wifi repeater bij bbox3

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
helga
Starter
Starter

Wij hebben hier thuis een bbox3 en ik had een wifi repeater aangekocht om ons netwerk te vergroten. Tot nu hadden wij een plc adapter met wifi, maar die werkte niet zo goed owv storingen op het electriciteitsnet. Daarom dus maar een repeater.
Ik had een fritzrepeater 1750e aagnekocht, maar krijg hem niet aan de praat. Contact opgenomen met fritz en ondanks hun hulp lukt het nog niet. Na wat googelen kwam ik hier https://userbase.be/forum/viewtopic.php ... er#p618630. Dus ik ben niet de enige met het probleem.
Kan er iemand dus een goede repeater aanbevelen (op het 2.4 Ghz netwerk) die wel compatibel is met de bbox3?

alvast bedankt!
tom35
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 52 keer

Hoi,

Ik heb de AC1900 wifirepeater van netgear hier staan sinds verleden week en die werkt goed.
Nadeel is wel dat hij niet echt goedkoop is.

Tom
AndRo555
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 298 keer
Bedankt: 273 keer

Je kan ook een TV bridge van Proximus kopen, die als bridge zetten met je bbox. Daaraan hang je dan je fritzrepeater 1750e. Indien die Als Ap kan functioneren.

Als je 5GHz signaal sterk genoeg is op de plek waar je de bridge neerzet, dan haal je makkelijk hoge snelheden.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”