Proximus tv overal op pc
Sinds enkele dagen geen Proximus tv overal meer op mijn pc. Terwijl op mijn smartphone en ipad dit geen probleem is .
Bij het inloggen krijg ik foutcodes ERROR Code : 0x38cf081d en ERROR text : DPWWA2077E .
Werk onder windows 10 met Mozilla Firefox .
Contact met klacht bij Proximus en medewerker stelde eerst dat het probleem bij windows 10 lag en Silverlight.
Trouwens hij bevestigde dat tv overal van Proximus niet werkt onder Chrome en niet onder Edge van Windows 10.
Toch dit probleem is een authentificatie probleem, zoals de error code weergeeft.Hij heeft trouwens met mijn userid en mijn paswoord op zijn pc bij Proximus proberen aan te loggen ( bij hem windows 8 ) en kreeg dezelfde problemen . Dus is het geen probleem van windows 10 , noch van mijn pc.
Bijkomend, Proximus tv overal heeft reeds gewerkt bij mij onder Windows 10 met Mozilla Firefox , en nu plots niet meer .
Ik mag toch veronderstellen dat een authentificatieprobleem een probleem is op hun server ? En waarom werkt het dan wel onder safari bij ipad en bij mijn smarthpone. Daar werkt het ingeven van userid en paswoord ( zijn dezelfde op mijn pc ) wel .
Iemand ervaring met dit probleem en/of suggestie voor oplossing.
Respons gekregen dat Proximus er een CASE van maakt en dat ik een antwoord "zou" kunnen krijgen binnen 10 werkdagen.
Bij het inloggen krijg ik foutcodes ERROR Code : 0x38cf081d en ERROR text : DPWWA2077E .
Werk onder windows 10 met Mozilla Firefox .
Contact met klacht bij Proximus en medewerker stelde eerst dat het probleem bij windows 10 lag en Silverlight.
Trouwens hij bevestigde dat tv overal van Proximus niet werkt onder Chrome en niet onder Edge van Windows 10.
Toch dit probleem is een authentificatie probleem, zoals de error code weergeeft.Hij heeft trouwens met mijn userid en mijn paswoord op zijn pc bij Proximus proberen aan te loggen ( bij hem windows 8 ) en kreeg dezelfde problemen . Dus is het geen probleem van windows 10 , noch van mijn pc.
Bijkomend, Proximus tv overal heeft reeds gewerkt bij mij onder Windows 10 met Mozilla Firefox , en nu plots niet meer .
Ik mag toch veronderstellen dat een authentificatieprobleem een probleem is op hun server ? En waarom werkt het dan wel onder safari bij ipad en bij mijn smarthpone. Daar werkt het ingeven van userid en paswoord ( zijn dezelfde op mijn pc ) wel .
Iemand ervaring met dit probleem en/of suggestie voor oplossing.
Respons gekregen dat Proximus er een CASE van maakt en dat ik een antwoord "zou" kunnen krijgen binnen 10 werkdagen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
Ik heb die error ook gekregen ongeveer 2 maanden geleden en dit zowel met firefox en IE11, toen heb ik bij Proximus het antwoord gekregen dat ze het probleem kenden en dat ze er mee bezig waren, en inderdaad een tijd later was het opgelost!
PS: Met mijn smartphone op android werkte het wel.
PS: Met mijn smartphone op android werkte het wel.
Aan Raf1 : userid en paswoord zijn volledig terug ingesteld, door de "goede" zorgen van een Proximus medewerker .Zonder resultaat.
Aan Jackho : hebben ze geïnformeerd waar het probleem in zat ? Bij hen op de server ?
In bijlage heb ik de info toegevoegd die ik krijg bij het aanloggen op tv overal van Proximus op mijn pc . Onder windows 10 en mozilla firefox.
Nog ter info : op mijn smartphone en ipad werk tv overal perfect, met zelfde userid en paswoord. Alleen via pc zegt de server dat er problemen zijn met authentificatie.
En de suggestie om aan de instellingen van Firefox iets te doen wat houdt dat in ? Wat dient er veranderd te worden ?
Ro
Aan Jackho : hebben ze geïnformeerd waar het probleem in zat ? Bij hen op de server ?
In bijlage heb ik de info toegevoegd die ik krijg bij het aanloggen op tv overal van Proximus op mijn pc . Onder windows 10 en mozilla firefox.
