Volgende week m'n 6S oppikken, dus dan is deze iPhone 6 128GB "vrij" om te verkopen.
- Komt dus pas bechikbaar als m'n 6S geleverd is, dat zou volgende week ergens moeten zijn.
- iPhone 6
- Space Gray
- 128GB
- Factuur van Proximus beschikbaar, aangekocht toen hij vorig jaar beschikbaar was (exacte datum weet ik niet vanbuiten)
- zeer lichte gebruikssporen
- enkele zeer oppervlakkige krasjes op het scherm die onder geen situatie opvallen bij het gebruik van het toestel
- achterkant krasvrij
- aan de zijkant/hoeken hier en daar al eens een "veeg", voor mij valt dat onder normale gebruiksschade
- headset aansluiting heeft wel 2 deuken, maar dit is ook niet storend bij het inpluggen.
- heeft wel last van "de maansikkel" op de front camera, maar dat heeft geen gevolgen voor de kwaliteit foto's.
- voor zover ik me kan herinneren nooit gevallen, of althans niet op de straatstenen van grote hoogte.
- heeft overwegend in een hoesje van ofwel Spigen ofwel Apple zelf (zwart leren hoesje) (krijg je er gratisch bij)
- altijd in de linkerbroekzak gestoken, zonder sleutels of enkel geld
- originele ongeschonden verpakking is erbij
- nieuwe in de verpakking lightning cable
- zo goed als ongebruikte lader
- oortjes moet ik eens nakijken, ofwel zeer licht gebruikt, ofwel nog nieuw in de verpakking.
- wat ik ervoor moet vragen, geen idee eigelijk, laten we hiermee starten:
- Startprijs 500€
- Meeneemprijs 750€
- wordt verkocht aan het bod dat 48 uur niet overboden wordt, en ook pas nadat m'n 6S geleverd is.
iPhone 6 128GB
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 480 keer
- Bedankt: 114 keer
Inderdaad best nog eens gewoon binnenbrengen, valt uiteraard onder garantie. Krijg je waarschijnlijk gewoon exact hetzelfde model terug maar dan splinternieuw. Kan je die verkopen en er nog veel meer voor krijgen.
Indien hij nog binnen het eerste jaar is zou ik wel aanraden om het rechtstreeks bij een AASP als Switch binnen te doen, daar gaat de afhandeling doorgaans iets sneller gaan. Is hij al ouder dan een jaar moet het wel via Proximus.
Btw: het zijn geen refurbished modellen maar echt volledig nieuwe die je als omruil krijgt.
Indien hij nog binnen het eerste jaar is zou ik wel aanraden om het rechtstreeks bij een AASP als Switch binnen te doen, daar gaat de afhandeling doorgaans iets sneller gaan. Is hij al ouder dan een jaar moet het wel via Proximus.
Btw: het zijn geen refurbished modellen maar echt volledig nieuwe die je als omruil krijgt.
- Dafke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 187 keer
- Bedankt: 157 keer
Neen hoor, is geen NIEUW toestel.
Appel doet dat nooit. Ik heb de mijne laten omruilen. Contact via professioneel customer care van apple, en is ALTIJD een refurbished toestel dat je krijgt.
De buitenkant etc is gloednieuw, de interne zaken zoals geheugen etc zijn opnieuw gebruikt van andere toestellen.
Soit, back on topic
Succes met de verkoop.
Appel doet dat nooit. Ik heb de mijne laten omruilen. Contact via professioneel customer care van apple, en is ALTIJD een refurbished toestel dat je krijgt.
De buitenkant etc is gloednieuw, de interne zaken zoals geheugen etc zijn opnieuw gebruikt van andere toestellen.
Soit, back on topic

Succes met de verkoop.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 480 keer
- Bedankt: 114 keer
Refurbished wordt bij Apple gedefinieerd als een toestel dat al een andere eigenaar gehad heeft, volledig gecontroleerd is en waarin eventueel defecte onderdelen vervangen zijn. Dergelijke toestellen worden opnieuw verpakt en worden verkocht met accessoires. De toestellen die worden opgeruild zijn remanufactured devices. Dat houdt in dat jij de eerste eigenaar bent van het toestel (het is dus nieuw). Er kunnen wel onderdelen inzitten die 'gerecycleerd' zijn uit andere toestellen. Belangrijk verschil is dat deze enkel dienen als toestellen voor omruil (dus niet voor verkoop), en worden geleverd zonder verpakking en accessoires. Het toestel zal dus praktisch nieuw zijn, waar je bij refurbished een gebruikt toestel hebt (waar dus eventueel ook gebruikssporen op te zien zijn) dat 'in orde' gemaakt is.
Puntjes op een i, muggenzifterij en heel de nest, maar ik wou mijn stelling even verduidelijken.
Puntjes op een i, muggenzifterij en heel de nest, maar ik wou mijn stelling even verduidelijken.
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 763 keer
Misschien niet eens zo'n slecht idee ... Als er geen bod komt dan zal ik dat eerst eens proberen 

Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
- Dafke
- Elite Poster
Je moet er zelfs niet voor naar de winkel als je apple care hebt.
DPD kwam thuis aan de deur de nieuwe "refurb" iPhone brengen en ik had een week de tijd om alle gegevens over te zetten van de oude en een afspraak te maken om mijn oude komen op te halen.
Makkelijk
DPD kwam thuis aan de deur de nieuwe "refurb" iPhone brengen en ik had een week de tijd om alle gegevens over te zetten van de oude en een afspraak te maken om mijn oude komen op te halen.
Makkelijk

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 148 keer
- Bedankt: 108 keer
De Apple omruilprocedure nog even verder verduidelijken:
Je weet niet vooraf of je een remanufactured toestel krijgt of een nieuw. De stelling hoger dat je 'ALTIJD' een remanufactured toestel krijgt is niet juist.
Bij stockbreuk zal je een nieuw toestel krijgen in een eveneens witte doos zonder accessoires. Je kan aan deze doos niet zien wat de oorsprong is van het toestel. Wat ik soms wel zie gebeuren is dat als ik een omgeruild toestel ingeef bij Apple, dat ik diagnostische info te zien krijg die dateert van voor de omruiling, maw diagnoses uitgevoerd op de MLB die in een iphone van de vorige gebruiker zat. Soms vergeten ze die info te verbergen en kan ik dus verder in het verleden kijken dan dat eigenlijk de bedoeling is. In dat geval weet ik dus uiteraard met zekerheid dat het een remanufactured toestel is, en geen nieuw. Met zekerheid zeggen dat het een nieuw is kan ik nooit.
Je weet niet vooraf of je een remanufactured toestel krijgt of een nieuw. De stelling hoger dat je 'ALTIJD' een remanufactured toestel krijgt is niet juist.
Bij stockbreuk zal je een nieuw toestel krijgen in een eveneens witte doos zonder accessoires. Je kan aan deze doos niet zien wat de oorsprong is van het toestel. Wat ik soms wel zie gebeuren is dat als ik een omgeruild toestel ingeef bij Apple, dat ik diagnostische info te zien krijg die dateert van voor de omruiling, maw diagnoses uitgevoerd op de MLB die in een iphone van de vorige gebruiker zat. Soms vergeten ze die info te verbergen en kan ik dus verder in het verleden kijken dan dat eigenlijk de bedoeling is. In dat geval weet ik dus uiteraard met zekerheid dat het een remanufactured toestel is, en geen nieuw. Met zekerheid zeggen dat het een nieuw is kan ik nooit.
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
- Dafke
- Elite Poster
Wat mijn contactpersoon op apple care zei:
eerste maanden bij lancering zal het geen remanufactured of refurbed toestel zijn wegens geen stock.
Na 2 maanden ongeveer of stock van nieuwe toestellen, zal het altijd een remanu of refurbed zijn, wegens vele ruilingen.
eerste maanden bij lancering zal het geen remanufactured of refurbed toestel zijn wegens geen stock.
Na 2 maanden ongeveer of stock van nieuwe toestellen, zal het altijd een remanu of refurbed zijn, wegens vele ruilingen.
- selder
- Moderator
Zo, gerepareerd, nieuw scherm, dezelfde behuizing!
Dus per onmiddellijk beschikbaar, mag weg voor een goed bod dat ik aanvaard!
Go!
[
Post made via mobile device ]
Dus per onmiddellijk beschikbaar, mag weg voor een goed bod dat ik aanvaard!
Go!
[

Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 3 keer
Selder,
Omdat er sinds november geen bod is geweest wil ik starten met 450 Euro.
Omdat er sinds november geen bod is geweest wil ik starten met 450 Euro.
- selder
- Moderator
Had beter een nieuwe thread gemaakt, want omdat de thread al ouder is dan een week, kan hij nu verkocht worden aan een bod dat 24 uur niet overboden wordt 
Als er tegen 13h40 vanmiddag niemand anders reageert, dan is ie voor jou!

Als er tegen 13h40 vanmiddag niemand anders reageert, dan is ie voor jou!
- selder
- Moderator
Verkocht! Geen slechte deal me dunkt 

-
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 241 keer
- Bedankt: 757 keer
Selder: niet helemaal.
Als ik het goed lees zat hij onder je startbod, dus dan ben je niet verplicht het bod te aanvaarden
[
Post made via mobile device ]
Als ik het goed lees zat hij onder je startbod, dus dan ben je niet verplicht het bod te aanvaarden

[

- selder
- Moderator
Ik bedoelde voor hem
Had na de lange tijd zonder boden gezegd dat hij verkocht mocht worden voor een bod dat ik aanvaarde, zodus