Ik heb nieuw speelgoed!
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
- Contacteer:
De 1+ X is sinds dinsdag binnen. 'k Moet zeggen dat het een mooi ding is. Het enige wat ik raar vond is dat de hardware knoppen onderaan (home, back en apps) geen backlight hebben. Niet dat het zo een groot gemis is, maar 't is wel wat raar. Er is maar 1 ding wat ik mis: priority mode tot volgende alarm (wat m'n Xperia Z wel had).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
En ik bij de aankondiging maar denken dat ze daar geen kopers voor gingen vinden
Voor men zus de Surface Pro 4 besteld, haar oude laptop was stuk en na even testen op men 3 was ze overtuigd. Alleen heeft Microsoft Belgie er een Qwerty keyboard bij verstuurd. Ze waren blijkbaar zelf niet op de hoogte dat ze enkel Qwerty aanboden *_* voor mij geen probleem maar men zus kan daar niet mee werken
Voor men zus de Surface Pro 4 besteld, haar oude laptop was stuk en na even testen op men 3 was ze overtuigd. Alleen heeft Microsoft Belgie er een Qwerty keyboard bij verstuurd. Ze waren blijkbaar zelf niet op de hoogte dat ze enkel Qwerty aanboden *_* voor mij geen probleem maar men zus kan daar niet mee werken
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Welle versie? Mijne Space Gray 128GB met LTE komt maar niet binnen, de zilveren zonder LTE zijn wel leverbaar...mailracer schreef:
Sinds gisteren in gebruik.
Alleen de accessoires nog , naar de geruchten kan dit 4 weken duren.
[ Post made via mobile device ]
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 150 keer
Lijkt mij wel dat je dat niet echt kan gebruiken met het toetsenbord uitgeklapt als je in de zetel zit, of heb ik dat mis op?MClaeys schreef:En ik bij de aankondiging maar denken dat ze daar geen kopers voor gingen vinden
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 11 keer
Surface op de zetel : ja en nee. Hangt er wat vanaf.
Voor een vrouw met klein postuur en delicate kousen aan is die kickstand op de benen niet ideaal en er is eigenlijk net iets te weinig plek op de schoot hiervoor.
Voor een force man geen probleem.
Meestal gebruikt men de surface op de zetel met het toetsenbord omgeklapt (of eraf), enkel als je dan even een lange tekst moet intypen klap je het toetsenbord even om.
In de US veel issues met de surface 4, display flicker, niet ontwaken uit sleep. Er zijn al diverse updates geweest maar toch zijn er nog klachten.
Iemand hier al ervaringen met de surface 4 ?
Voor een vrouw met klein postuur en delicate kousen aan is die kickstand op de benen niet ideaal en er is eigenlijk net iets te weinig plek op de schoot hiervoor.
Voor een force man geen probleem.
Meestal gebruikt men de surface op de zetel met het toetsenbord omgeklapt (of eraf), enkel als je dan even een lange tekst moet intypen klap je het toetsenbord even om.
In de US veel issues met de surface 4, display flicker, niet ontwaken uit sleep. Er zijn al diverse updates geweest maar toch zijn er nog klachten.
Iemand hier al ervaringen met de surface 4 ?
- mailracer
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
- Bedankt: 318 keer
zilver 128 zonder LTE.selder schreef: Welle versie? Mijne Space Gray 128GB met LTE komt maar niet binnen, de zilveren zonder LTE zijn wel leverbaar...
Geen idee. als het op een gewone ipad kan, dan hierop ook.mgo72 schreef:Kan daar KBC business op geïnstalleerd worden?
Bij een ipad pro komt ook enkel een querty. Voor azerty zal je naar andere merken moeten gaan. Zelf gebruik ik een Bluetooth bordje van logitech. Het is enkel nog wachten op een pennetje en een silicone achterkant. De pro is in ieder geval een vlot ding met een mooi geluid voor een tablet.MClaeys schreef:En ik bij de aankondiging maar denken dat ze daar geen kopers voor gingen vinden
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
- Bedankt: 88 keer
Ik heb mij ook de 1+X gekocht, een beetje teleurgesteld, heeft twee dagen goed gewerkt en dan kon ik plots alleen maar bellen en smssen, geen internet meer.
Na lang bellen met Base uiteindelijk een reset naar factory gedaan van android en toen werkte het weer...pfff, als ik dat altijd ga moeten doen...
Na lang bellen met Base uiteindelijk een reset naar factory gedaan van android en toen werkte het weer...pfff, als ik dat altijd ga moeten doen...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
Gewoon Windows toestel zoals reeds beschreven, ben verder niet bekend met KBC business. Werkt het op Windows dan zal dat op de Surface Pro 4 ook werken.mgo72 schreef:Kan daar KBC business op geïnstalleerd worden?
Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
Bij Microsoft is het wel degelijk een fout/vergissing in hun store, gaan ze dus rechttrekken naar Azerty binnenkort Zit de pen er niet bij bij de iPad pro?mailracer schreef:Bij een ipad pro komt ook enkel een querty. Voor azerty zal je naar andere merken moeten gaan. Zelf gebruik ik een Bluetooth bordje van logitech. Het is enkel nog wachten op een pennetje en een silicone achterkant. De pro is in ieder geval een vlot ding met een mooi geluid voor een tablet.