Nog ter info : op mijn smartphone en ipad werk tv overal perfect, met zelfde userid en paswoord. Alleen via pc zegt de server dat er problemen zijn met authentificatie.
En de suggestie om aan de instellingen van Firefox iets te doen wat houdt dat in ? Wat dient er veranderd te worden ?
Ro
- Bijlagen
-
- Proximus tv overal foutcodes op pc.docx
- (78.86 KiB) 37 keer gedownload
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 120 keer
tvoveral is soms wel eens buggy - deze foutmelding of gelijkaardigs heb ik ook al gehad.
ik heb de indruk bij extreem druk gebruik van tvoveral bijv. voetbal rode duivels dat er meer fouten optreden.
voor de rest hoop ik dat prox zijn buggy software aanpast. Ze moeten dit sowieso doen omdat silverlight van de markt verdwijnt.
Vandaag nog eens speciaal met firefox op win10 gekeken en het lukte. Maar toch, ik moest toch enkele keren opnieuw klikken vooraleer een stream werd gestart.
ik heb de indruk bij extreem druk gebruik van tvoveral bijv. voetbal rode duivels dat er meer fouten optreden.
voor de rest hoop ik dat prox zijn buggy software aanpast. Ze moeten dit sowieso doen omdat silverlight van de markt verdwijnt.
Vandaag nog eens speciaal met firefox op win10 gekeken en het lukte. Maar toch, ik moest toch enkele keren opnieuw klikken vooraleer een stream werd gestart.
- raf1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
- Bedankt: 1542 keer
Misschien helpt uitloggen uit de TV Overal app op alle toestellen en zelf eens jouw MyProximus-wachtwoord wijzigen. Daarna éénmaal inloggen op http://www.tvoveral.be/ is het laatste wat je kan doen. Als het dan nog steeds niet lukt, zal je 10 werkdagen moeten wachten tot Proximus de case behandeld heeft.Ro123 schreef:userid en paswoord zijn volledig terug ingesteld, door de "goede" zorgen van een Proximus medewerker. Zonder resultaat.
-
- Elite Poster
Door de toestellen te ontkoppelen in TV Overal heb ik het vroeger ook al kunnen oplossen, maar de laatste keer zat het toch bij PX zelf, maar heb spijtig genoeg niet kunnen vernemen wat zij gedaan hebben om het op te lossen voor mij!
En tot overmaat van ramp, na installeren van IOS 9 op IPAD geen tv overal proximus meer ....
Dus nu nog enkel op smartphone.
En support van Proximus is zwak . Testen lijn , die is OK . Verder is er geen probleem en dienen ze verder uit te zoekn ...
Ik word het stilaan moe .
Zijn er nog forumgebruikers die na installatie ios9 geen tv overal meer van Proximus hebben ?
Dus nu nog enkel op smartphone.
En support van Proximus is zwak . Testen lijn , die is OK . Verder is er geen probleem en dienen ze verder uit te zoekn ...
Ik word het stilaan moe .
Zijn er nog forumgebruikers die na installatie ios9 geen tv overal meer van Proximus hebben ?
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 25 keer
Er komt een nieuwe versie van tv overal. Staat al in de app store maar werkt enkel bij testers.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Proximus tv op pc nog steeds niet opgelost, ondanks een resem medewerkers die ik aan de lijn gekregen heb. Voor elke medewerker dien je je volledig verhaal terug te doen, alsof er geen registratie van de vraag zou bestaan. Frustrerend.
En wachten is een schone deugd, maar het mag niet te lang duren . Er werd ook geen timing op gezet, wanneer het zou opgelost zijn . Als het wel opgelost geraakt.
Het kan toch niet zijn, dat ze nog niet zouden gehoord hebben van een dergelijk probleem ...
Ro
En wachten is een schone deugd, maar het mag niet te lang duren . Er werd ook geen timing op gezet, wanneer het zou opgelost zijn . Als het wel opgelost geraakt.
Het kan toch niet zijn, dat ze nog niet zouden gehoord hebben van een dergelijk probleem ...
