Nog mensen met de laatste tijd problemen met de server opnames van proximus ?
Heb hier nu al enkele programma's die ik niet kan bekijken. Fout op server, probeer later opnieuw.
Als alles met tijd in de cloud zal opgenomen worden, zal het toch wat beter mogen werken
Problemen server opnames
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
Het is toch de bedoeling van nu verder alles op te nemen in de cloud , dus zal dit wel de reden zijn dat het default is.
Ik dacht ook hier of ergens anders al gelezen te hebben dat zelf als je een PVR opname doet die ook nog eens op de server opgenomen wordt.
Ik dacht ook hier of ergens anders al gelezen te hebben dat zelf als je een PVR opname doet die ook nog eens op de server opgenomen wordt.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
Inderdaad daar ben ik het roerend mee eens, voorlopig ondervind ik toch nog geen problemen, niet met het opnemen en ook niet met het afspelen ervan.
Er zijn eigenlijk altijd al bij veel PX klanten klachten geweest met nPVR opnames en blijkbaar is het met de nieuwe software/interface nog altijd het geval!
Er zijn eigenlijk altijd al bij veel PX klanten klachten geweest met nPVR opnames en blijkbaar is het met de nieuwe software/interface nog altijd het geval!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
- Bedankt: 106 keer
De afgelopen maanden ook al meermaals voorgehad. Soms blijft opgevraagde opname gewoon inladen (witte tekst, zwarte achtergrond). Soms gaat het gewoon terug kort erna naar live tv.
Vaak helpt zonder stroom zetten van decoder wel. Maar het zou inderdaad wel mogen behoorlijk werken als ze evolueren naar opnames op hun servers ipv lokaal...
Vaak helpt zonder stroom zetten van decoder wel. Maar het zou inderdaad wel mogen behoorlijk werken als ze evolueren naar opnames op hun servers ipv lokaal...