foto's online en downloaden
-
- Pro Member
- Twitter: AllAboutEve
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 21 keer
Beste,
ik heb onlangs tijdens een sportwedstrijd heel veel foto's genomen, 400+.
Ze zijn echter ook groot van formaat.
Kan ik via een bepaalde site de foto's online plaatsen en dat de spelers de foto's naar keuze kunnen downloaden?
vriendelijke groeten
Eve
ik heb onlangs tijdens een sportwedstrijd heel veel foto's genomen, 400+.
Ze zijn echter ook groot van formaat.
Kan ik via een bepaalde site de foto's online plaatsen en dat de spelers de foto's naar keuze kunnen downloaden?
vriendelijke groeten
Eve
- mailracer
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
- Bedankt: 318 keer
Als je dit vaker gaat doen, dan raad ik een host aan op one.com. De galerij-en die je daar kan aanmaken zijn voorzien om dit te realiseren met de nodige afscherming.
http://www.one.com/nl/product/galerij
Anders denk ik dat je Flickr of Picasa eens moet raadplegen.
[ Post made via mobile device ]
http://www.one.com/nl/product/galerij
Anders denk ik dat je Flickr of Picasa eens moet raadplegen.
[ Post made via mobile device ]
Laatst gewijzigd door mailracer 12 sep 2015, 12:42, in totaal 1 gewijzigd.
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 110 keer
- Bedankt: 102 keer
Dropbox kan tot 2GB gratis
- thomasv
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 52 keer
Google Photos of Flickr lijken me je beste opties.
Zeker niet betalen voor de triestige service van one.com
Zeker niet betalen voor de triestige service van one.com
iPhone 12 Pro — iPad (9th Gen) — Apple TV 4K (2nd Gen) — MacBook Pro
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 39 keer
Ik zou ook voor Google gaan. Als je de foto's er gecomprimeerd op plaatst, is er geen limiet. Dit kies je als je de foto's gaat uploaden. Je kan dan de link verspreiden onder de belanghebbenden.
https://support.google.com/photos/answe ... 3325016632
https://support.google.com/photos/answe ... 3325016632
-
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
- Bedankt: 167 keer
Privacy bij Google is precies ook ver te zoeken...Some of our Services allow you to submit content. You retain ownership of any intellectual property rights that you hold in that content. In short, what belongs to you stays yours.
When you upload or otherwise submit content to our Services, you give Google (and those we work with) a worldwide license to use, host, store, reproduce, modify, create derivative works (such as those resulting from translations, adaptations or other changes we make so that your content works better with our Services), communicate, publish, publicly perform, publicly display and distribute such content. The rights you grant in this license are for the limited purpose of operating, promoting, and improving our Services, and to develop new ones.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Je meent hetBertG3 schreef:Privacy bij Google is precies ook ver te zoeken...
Ik ga er van uit dat dat bij alle (US) clouddiensten zo is. Ik zou voor een Europese hosting gaan tenzij je je files wenst "weg te geven". Het zal dan niet meer gratis zijn natuurlijk.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
- Bedankt: 167 keer
OVH HubiC ?on4bam schreef:Je meent hetBertG3 schreef:Privacy bij Google is precies ook ver te zoeken...
Ik ga er van uit dat dat bij alle (US) clouddiensten zo is. Ik zou voor een Europese hosting gaan tenzij je je files wenst "weg te geven". Het zal dan niet meer gratis zijn natuurlijk.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 23 keer
BertG3 schreef:Privacy bij Google is precies ook ver te zoeken...Some of our Services allow you to submit content. You retain ownership of any intellectual property rights that you hold in that content. In short, what belongs to you stays yours.
When you upload or otherwise submit content to our Services, you give Google (and those we work with) a worldwide license to use, host, store, reproduce, modify, create derivative works (such as those resulting from translations, adaptations or other changes we make so that your content works better with our Services), communicate, publish, publicly perform, publicly display and distribute such content. The rights you grant in this license are for the limited purpose of operating, promoting, and improving our Services, and to develop new ones.
"You retain ownership of any intellectual property rights"
en lees ook dat er nergens staat dat ze het zullen "doorverkopen" ...
maw je foto zal niet opeens hergebruikt worden voor een folder van Vlaams Belang
en photos.google.com is "onbeperkt" als je het als 16mpixel gebruikt (facebook is geloof ik 1mpixel?) ... niet iedereen heeft een 24mpixel camera
- lacer
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
- Bedankt: 133 keer
Je hebt ook nog MEGA met opslagruimte van 50 GB, maar dat is de andere kant van de wereld.
