Beste forumleden,
ik ben al een tijdje aan het proberen om een flash video te rippen van de vtm videozone site maar dit lukt me niet.
Heb alle mogelijke programma's getest zonder resultaat, met andere sites werken ze wel perfect.
Iemand die weet of dit wel mogelijk is en hoe dit in zijn werk gaat.
Alvast bedankt iedereen.
Mvg,
wamy
vtm videozone opnemen
- lacer
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
- Bedankt: 133 keer
Indien kwaliteit iets minder belangrijk is, misschien eens uitkijken naar een screenrecorder, bij Windows vb de gratis CamStudio
Meer hier: http://www.hongkiat.com/blog/win-screen ... softwares/
Meer hier: http://www.hongkiat.com/blog/win-screen ... softwares/
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
De VTM-stream is een encrypted HLS-stream en daarom niet op netwerkniveau te capturen (dynamische playlist met timebased-encrypted .ts-segmenten).
De enige manier die dus werkbaar is, is inderdaad screencapturing-software. D'er zijn er echter weinig die geschikt zijn voor full-motion-video.
De enige manier die dus werkbaar is, is inderdaad screencapturing-software. D'er zijn er echter weinig die geschikt zijn voor full-motion-video.
- beele
- Plus Member
- Twitter: MrBeele
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 17 keer
- Contacteer:
Misschien wat omslachtig maar zeker doenbaar:
Download open broadcaster (https://obsproject.com/). Hiermee kan je een fullscreen capture doen, maar ook bepaalde segmenten. Dit neemt ook het systeemgeluid op. Je opname wordt dan on the fly naar h264 video omgezet (kwaliteit in te stellen, files zijn wel redelijk groot). Dit is veel beter dan camtasia en gratis!
Normaliter is dit bedoelt voor gamers, je kan er ook mee livestreamen.
Dit houdt wel in dat je niet anders kan doen op je pc tijdens het opnemen, aangezien alle systeemgeluiden opgenomen worden en het een deel van je scherm gebruikt.
Download open broadcaster (https://obsproject.com/). Hiermee kan je een fullscreen capture doen, maar ook bepaalde segmenten. Dit neemt ook het systeemgeluid op. Je opname wordt dan on the fly naar h264 video omgezet (kwaliteit in te stellen, files zijn wel redelijk groot). Dit is veel beter dan camtasia en gratis!
Normaliter is dit bedoelt voor gamers, je kan er ook mee livestreamen.
Dit houdt wel in dat je niet anders kan doen op je pc tijdens het opnemen, aangezien alle systeemgeluiden opgenomen worden en het een deel van je scherm gebruikt.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 1 keer
Na nog wat proberen lijkt Open broadcaster het beste resultaat te geven.
Kwaliteit is iets minder dan de originele stream maar dat zal altijd het geval zijn met screen capture software vrees ik.
Aan iedereen bedankt, vrouwtje weer gelukkig![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Mvg
Kwaliteit is iets minder dan de originele stream maar dat zal altijd het geval zijn met screen capture software vrees ik.
Aan iedereen bedankt, vrouwtje weer gelukkig
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Mvg
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
- Bedankt: 94 keer
Ik weet niet of we over hetzelfde spreken, maar programma's on demand op de VTM-site zijn nog altijd makkelijk op te nemen. Ik doe het nog regelmatig.meon schreef:De VTM-stream is een encrypted HLS-stream en daarom niet op netwerkniveau te capturen (dynamische playlist met timebased-encrypted .ts-segmenten).