Ro
-
- Elite Poster
Daar hebben ze zeker al van gehoord, heb ik vroeger nog op twitter of facebook gelezen omtrent een zelfde foutmelding als bij u, dat ze geantwoord hebben dat ze het probleem kenden en aan de oplossing bezig waren. Het kan inderdaad soms ongelofelijk lang duren bij PX vooraleer er een oplossing komt.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 30 keer
Proximus TV is al weken/maanden de grootste farce van Proximus. Voor zoiets 5euro durven vragen aan nieuwe klanten is echt onaanvaardbaar. Ik denk dat ze beter al hun IT personeel eens mogen vernieuwen want Proximus TV via de pc is niet het enigste waar ze serieus aan het flateren zijn.
Proximus TV:
- meestal vraagt de website je opnieuw in te loggen, soms niet, wanneer dit wel het geval is krijg je eerst gedurende een 10tal seconden een draaiend cirkelke kan zien waarna, je er op kan klikken om doorgestuurd te worden naar de inlogpagina, waarna dat cirkelke opnieuw even gaat draaien. (rechtstreeks naar de inlogpagina gaan brengt hier geen soelaas)
- na een tijdje TV kijken kan je bij het zappen bovenstaande foutmelding te zien krijgen, browser afsluiten en al dan niet opnieuw inloggen is de boodschap, met alle miserie van bovenstaand punt erbij
- soms hangt de stream en dan kan je het vergeten, rebooten is soms de boodschap, wtf?
- chrome wordt niet ondersteund, opera officieel ook niet maar deze deed het over een maand een pak beter dan de rest, nu is Firefox men favoriet met het minste problemen.
My proximus:
- inloggen blijft bij Chrome (en Opera, Edge of Firefox, geen idee meer welke) hangen op een ronddraaiend cirkelke met een pijl, zoals bij Proximus TV.
Ofwel zijn ze zot van ronddraaiende pijltjes daar bij Proximus, ofwel scheelt er serieus iets aan hun testomgeving ofzo? Ik moet hier echt met de lotto spelen met mijn browsers om sommige zaken bij Proximus te kunnen gebruiken. Ik heb dit voor bij een Win 7 en een Win 10.
En nu ben ik mijn frustratie kwijt, lol.
Proximus TV:
- meestal vraagt de website je opnieuw in te loggen, soms niet, wanneer dit wel het geval is krijg je eerst gedurende een 10tal seconden een draaiend cirkelke kan zien waarna, je er op kan klikken om doorgestuurd te worden naar de inlogpagina, waarna dat cirkelke opnieuw even gaat draaien. (rechtstreeks naar de inlogpagina gaan brengt hier geen soelaas)
- na een tijdje TV kijken kan je bij het zappen bovenstaande foutmelding te zien krijgen, browser afsluiten en al dan niet opnieuw inloggen is de boodschap, met alle miserie van bovenstaand punt erbij
- soms hangt de stream en dan kan je het vergeten, rebooten is soms de boodschap, wtf?
- chrome wordt niet ondersteund, opera officieel ook niet maar deze deed het over een maand een pak beter dan de rest, nu is Firefox men favoriet met het minste problemen.
My proximus:
- inloggen blijft bij Chrome (en Opera, Edge of Firefox, geen idee meer welke) hangen op een ronddraaiend cirkelke met een pijl, zoals bij Proximus TV.
Ofwel zijn ze zot van ronddraaiende pijltjes daar bij Proximus, ofwel scheelt er serieus iets aan hun testomgeving ofzo? Ik moet hier echt met de lotto spelen met mijn browsers om sommige zaken bij Proximus te kunnen gebruiken. Ik heb dit voor bij een Win 7 en een Win 10.
En nu ben ik mijn frustratie kwijt, lol.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
je krijgt het gratis in een Pack Comfort, Maxi, Bizz Pack van na april 2012, dus stellen dat nieuwe klanten hiervoor moeten betalen, is voor de zeer kleine minderheid die een Internet Start met TV heeft.Voor zoiets 5euro durven vragen aan nieuwe klanten is echt onaanvaardbaar.
Il weet niet of ik hier mijn vraagje kan stellen : ik heb gelezen dat Proximus TV overal zowel via wifi als via 3G gratis kan bekeken worden als men een pack heeft (in tegenstelling met telenet waar het systeem enkel via Wifi zou werken EN tegen betaling) ... Dit zou kunnen meespelen in mijn beslissing om in zee te gaan met de een of de andere... Kan er iemand mij wegwijs maken en zijn goede / slechte ervaringen delen?
