Nieuwe Scarlet firmware !

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
BertG3
userbase crew
userbase crew
Berichten: 1740
Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 167 keer

In de mailbox:
Scarlet Trio blaast 2 kaarsjes uit en biedt je binnenkort een vernieuwde tv-interface!

We hebben inderdaad leuk nieuws: de nagelnieuwe interface voor digitale televisie komt eraan. Het grondig herwerkte design biedt je nu een veel betere leesbaarheid en is gebruiksvriendelijker. Om dat te doen, hebben we dankzij de mening van onze vele gebruikers onze aandacht gericht op dat wat echt belangrijk is voor jou.

Voor de jaarwisseling wordt je decoder automatisch bijgewerkt met de nieuwe interface. De decoder(s) die je vandaag gebruikt dienen niet vervangen te worden en je hoeft zelf niets te ondernemen.
Waarschijnlijk de nieuwe PX software in een rood kleurtje...
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Die heb ik al een tijdje hoor...
Is er wel beter op geworden, het is terug wat leesbaarder dan dat rood-wit :wink:
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Gebruikersavatar
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1528
Lid geworden op: 06 okt 2009, 18:31
Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
Bedankt: 92 keer

BertG3 schreef:Waarschijnlijk de nieuwe PX software in een rood kleurtje...
Net geen rood kleurtje meer, mijn schoonouders hebben deze update al een week of 2.
Voornamelijk grijs/wit, weg van het rode.
Afbeelding
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

geen verandering voor scarlet one
de koe zegt boe
XoNsKy
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 19 jul 2008, 20:19
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Is deze update te pushen? Via een factory reset?
Scarlet Trio
Proximus Bizz Smart XL 20
C1nder
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 06 apr 2004, 02:00
Locatie: Tielt-Winge (3390)

Hier ook nog geen andere interface, maar een rode heb ik hier ook nooit gezien. Hier is het nog steeds een paarse Belgacom/Proximus interface. Hier is het wel nog steeds Scarlet One.
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Facory reset en normaal komt de update dan binnen, of je opnames bewaard blijven betwijfel ik.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Logic3S
Plus Member
Plus Member
Berichten: 124
Lid geworden op: 31 okt 2013, 20:45
Locatie: In de buurt van een ROP
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 9 keer

De nieuwe ProximusTV-interface heb ik ook via factory-reset binnengehaald.
De opnames bleven weldegelijk bewaard.
ISP: EDPnet VDSL XS (20/2 Mbps (down/up), 100/40sync)
Modem/Router: Fritz!Box 7530, profiel 100/40.
VoIP: OVH (in & out)
Mobiel: Samsung Galaxy S10 FE met EDPnet mobile
XoNsKy
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 19 jul 2008, 20:19
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Bij Proximus TV is het wel degelijk nieuwe interface?
Scarlet is precies enkel maar het kleur veranderd? Van rood naar grijs. Verder ziet het er niet echt anders uit?
Scarlet Trio
Proximus Bizz Smart XL 20
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Jaren geleden was er bij Scarlet One soms een flaches (zoiets als via scarlet One kijkt U nu naar dit programma,en met een rode achtergrond).Ik heb dat maar enkele keren gezien,nu is er niets meer.
PyroX
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 sep 2015, 15:01
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Inderdaad, enkel ander thema volgens mij (andere lettertype en kleuren)
XoNsKy
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 19 jul 2008, 20:19
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Wel grappig als je dan hun mailing bekijkt:
We hebben inderdaad leuk nieuws: de nagelnieuwe interface voor digitale televisie komt eraan. Het grondig herwerkte design biedt je nu een veel betere leesbaarheid en is gebruiksvriendelijker.
Een grondig herwerkte design... ze hebben enkel kleurencode's aangepast en lettertype's aangepast. Programmeurs waren hier vast weken aan bezig :eek:
Scarlet Trio
Proximus Bizz Smart XL 20
sdecoster
Pro Member
Pro Member
Berichten: 275
Lid geworden op: 03 dec 2013, 23:11
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 16 keer

Inderdaad... heb ook geen nieuwe functionaliteiten gevonden.

Interface reageert ook niet sneller of zo (was ook niet echt een probleem).

Enkel dat verschrikkelijke geschreefde lettertype is verdwenen en vervangen door iets strakkers.

De update verliep ook bij mij zonder dat de geplande opnames/gemaakte opnames werden gewist.
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Is die nieuwe firmware ook voor de V3b ? Ik heb gisteren een factory reset gedaan maar het enige witte scherm was bij het heropstarten met een boodschap van "connection genius" of zo, een aangenaam doch ietwat overdreven compliment.