Ik zou ook meer vertrouwen hebben in een Europese cloud dienst zoals Ovh met hun hubiC à 25 GB, met referrals te verhogen tot 50 GB.
Zoals tb0ne hierboven reeds melde hebben we beiden dan 5 GB bij en bij nader inzien had ik reeds een account, dus ik kan ook iemand blij maken met 5 GB extra
Ik zou ook meer vertrouwen hebben in een Europese cloud dienst zoals Ovh met hun hubiC à 25 GB, met referrals te verhogen tot 50 GB.
Zoals tb0ne hierboven reeds melde hebben we beiden dan 5 GB bij en bij nader inzien had ik reeds een account, dus ik kan ook iemand blij maken met 5 GB extra
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
- Bedankt: 64 keer
WeTransfer misschien?
Tot 2 GB aan foto's uploaden als zip-bestand. Opgegeven geadresseerden worden automatisch op de hoogte gebracht met een link naar het te downloaden bestand.
https://digitale-foto.wetransfer.com/
Een woordje uitleg op http://digitale-foto.be/wetransfer.php
Tot 2 GB aan foto's uploaden als zip-bestand. Opgegeven geadresseerden worden automatisch op de hoogte gebracht met een link naar het te downloaden bestand.
https://digitale-foto.wetransfer.com/
Een woordje uitleg op http://digitale-foto.be/wetransfer.php
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 40 keer
die STACK ziet er wel interessant uit. De gratis versie maakt ook gebruik van WebDAV.
Iemand al gebruik gemaakt van deze dienst en wat zijn de ervaringen?
Werken momenteel wel met invites.
Iemand al gebruik gemaakt van deze dienst en wat zijn de ervaringen?
Werken momenteel wel met invites.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
- Bedankt: 260 keer
Ik heb gisteren een invite gekregen en ben meteen begonnen met uploaden van mijn backups. Op dit moment werkt het geweldig goed! Upload ging vlot aan 10Mbps (internet heeft ook maar 10Mbps upload). En in de web interface zijn bestanden lekker overzichtig.
Dusja, heel tevreden met STACK.
Dropbox haalt eigenlijk nooit 10Mbps. En OneDrive crasht constant bij mij.
Dusja, heel tevreden met STACK.
Dropbox haalt eigenlijk nooit 10Mbps. En OneDrive crasht constant bij mij.
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Hier ook HubiC gebruiker (2x 10TB). Zowel NAS thuis als NAS datacenter pompen backups naar daar
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- heist_175
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
Je kan u toch gewoon bij Stack aanmelden?
Ik heb vorige week mijn account gekregen (aangevraagd 's avonds op de dag van de lancering).
Stack heeft dus ook "native" Synology NAS integratie, al heb ik dat zelf nog niet ingesteld.
De bedoeling is om de foto's in sync te hebben. Ik kopieer op mijn LAN naar mijn NAS en nadien doet ie de sync met Stack.
Ik heb vorige week mijn account gekregen (aangevraagd 's avonds op de dag van de lancering).
Stack heeft dus ook "native" Synology NAS integratie, al heb ik dat zelf nog niet ingesteld.
De bedoeling is om de foto's in sync te hebben. Ik kopieer op mijn LAN naar mijn NAS en nadien doet ie de sync met Stack.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Ik heb ook nooit een invite gekregen toen ik mij daarop ingeschreven had... Is nu zo'n 2 weken geleden...
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
- Dafke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
- Bedankt: 142 keer
- Contacteer:
Enig probleem dat er geen enkele vorm van encryptie is. Voor foto's niet echt een probleem, maar documenten enz..krisken schreef:Hier ook HubiC gebruiker (2x 10TB). Zowel NAS thuis als NAS datacenter pompen backups naar daar
- heist_175
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
Of je zoekt iemand die in NL werkt, woont, (tijdelijk) verblijft om uw emailadres op te geven .Dima_2005 schreef:Stack filtert tegenwoordig op IP-adres. Dus enkel NL-IP's kunnen invite aanvragen. Dus misschien nog eens aanvragen met een VPN of proxy...
Wat een dom filtering systeem
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
- Bedankt: 260 keer
Nuja, als je hun site nu bezoekt, komt er ook op dat ze enkel registraties uit NL aanvaarden... Bezoek je hun site met een NL IP, kun je zonder problemen je email doorgeven.
Waarschijnlijk kwam er te veel buitenlandse interesse.
Waarschijnlijk kwam er te veel buitenlandse interesse.