Van A2F->VERSATEL

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
sommerville
Member
Member

Hallo

Einde januari loopt mijn A2F abo af(1jaar). Wat staat me nu te doen voor over te schakelen naar versatel?
Ik zou gaan voor het always more omdat er hier geen limiet is.

Ben ik best dat ik nu al dat aansluitingsformulier invul op de site van verstatel of ga ik dan al te vroeg factuur betalen?

En werkt versatel met mijn router? Dat is een d-link di624+
En de modem wordt bijgeleverd met het pakket veronderstel ik?

Groeten
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Aansluitingsformulier kan je best al invullen, duurt toch 'n tijdje eer Versatel u zal aansluiten. Wel opletten want A2F sluit je meteen af als ze iets horen van Versatel, al denk ik dat je nog perfect zou kunnen surfen. (ik had nog 4Mbit/512Kbit synchro en mijn acc. stond gewoon geblokkeerd dus ja... ik zat 20 dagen zonder internet)

Facturatie van Versatel is ook doodeerlijk, je zal pas betalen vanaf je aangesloten bent en als je bv. op 24 jan zou aangesloten zijn , betaal je slechts voor 7 dagen !! ( Bij A2F betaalde ik dan in dat geval januari volledig, dan een factuur van 3 maand ineens, en op't einde nog eens heel januari wat ik dan na enkele maanden eindelijk teruggevorderd kreeg)

Uw router lijkt me zeker in orde. Ik weet nu wel niet welke DSL modem Versatel levert, maar als die een UTP connectie heeft mag dat geen probleem opleveren! Als je zelf eentje zou kopen dan moet je wel opletten dat ie PPPoA ondersteunt.

WELKOM BIJ VERSATEL, WAAR UNLIMITED WÉL LUKT ZONDER BLABLA !! :-D

PS: je hebt A2F toch een maand op voorhand opgezegd ?
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Oei, dan zit je nog vast met 1 jaar A2F, dat zowieso, je moet namelijk minstens 1 maand op voorhand opzeggen. Aangezien je dat niet gedaan hebt, heb je stilzwijgend het contract voor een jaar verlengd.
Ike

meon schreef:Oei, dan zit je nog vast met 1 jaar A2F, dat zowieso, je moet namelijk minstens 1 maand op voorhand opzeggen. Aangezien je dat niet gedaan hebt, heb je stilzwijgend het contract voor een jaar verlengd.

Vuile oplichters :s

Ze moeten mij daar schriftelijk van op de hoogte brengen, ik heb NOOIT de voorwaarden ontvangen op papier! Eind deze maand ben ik weg naar Scarlet ;) eindelijk een fatsoenlijke ISP.
Gast

Ik heb hier net mijn eerste factuur er eens bij genomen van A2F

De factuur staat op datum van 30/01/2004.

Maar ik zie wel dat ik de eerste keer betaald heb voor de maand 2004/02, februari dus.

Normaalgezien als ik morgen een opzegbrief stuur moet dit in orde zijn?

Btw waar kan je dat raadplegen dat je een maand op voorhand moet opzeggen.
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Contacteer:

Dat van die maand staat in de algemene voorwaarden die je hebt moeten goedkeuren bij het tekenen van je contract. Ze zijn te vinden op de a2f site.
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
VS

wat jammer voor hen dat die er vorig jaar in oktober nog niet opstonden.
sommerville
Member
Member

Ik heb gechekt en mijn abo loopt dus af op 7februari.

Dus ben ik te laat met mijn opzegbrief en deze is al verzonden :cry:

Wat mag ik nu verwachten?

Kan ik mijn opzegging dan nog ongedaan maken of zijn er nog andere manieren?
meon
Administrator
Administrator
Contacteer:

Wanneer is die afgestempeld? Misschien kan je beetje spelen met de termijn waarop officiele stukken verzonden horen te worden, zijnde 3 dagen... Maar het is al de 12e ondertussen. Ik vrees er voor. Bezint eer ge iets onderneemt? :?
sommerville
Member
Member

Maandag 10 januari afgestempeld.
sommerville
Member
Member

Kan je iets meer uitleg geven over de termijn van die officiele stukken?

Ik weet niet juist wat je daar mee bedoeld
meon
Administrator
Administrator
Contacteer:

Wel, voor aangetekende brieven geldt de wettelijke termijn van 3 werkdagen eer een brief aan komt. Dat komt er op neer dat je een brief minstens 3 dagen voor de vernieuwingsdatum moet opsturen. In dit geval komt deze regeling je niet ten goede.
Om in orde te zijn had je de brief op 4 januari moeten verzenden (7 feb, -1 maand, -3 dagen).
sommerville
Member
Member

Verdorie.

Het zal dan nog een jaartje bij adsl2fit zijn.

Wat staat me nu te doen om die opzeggingsbrief ongedaan te maken zodat ze me niet opeens afsluiten.

Ik probeer hier al 20min te bellen maar altijd bezettoon.

alvast bedankt voor de hulp
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Contacteer:

Ze sturen hoogst waarschijnlijk een brief terug waarop staat dat de termijn verlopen is en dat je je abo toch kan opzeggen en de termijn ingaat op de 10e (opletten, je moet dus een opzegvergoeding van 11 maanden betalen!).
Niet reageren (staat zo in de brief) dan gebeurt er niets.
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

sommerville schreef:Verdorie.

Het zal dan nog een jaartje bij adsl2fit zijn.

Wat staat me nu te doen om die opzeggingsbrief ongedaan te maken zodat ze me niet opeens afsluiten.

Ik probeer hier al 20min te bellen maar altijd bezettoon.

alvast bedankt voor de hulp

Allee, alvast innige deelneming dan ;) 't Is te hopen dat de problemen vanaf nu meevallen, dan ben je tenminste geen fortuin kwijt voor een telefoontje.
sommerville
Member
Member

Problemen heb ik nooit echt gehad met internetverbinding ofzo. 90procent van de tijd goede snelheden en vrij stabiel.

De enige reden waarom ik wou veranderen is omdat er vanaf nu een limiet geldt.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”