CobraX schreef:Ik verbruik maandelijks ook meer dan 300 GB, maar ben tot dusver nooit op smallband beland. Ik heb alleszins het zekere voor het onzekere genomen en heb Scarlet opgezegd. Uiteraard is de invoering van de 300 GB limiet bedoeld om mensen te laten overstappen naar het Internet Maxi abonnement van moederbedrijf Proximus. Hierdoor hebben ze alvast flink tegen m'n schenen geschopt en gun ik Scarlet en moederbedrijf Proximus geen euro meer. Ik ben dan ook overgeschakeld naar Telenet Whoppa aangezien we toch al digitale TV hadden van Telenet.
Hier totaal geen probleem met die limieten... Had je hier enkele berichten goed gelezen had je denk ik al door dat dit enkelis om mensen 'bang' te maken.
Sub Zero schreef:pauwelyn schreef:Alsof iedere scarlet gebruiker hier post
Scarletgebruikers zijn hier vrij goed vertegenwoordigd hoor. Mocht er effectief vanalles aan de hand zijn, dan was het wel boven water gekomen.
sddt schreef:Zit hier aan 631GB en nog steeds volle snelheid
philippe_d schreef:
Zoals ik al enkele keer geschreven heb in deze topic is er op 1 september NIETS veranderd.
Op het ogenblik dat Scarlet deze nieuw aangekondigde maatregel zal invoeren, zullen ze hierover uitvoerig communiceren, en tenminste één maand voor de invoering de juiste modaliteiten uitleggen.
Ik vermoed dat die ene persoon die op smallband zit toch een ander probleem heeft met zijn verbinding.
Nu, veel succes bij Telenet. Hopelijk voel je je daar beter. Het gras is niet steeds groener aan de overkant...
P.S Die 300GB is dat Netflix, P2P, backupoplossingen,... ?