Ik vond het geluid van de iPad 2 al redelijk ok, alleen jammer dat de speakers achteraan zaten. Vooraan zal dat inderdaad wel al wat schelen + meer plaats voor speakers en ik denk qua gewicht ook iets lichter dan een Surface Pro (780g)
Klopt, maar dat probleem heb je in mijn ogen met elke tablet met keyboard wel (al valt Surface Pro meer onder de laptops dan tablets). Zowel met laptop als tablet gaat er voor lange teksten niks boven een tafeltje. Op zo schootkussen voor laptops past hij perfect alleszins.leohein schreef:surface op de zetel met het toetsenbord omgeklapt (of eraf), enkel als je dan even een lange tekst moet
Gelukkig nog niks van gemerkt, voor die prijs zou ik dat ook niet willen (en men zus nog minder). Tegenover mijn 3 is het toetsenbord wel een enorme verbetering, ook de trackpad. Qua gewicht merk ik geen verschil en bij basistaken is de snelheid ook miniem sneller. Het scherm is wel weer een pak scherper. Windows Hello werkt verbazend goed tegen men verwachting in . Tspelen is wel al gedaan voor mij aangezien hij van men zus is dan maar men 830 naar W10M gebracht om daar wat met te spelen.leohein schreef:In de US veel issues met de surface 4, display flicker, niet ontwaken uit sleep. Er zijn al diverse updates geweest maar toch zijn er nog klachten. Iemand hier al ervaringen met de surface 4 ?
-
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
- Bedankt: 167 keer
Oei... Ik ken enkele mensen met een 1+X die hier absoluut geen probleem mee hebben. Het blijkt een prachtig toestel te zijn. Zij zitten wel op het Mobi* netwerk, maar dat zou geen probleem mogen zijn.redman schreef:Ik heb mij ook de 1+X gekocht, een beetje teleurgesteld, heeft twee dagen goed gewerkt en dan kon ik plots alleen maar bellen en smssen, geen internet meer.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Volgens mij zijn die keyboards gewoon interchangeable. 't Is dus eerder dat ze ook een nieuwe Type Cover hebben, maar die hoort niet specifiek bij de SP4.MClaeys schreef:Tegenover mijn 3 is het toetsenbord wel een enorme verbetering, ook de trackpad.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 150 keer
Lijkt mij eerder dan aan de instellingen ergens te liggen, per ongeluk ergens iets aan of uit gezet...redman schreef:Ik heb mij ook de 1+X gekocht, een beetje teleurgesteld, heeft twee dagen goed gewerkt en dan kon ik plots alleen maar bellen en smssen, geen internet meer.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
- Bedankt: 88 keer
Neen, aan in de instellingen lag het zeker niet, als ik het sim kaartje in het tweede slot stak ging die weer wel, pas na een reset ging het eerste slotje weer.thamar schreef:Lijkt mij eerder dan aan de instellingen ergens te liggen, per ongeluk ergens iets aan of uit gezet...redman schreef:Ik heb mij ook de 1+X gekocht, een beetje teleurgesteld, heeft twee dagen goed gewerkt en dan kon ik plots alleen maar bellen en smssen, geen internet meer.
Enfin, we zullen wel zien hé hoe het verder loopt.
- xming
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 47 keer
http://en.t-firefly.com/en/firenow/firefly_rk3288/
Heb ik al een tijd, pas onlangs begonnen met Alpine Linux te porten, het doet is om een PC thuis LXC server te vervangen.
Heb ik al een tijd, pas onlangs begonnen met Alpine Linux te porten, het doet is om een PC thuis LXC server te vervangen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
- Bedankt: 91 keer
- selder
- Moderator
Kon toch niet ontbreken eigelijk hé...
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Misschien een tip voor je volgende aankoop...
- selder
- Moderator
Weird... Niet verwacht van r2504.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 39 keer
Na 10 jaar nog eens goesting gekregen om een eigen build te maken. Hier draait een plex server op onder Windows10.
Totale kostprijs ca. 320€ :
Processor : Intel Core i3-6100 Boxed
Moederbord : Gigabyte GA-H110M-S2HH
Geheugen : DDR4 2,133GHz Crucial CT2K4G4DFS8213 (2x4GB)
Case : Zalman ZM-T1 PLUS
Voeding : be quiet! System Power 7 300W
SSD : Patriot Blast 120GB
- selder
- Moderator
Hier, voer voor de haters
- Dafke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
- Bedankt: 142 keer
- Contacteer:
Hier is de iPhone 6s vandaag toegekomen!
Kak dat daar iOS9.1 niet standaard op staat, zodat je nu eerst moet inloggen als nieuwe phone om daarna alles weer te wissen, en opnieuw aan te melden met iCloud reservekopie..
Kak dat daar iOS9.1 niet standaard op staat, zodat je nu eerst moet inloggen als nieuwe phone om daarna alles weer te wissen, en opnieuw aan te melden met iCloud reservekopie..
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Welk model heb je precies? Ik heb hier de 1.2Ghz 512GB en werkt veel beter dan gedachtselder schreef:Hier, voer voor de haters
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
- selder
- Moderator
Die heb ik ook, in Space Gray. Nog niet veel mee kunnen spelen, maar ik vermoed wel dat het toetsenbord wel nog wat zal moeten wennen...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
- Contacteer:
Nu nog een naam vinden voor het produkt."Ipot" zal te veel verwarring brengen zeker ? "Itoilet" bekt niet goed, Ishitt Isitt ... enfin ze moeten het maar zelf oplossen.r2504 schreef:Misschien een tip voor je volgende aankoop...
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Ik heb hem gewoon in het zilver genomen. Het toetsenbord is idd wennen in het begin, maar ik ben wel fanselder schreef:Die heb ik ook, in Space Gray. Nog niet veel mee kunnen spelen, maar ik vermoed wel dat het toetsenbord wel nog wat zal moeten wennen...
Internet & TV: Orange Love Trio
- selder
- Moderator
This shizzle is unbelievable.