Problemen met BBox 3 en WD Mycloud

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Kokki
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 2 keer

Beste,

Ik heb hier een WD Mycloud op een BBox 3 hangen en ik krijg het maar niet klaar om de WD te benaderen vanop een andere locatie. In de Bbox staan al enkele poorten geforward. Dit is automatisch gebeurd. Daarna heb ik poort 80 en poort 443 geforward (TCP en UDP). Als ik de modem reboot, dan slaag ik er slechts 1x in om mijn WD te benaderen. Probeer ik het iets later opnieuw, dan kan hij geen verbinding meer maken. Gisteren was ik het moe en heb ik de WD in de DMZ gezet. Zelfde verhaal: rebooten en het werkt, maar helaas slechts 1 x. Nu geraak ik er dus weer niet op. Wat kan hier het probleem zijn en hoe los ik dit op? Voorheen had ik Telenet en toen had ik geen (of toch veel minder) problemen.
Alvast bedankt voor jullie reactie.
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 273 keer
Bedankt: 1934 keer
Recent bedankt: 4 keer

Je moet de poorten manueel openen in My Proximus: http://support.nl.proximus.be/app/answe ... ten-openen
Kokki
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 2 keer

Ah, alweer iets bijgeleerd. Ik wist niet dat dat zo ook ging. Dat zal ik eens proberen. Het is voor een vriendin en ik ken haar Myproximus-login niet dus ik moet nog even wachten om het te kunnen testen.
Overrulet dit de instellingen die je in de Bbox zelf doet? Maw als je het in de Bbox verandert en niet via Myproximus dan werkt het niet? Want als de WD in de DMZ zit, dan moet ik toch geen poorten meer forwarden, of zie ik dat verkeerd?
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”