Firmware is hier nu 5.2.1.72, enige verschil dat ik zie is een extra pagina als er geen opnames gepland zijn, en een streep die het huidige uur aangeeft in de tv gids.

By the way, als de developers meekijken: vooruitskippen (met fastforward toets) in de tv gids zou beter per 8 uur gaan ipv per 24uur, dan moet je niet gedurig teruggaan in de tijd als je de primetime slots eens bekeken hebt en dan die van de volgende dag wil bekijken.
XoNsKy
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 19 jul 2008, 20:19
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ik denk wel dat alle digicorders van Scarlet de update zullen krijgen, gezien dat er in de mailing duidelijk ook staat dat er geen oude digicorders vervangen dienen te worden. Ook het feit dat de firmware bijna niets veranderd is, zie ik niet in waarom deze niet naar oudere toestellen zal komen. Dit is wellicht ook de reden waarom Scarlet niet de volledige nieuwe interface van Proximus overneemt. Zodat die oude toestellen nog even mee kunnen.
Scarlet Trio
Proximus Bizz Smart XL 20
Steven_09
Plus Member
Plus Member
Berichten: 147
Lid geworden op: 04 sep 2012, 07:15
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 62 keer

De 'nieuwe' Scarlet tv-software is gewoon de voorlaatste ProximusTV software, maar met Scarlet logo en andere kleuren. Deze versie draait ook op V3 en V3b, maar dat heeft nooit echt vlot gewerkt wat kan verklaren waarom Scarlet de V3(b) decoders wil vervangen door een V4. Trouwens, alle V4 decoders bij Proximus draaien ook nog op deze versie van de software en dat zal nog wel een tijdje zo blijven, tot ze een manier vinden om die nieuwe 'NTE' software ook op de V4 vlot te doen draaien.
Steven_09
Plus Member
Plus Member
Berichten: 147
Lid geworden op: 04 sep 2012, 07:15
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 62 keer

XoNsKy schreef: gezien dat er in de mailing duidelijk ook staat dat er geen oude digicorders vervangen dienen te worden.
Dat staat normaal enkel in de e-mails die verstuurd werden naar klanten met een V4. Volgens de Scarlet website zullen klanten met een oudere decoder (V3 en V3b, want andere zijn er niet in gebruiken bij Scarlet, buiten de V4) gecontacteerd worden om de decoder te wisselen:
Tegen het eind van het jaar komt er een nieuwe versie van de digitale tv-interface op de markt voor alle scarlet Trio, scarlet One en scarlet Internet & TV-klanten. Indien je decoder vervangen dient te worden, word je binnenkort gecontacteerd door Scarlet.
BertG3
userbase crew
userbase crew
Berichten: 1740
Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 167 keer

Steven_09 schreef:
XoNsKy schreef: gezien dat er in de mailing duidelijk ook staat dat er geen oude digicorders vervangen dienen te worden.
Dat staat normaal enkel in de e-mails die verstuurd werden naar klanten met een V4. Volgens de Scarlet website zullen klanten met een oudere decoder (V3 en V3b, want andere zijn er niet in gebruiken bij Scarlet, buiten de V4) gecontacteerd worden om de decoder te wisselen:
Tegen het eind van het jaar komt er een nieuwe versie van de digitale tv-interface op de markt voor alle scarlet Trio, scarlet One en scarlet Internet & TV-klanten. Indien je decoder vervangen dient te worden, word je binnenkort gecontacteerd door Scarlet.
Klopt dan niet... De quote in de startpost komt uit mijn mailbox en hier staat een V3b...
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Zoals net vermeld in het andere topic over de nieuwe decoders voor Scarlet:

k heb vandaag mijn V3b decoder geprobeerd te updaten door een factory reset, maar dat is niet gelukt.
Het vermoeden is dan ook dat de V3 en de V3b er niet zullen bij zitten...

De mail die ik kreeg sprak ook niet over een omwisseling naar een V4, integendeel:

Voor de jaarwisseling wordt je decoder automatisch bijgewerkt met de nieuwe interface. De decoder(s) die je vandaag gebruikt dienen niet vervangen te worden en je hoeft zelf niets te ondernemen.
Tha_Matt_Man
Member
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 04 aug 2010, 12:06
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Factory reset uitgevoerd op onze decoder (v4) en de nieuwe interface werd gedownload.

