Ik vind EDPnet wel intresant,maar aangezien er s'avonds nogal wat gebeld word,met vaste tel hier,is het zeker niet zo voordelig,in mijn geval.Ik heb ze hier thuis trouwens nog niet zover gekregen om een schotel te plaatsen,ze vinden dat lelijk.
Een andere voip provider nemen en probleem is opgelost
't is daarmee dat mijn start abonnement nu reeds een hogere download meet tijdens een speedtest van Testaankoop
Bij trio is de cap ook 50/4 terwijl ze adverteren met 30/4. Een aanzienlijk deel van de klanten krijgt dus hogere snelheden.
Bij test-aankoop zoeken ze altijd makkelijke sensatie om dan iets te bereiken dat slechter is dan tevoren.
Test-aankoop stond ook te roepen dat de distributietarieven van telenet (intercommunales) niet overal gelijk zijn...denken die dan echt dat telenet overal de laagste prijs gaat invoeren?? Integendeel de prijs is nu inderdaad gelijk (en maar triomferen bij TA) maar gemiddeld betaald nu iedereen meer (daar liggen ze bij TA ni wakker van, ze hebben de media weer eens gehaald))
Nu dat jij daar de prijs van €10/maand op kleeft en daarmee een hele stelling in het belachelijke trekt is niet mijn probleem.
Blijkbaar dringt het bij jou niet door wat velen hier al eerder hebben gezegd : snelheid is leuk, maar niet voor iedereen haalbaar. En dit omwille van een puur technische reden.
Als ze 10mbit down en 1mbit up (puur theoretisch) zouden verkopen met een downloadlimiet van 100GB/maand dan is dit zeker mogelijk om hier mee uit de kosten te geraken. En nog niet eens zo moeilijk ook...
Die keuze is er al.. je kan naar start + Volume pack unlimited als je geen hoog profiel kan halen. Ik moet je toch ook niet uitleggen dat maxi met een 20mbit profiel een beetje gek is? De grote massa die het niet weet ligt er volgens mij ook niet wakker van
Hoeveel klanten met een laag profiel zitten daadwerkelijk op start? Hoeveel zijn er niet gewoon van Adsl Multi overgegaan op maxi?
De Return on investment is volgens mij groter in de steden. De kost van Px is gewoon groter 'op den buiten' en de inkomsten kleiner maar staatsbedrijf RTT heeft altijd en overal dezelfde prijs gevraagd voor telefonie en internet... Nu dat (een deel van de) stedelingen betere snelheden halen dan (een deel van de) mensen op den buiten gaan jullie roepen dat het niet eerlijk is..
Goedkoopste 'traag' internet via adsl bestaat (scarlet adsl) aan 25€ 12/0.6 (wat ik bij mijn ouders heb geïnstalleerd).... Scarlet (PX) zal hiermee uit de kosten komen maar het doelpubliek is klein en commercieel niet interessant. Is fout om te denken dat die formule succesvol zouden zijn moesten ze beschikbaar zijn bij TN/PX