![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Iemand al leuke dingetjes ontdekt?
Ben benieuwd of bitdefender ook iets doet dit jaar.
En wat bordspellenwinkels zou ook leuk zijn.
Gewoon op BF/CM bestellen en laten afkomen naar je hotelArgon schreef:Ik zit voor het werk in de US van 3 - 12 december dus ik hou dit topic wel even in de gaten. Wie weet kan ik daar wel iets op de kop tikken
is leuk maar zegt in totaal nietsITnetadmin schreef:Zou ik de experts terzake mogen vragen de originele, gangbare prijzen erbij te quoten, of tenminste een kortingspercentage ofzo? Dat maakt het lezen hier aangenamer voor zij die van dat bepaald product de originele prijzen niet kennen
Thx
[Post made via mobile device ]
Wel moet je dingen uit verpakking nemen en stickers/folies verwijderen. Electronica zo veel mogelijk in handbagage...Argon schreef:Ik ben volgende week in de US. Dus verzending is geen probleem alsook douane.
Opgepast, de actietarieven op de "per maand" prijzen zijn alleen voor de eerste maand. Serieus misleidend want het staat in de kleine lettertjes en niet eens op de hoofdpagina.Dima_2005 schreef:Ook Black Friday bij TransIP. -50% op alles!
Ze hebben het intussen gerepareerd; ik blijf benieuwd of mijn bestelling niet plots "onbestelbaar" gaat zijnbollewolle schreef:Klein foutje op de logitech site. Als je bij deze op Kopen klikt is hij aan 39,99 te kopenhttps://secure.logitech.com/nl-nl/produ ... 1992729600
Best wel snel bijzijn mocht ge interesse hebben.