Belgische telco Mobistar gaat nog dit jaar digitale kabel-tv

Hier kunt u alles kwijt over TV over de kabel
kristofmertens
Pro Member
Pro Member
Berichten: 284
Lid geworden op: 07 aug 2013, 20:26
Locatie: Aarschot
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 34 keer

fvhbrugge schreef:sedert de overname van Base door Telenet is Mobistar het zwakste van de 3 spelers.

Mobistar zal nog enkel de low-end van de markt kunnen bespelen omdat het zwakker zal staan in het aanbieden van paketten.
Het kan enkel doorverkopen wat anderen ook aanbieden. Die anderen, Proximus en Telenet maken dus winst op hetgeen de concurrent Mobistar verkoopt.
Niet echt een recept voor succes.
In theorie is Mobistar misschien de zwakste, maar in de praktijk draaien zij toch al mooi mee.
Via de kabel kan je moeilijk vergelijken aangezien het maar om een test gaat, appelen met met peren vergelijken.
Ze hebben evenveel kans om te overleven en te concureren, als ze het maar slim genoeg aanpakken.

Mobiel staan zij voor mij persoonlijk het sterkst op de markt, beste prijs, beste kwaliteit, beste service.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
TV: Telenet + CI+ module + Streamz
Internet: Telenet All internet 300
GSM: Orange Go Plus + Extra Surf Card, Orange Go Light
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

idd. met hun IOM beter dan Viking & Jim Mobile voor 15 €. (en beter 4G netwerk op 800 Mhz). (los nog van het feit dat je belkrediet in google play store kan gebruiken, wat niet bij Base mogelijk is)

hopelijk krijgen ze groen licht voor de groothandelstarieven aan 19.7 €/klant die ze moeten betalen aan telenet (wat al aan de hoge kant is in vergelijking met buurlanden)

hoop dat ze ook CI+ (evt. later aanbieden) en een hoge downloadlimiet, tegen een max. whop prijs. Hopelijk ook paketten los (vb. internet+tv/internet+telefonie+tv/...) Nu zoals ze in het Duits zeggen: 'Warten und tee trinken' :-D
fernand
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 39
Lid geworden op: 30 okt 2015, 13:15
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 3 keer

satsurfer schreef:
hopelijk krijgen ze groen licht voor de groothandelstarieven aan 19.7 €/klant die ze moeten betalen aan telenet (wat al aan de hoge kant is in vergelijking met buurlanden)
Als dat zo is met goedkopere formules die Mobistar wil brengen is het voor de staatskast veel minder BTW inkomsten.De overheid zal zich zeker niet verzetten,mochten ze Mobistar kunnen tegenhouden.
De net gefuseerde kabelreus UPC/Ziggo in Nederland hoeft geen concurrenten toe te laten op de kabel.Zie AMC de Nederlandse waakhond,zoals hier het Bipt.Het is nu wachten op Europa.
Rke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 239
Lid geworden op: 27 nov 2006, 23:35
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

satsurfer schreef:(los nog van het feit dat je belkrediet in google play store kan gebruiken, wat niet bij Base mogelijk is)
Je kan bij BASE ook Google play store krediet kopen hoor.. Is al een aantal maanden zo!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

thx. was met Mobile Vikings in mijn hoofd, deze bieden dit nl. niet aan. :-(

http://www.basecompany.be/nl/over-ons/p ... mpany.html
Klanten met een AndroidTM smartphone kunnen de content die ze kopen voortaan ook betalen via hun telefoonrekening. De dienst is zowel voor postpaid als voor prepaid klanten beschikbaar. Ook de klanten van de partners van BASE (JIM Mobile, Türk Telekom, Contact Mobile en Allo RTL) kunnen van deze dienst gebruikmaken.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

interview met Leroy (CEO Proximus) in de Tijd van 31/10/15

Korte -niet letterlijk- belangrijke quotes.

http://foto.tijd.be/Proximus_mag_niet_o ... 20681.foto

Ze hebben ook toegang gevraagd tot de kabel voor voor die gebieden waar ze vandaag niet aannwezig zijn. Idem toegang tot VOO (Waalse kabelmaatschappij)
Vandaar dat de CSA (tegenhanger BIPT) op de rem is gaan staan. Zij zegt dat ze daar graag Calimero spelen.