[ Post made via mobile device ]
- Zorba
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 57 keer
ProximusTV werkt inderdaad via (FON/Proximus) Wifi en mobiele data. Je krijgt bovendien 1GB gratis data exclusief voor ProximusTV wat ook wel een pluspunt is.
Moest je een VPN hebben kan je bovendien op elk ander netwerk (en het buitenland) ook naar ProximusTV kijken
Moest je een VPN hebben kan je bovendien op elk ander netwerk (en het buitenland) ook naar ProximusTV kijken
themadcat schreef:Il weet niet of ik hier mijn vraagje kan stellen : ik heb gelezen dat Proximus TV overal zowel via wifi als via 3G gratis kan bekeken worden als men een pack heeft (in tegenstelling met telenet waar het systeem enkel via Wifi zou werken EN tegen betaling) ... Dit zou kunnen meespelen in mijn beslissing om in zee te gaan met de een of de andere... Kan er iemand mij wegwijs maken en zijn goede / slechte ervaringen delen?
Hey mad poeseke
Als je een beetje op internet zoekt kan je van alle inlichtingen over de voordelen van een Proximus trio comfort of maxi pack en met Tv overal inbegrepen zogoed als de TV Replay
Je zal dan vinden zoals Zorba hierboven zei dat het bij hun wel inderdaad een plus plunt is...
Ben wel niet zeker dat het in buitenland werkt? Had eens rap geprobeerd toen ik in Frankrijk was maar het lukte niet... Ik weet niet als door mijn slechte wifi verbinding was dat zou ook goed kunnen
Alle, slaap er nog eens goed over
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Ben je daar zeker van? Voor zover ik weet wordt er een geolocatie gedaan, en kan je het niet in het buitenland gebruiken.Zorba schreef:Moest je een VPN hebben kan je bovendien op elk ander netwerk (en het buitenland) ook naar ProximusTV kijken
Ook niet via een VPN met je thuismodem (op een Proximus lijn).
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Hallo,
Proximus Tv overal en internet overal zijn echt de pluspunten van het trio pack van Proximus. Ik heb zelf het Trio Pack Maxi en de hele gezin kan genieten van internet et tv overal binnen het huis (in hun kamer) en buiten als wij naar de ardennen of naar zee gaan.
en vanaf vandaag is er een promotie met Netflix gratis gedurende 3 maanden.
Heel toffe promo !
[Mod Edit] link naar commerciële website (van Proximus verdeler) verwijderd.
Proximus Tv overal en internet overal zijn echt de pluspunten van het trio pack van Proximus. Ik heb zelf het Trio Pack Maxi en de hele gezin kan genieten van internet et tv overal binnen het huis (in hun kamer) en buiten als wij naar de ardennen of naar zee gaan.
en vanaf vandaag is er een promotie met Netflix gratis gedurende 3 maanden.
Heel toffe promo !
[Mod Edit] link naar commerciële website (van Proximus verdeler) verwijderd.
Waaaaaaaaw! dat lijkt mij inderdaad een toffe promo met Netflix gratis gedurende 3 maand! Ik denk dat ik de aanvraag binnen korte termijn zal doen ... ik heb gezien dat er voor het ogenblik gratis installatie en activering wordt aangeboden indien men een trio-pack bij Proximus neemt ... ik denk dat ik niet beter zal vinden
Alleszins bedankt voor jullie reacties!
Alleszins bedankt voor jullie reacties!
- Zorba
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 57 keer
Ik dacht toch dat het gelukt was om in Hong Kong naar ProximusTV te kijken, maar zou het nog eens moeten proberen want nu doe je me twijfelenphilippe_d schreef:Ben je daar zeker van? Voor zover ik weet wordt er een geolocatie gedaan, en kan je het niet in het buitenland gebruiken.Zorba schreef:Moest je een VPN hebben kan je bovendien op elk ander netwerk (en het buitenland) ook naar ProximusTV kijken
Ook niet via een VPN met je thuismodem (op een Proximus lijn).
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
Hier werkt de site (terug) maar de zenders werken niet.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
- JoskeVermeulen
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 71 keer
Werkt nog altijd niet, al 2 maand hetzelfde probleem.. site laadt maar de zenders niet (in IE+W10 waar het hiervoor nochtans wel heeft gewerkt). Mis ik iets of wat?
TV:
ISP:
Tel.: + +