Inderdaad enkel voornamelijk verandering van kleur en lettertype.
Scarlet_5.0.2.42 is de software versie nu

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Scarlet (Thuis) en Mobile Vikings (Mobiel Internet)
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Vanmorgen ook een tweede factory reset gedaan op een V3b maar de firmware bleef hetzelfde Scarlet_5.2.1.72 met de rood/witte kleuren.
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Gisteren nog reactie gekregen van Scarlet op Facebook:
Sven: Heel leuk, maar gaat de oude v3 decoder die ik nog heb hier ook van kunnen genieten? Deze is trouwens enorm traag, zappen is zenuwslopend en het opstarten ervan is eindeloos... Is er geen mogelijkheid tot omruil naar een moderner toestel?
Like · Reply · 2 · November 9 at 4:47pm

Scarlet: Beste Sven, dit werkt ook voor V3 decoders. V3 decoders zullen in de toekomst vervangen worden, we werken aan de nodige organisatie hieromtrent. Wanneer je hiervoor aan de beurt bent, zul je van een brief ontvangen. Met vriendelijke groet, Scarlet
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Hier nog steeds het Belgacom logo,met de blauw-witte kleuren (Scarlet One).(V4 decorder)
Toch krijg ik de indruk dat bij het zappen alles wel sneller gaat,dan vroeger (ik vraag me wel af of dit een mogelijkheid is).
Laatst gewijzigd door fluppie 28 nov 2015, 19:28, in totaal 3 gewijzigd.
Gebruikersavatar
MacE501
Pro Member
Pro Member
Berichten: 374
Lid geworden op: 25 nov 2005, 12:27
Locatie: Vlaams-Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 10 keer

svenska schreef:Gisteren nog reactie gekregen van Scarlet op Facebook:
Sven: Heel leuk, maar gaat de oude v3 decoder die ik nog heb hier ook van kunnen genieten? Deze is trouwens enorm traag, zappen is zenuwslopend en het opstarten ervan is eindeloos... Is er geen mogelijkheid tot omruil naar een moderner toestel?
Like · Reply · 2 · November 9 at 4:47pm

Scarlet: Beste Sven, dit werkt ook voor V3 decoders. V3 decoders zullen in de toekomst vervangen worden, we werken aan de nodige organisatie hieromtrent. Wanneer je hiervoor aan de beurt bent, zul je van een brief ontvangen. Met vriendelijke groet, Scarlet
Ein-de-lijk. Zit ik ook op te wachten, huidige V3 decoder is gewoonweg een ràmp. Moet nagenoeg elke dag herstarten wegens opstarttekst die op het scherm blijft staan, vastlopers, geluid dat hapert, overschakeling non-HD naar HD die niet vlot verloopt... Antwoord van de helpdesk dame: verander eens van TV poort op de modem... :bang:
rolandvc
Plus Member
Plus Member
Berichten: 222
Lid geworden op: 21 apr 2007, 11:41
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 6 keer

Heb identiek probleem gehad met een V3. Ik zou blijven volhouden bij de helpdesk, het hangt er echt van af bij welke medewerker je terecht komt.
Eerst werd ik ook afgescheept met binnenbekabeling laten controleren en reset doen. Heb tientallen keren gereset, daarna gebeld dat ik dat gedaan had en dat ik de bekabeling heb laten controleren.
Twee dagen later stond er een technieker met een nieuwe V4 decoder.
Nu werkt alles vlot en geen haperingen meer.
Die nieuwe interface is overigens echt wel een lachertje. Buiten het nieuwe lettertype zie ik geen enkele verandering, beetje idioot dat ze daar een mail voor rondsturen om dat fier aan te kondigen.
mr. green
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 29 apr 2004, 23:37
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Deze week de update spontaan gekregen op onze v4. De eerste keer trouwens dat we een update krijgen zonder een factory reset te doen :eek:
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Hier is hij er ook doorgekomen, we zitten nu op Scarlet_5.0.2.42 met rode letters.
De kleur van de letters kan me weinig schelen, maar ik mis alvast 1 functie, nl de zaplijst, waarin je een beperkte lijst van zenders kan aanvinken waardoor je wil zappen, de rest wordt dan gewoon overgeslagen. Handig maar nu dus gewoon weg :(

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Was dat er ooit geweest dan???
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Hier was dat er gisteren nog :(

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Nog een wijziging gemerkt, deze software stuurt geen signaal als de decoder in standby staat, de vorige had een soort screensaver.
J

[Afbeelding Post made via mobile device ]
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Hier nu ook nieuwe Scarlet Firmware (een V4,met Scarlet One).Het gevolg is wel dat de zendervolgorde door elkaar is gehaald,dus er is nog wat werk aan.
Mijn decorder start nu ook gemakkelijker,vroeger was ik verplicht langer op de (Belgacom)knop te drukken v/d afstandsbediening.
De dag nadien moet er ook nog van alles gebeurt zijn,want ik heb dan een tweede keer de tv zenders 'op hun plaats moeten zetten'.
De versie is hier : SW Versie :Scarlet_5.0.2.42
Laatst gewijzigd door fluppie 04 dec 2015, 19:07, in totaal 1 gewijzigd.
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

hier ook een scarlet update voor scarlet one op de v4 decoder....

