een up-to-date veiligheidsoplossing te kunnen aanbieden. Met de nieuwe functies die worden aangeboden, willen we u vooral garanderen dat u beschermd bent tegen de meest recente gevaren op het net.
Wij moeten u meedelen dat de ontwikkeling van de versie 2005 vertraging heeft opgelopen. De nieuwe versie wordt u echter bezorgd vanaf 15 januari 2005.
Het is mogelijk dat u een bericht ontvangt van onze partner Symantec, met de vraag uw software te updaten. U mag dit bericht negeren en wachten op de nieuwe versie die wij, zoals afgesproken, zullen opsturen. Tot die tijd wordt uw computer nog beschermd door de versie 2004, die nog actief is.
Wij danken u voor uw begrip
Tot hier hun reply op mijn vraag. Als men op dat popup venster van Norton zou klikken zou men direct moeten betalen, terwijl dit contract nog ca. 6 maanden geldig is.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)