Alleen vind ik nergens de energiezuinige stand.... iemand al getest of dat hoogverbruik in standby nu opgelost is?
de koe zegt boe
Remco12
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 45
Lid geworden op: 25 jun 2012, 12:31

Hallo,

Hier ook al de nieuwe soft gearriveerd sinds een 2 tal weken.
Naast verandering lettertype en kleur niet veel gewijzigd.
Wel bij mij valt het op dat het wel veel langer duurt eerder decoder opstart.

Groeten,

Remco12
seppe
Pro Member
Pro Member
Berichten: 260
Lid geworden op: 21 okt 2005, 19:45
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 11 keer

ik heb dus ook sinds een paar dagen deze befaamde update gehad op m'n decoders.... Ik merk dat er voor digitale tv meer bandbreedte wordt gereserveerd dan voorheen, dat m'n download snelheid van pc trager is geworden... Ik merk dit op omdat mijn totale download snelheid (maar) 25Mbit/s en omdat digitale tv meer bandbreedte beslaat is mijn download gevoelig minder snel....
Heeft hier nog iemand last van???
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Gisteren gemerkt dat de volgorde van de zenders, die ik zelf zorgvuldig naar mijn goesting had gezet) niet meer helemaal klopte. Er waren er 2 of 3 veranderd.

Vreemd.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Dat was hier ook het geval. Is er soms een zender weggevallen in de 10-22 range want bij het terugzetten had ik de indruk dat er eentje minder tussen past?
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Ik heb ook de zenders al twee maal op zijn plaats mogen zetten.
Correctie,op 12/12/15,nog eens.
Laatst gewijzigd door fluppie 12 dec 2015, 10:10, in totaal 1 gewijzigd.
Pvs
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 dec 2015, 23:34
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Onlangs op mijn oude V3 een kleurverandering vastgesteld en enkele dagen geleden een flinke update gekregen (nog nooit meegemaakt). Zit nu op firmware 5.2.1.78. Menu ziet er beter uit dan de tussenoplossing van voordien (rode Times-achtige letters, moeilijk leesbaar). Ik kijk weinig TV dus kan ik hier niet veel datails over kwijt. Kreeg dit week een gratis V4 decoder. Ik moet nu eerst de V3 deactiveren en wegbrengen wegbrengen naar het containerpark. Wat een verspilling zeg... Zou ik die actief laten en als tweede decoder installeren of moet ik die deactiveren en opnieuw activeren zoals Scarlet laat uitschijnen (als dat al lukt). Vrees dat als hij vanop afstand gedeactiveerd wordt, het toestel om commerciële redenen digitaal onklaar gemaakt zal zijn of moet ik gewoon mijn "telefoonnummer" wissen. Veel opties zitten er niet i die menu's. De info op Scarlet en proximus is bijzonder vaag vind ik...
Flup
Pro Member
Pro Member
Berichten: 354
Lid geworden op: 05 maa 2004, 19:58
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 52 keer

is er soms een zender weggevallen in de 10-22 range want bij het terugzetten had ik de indruk dat er eentje minder tussen past?
Ik vermoed van wel, ik had ATV en RTV daar gezet en RTV is terug naar achter gegaan.
1 en 2 waren nog steeds een en canvas maar de SD versie ... de HD versie was terug naar 3x gegaan.
Hopelijk moet ik dit ook niet 3 keer wijzigen.
Kreeg dit week een gratis V4 decoder. Ik moet nu eerst de V3 deactiveren en wegbrengen wegbrengen naar het containerpark.
Is dat de V3 of de V3b? Hoewel ik dacht dat deze qua hardware identiek waren kan ik me niet inbeelden dat scarlet alle v3b gaat vervangen (80% van de klanten?)

Alleszins de V4 is een heel stuk sneller, de nieuwe firmware op de V3b is niet merkbaar sneller dan vroeger.
VoIP: OVH , Scarlet(amper gebruikt), betamaxklonen
Provider: Scarlet trio (50/4 mbps down/up ,cap). Synch 100/10
Modem/Router: Fritz!Box 7360 int, (full vectoring support)
TV:Living HTPC (xbmc,bhaalu) en decoder V3b, Slaapkamer decoder V4 + Pi2
Mobiel: MV
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Voor het verspringen van de zenders , graag een ticket openen, anders zien ze niet dat dat een bug is.

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”