Het debat gaat niet over de vraag of de kabel open moet, maar tegen welke prijs.' 'De CSA heeft vooral problemen met de groothandelsprijs die betaald moet worden. Mobistar wou een lagere prijs. De vraag is of de prijs die nu op tafel ligt, niet té laag is. Veel mensen vinden van wel, Ook wij. Ze vindt de berekeningswijze 'kort door de bocht'

Denk maar aan de fameuze 'overgangsfase' van twee jaar waarin de nieuwkomer nog een extra korting krijgt. Dat is een experiment dat we in nog geen enkele markt gezien hebben.'

De interviewer zegt dan dat ze partner is met Telenet in deze?

Leroy: 'Ik denk dat het belangrijk is dat er bepaalde regels worden gerespecteerd wat betreft regulering. De principes moeten fair zijn, anders is het hek van de dam.' Ze zegt dat Proximus steeds commerciële deals sloot met de ISP's die hun netwerk gebruikten. Telenet heeft zijn netwerk steeds afgeschermd. Had het dat niet gedaan, dan was het misschien niet zo ver gekomen.'
fernand
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 39
Lid geworden op: 30 okt 2015, 13:15
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 3 keer

Ziggo met 90% bereik in Nederland moet zijn kabel netwerk niet openstellen.
Na raadpleging van partijen in de sector heeft de ACM besloten dat de regels voor KPN worden versoepeld, maar dat het netwerk van Ziggo gesloten mag blijven. Een reden daarvoor is dat het technisch niet mogelijk is voor andere aanbieders om een onderscheidend product te leveren via de kabel. Openstelling zou dus niet leiden tot meer keuzevrijheid voor consumenten.
Wachtend op Europa zie ik hetzelfde gebeuren met Telenet en VOO.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Ik vind de argumenten van de CEO van Proximus (dat de groothandelstarieven van de kabel te laag zouden zijn) niet correct.Mocht dit wel zo zijn,er zou zeker wel intresse zijn van andere,buitenlandse partijen,ik heb daar tot nu toe niets van gehoord.
AndRo555
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3018
Lid geworden op: 04 aug 2012, 12:48
Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
Bedankt: 267 keer

Dat is niet per se waar. De groothandel tarieven zouden 'te laag' kunnen liggen, en dus aantrekkelijk zijn voor nieuwe bedrijven die diensten aanbieden. Echter kan het regulatorisch klimaat in Belgie van die aard zijn dat investeerders het zelfs met de lage tarieven niet zien zitten.

Bovendien is Proximus verre van een gestroomlijnd bedrijf, wat maakt dat hun 'te laag' ook wel gewoon gevat zijn vanuit hun kostenstructuur en dus niet echt realistisch voor derde partijen.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Uw standpunt is nog dramatischer,als dat de waarheid is,kan alleen een Europese beslissing ons redden van het duopolie.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

@fluppie

om vervolgens geconfronteerd te worden met een europees duopolie!? Herlees de woorden van CEO Leroy...
Proximus_mag_niet_overblijven_als_laatste_alleenstaande_speler_in_Europa

Liberty Global heeft trouwens zijn schaapjes al op het droge in Nederland :-( en timmert dapper verder aan de weg in 11 andere (europese) landen...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

We moeten toch een heel klein beetje vertrouwen hebben is onze Europese leiders,als je zo eens kijkt hoe de wereld er buiten de EU eruit ziet,vind ik dat ze (over het algemeen) dit toch wel verdienen.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

nationale politiek buigt voor europa, en europa buigt op zijn beurt voor het amerikaans vrijhandelsakkoord. Baas boven baas dus...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
AndRo555
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3018
Lid geworden op: 04 aug 2012, 12:48
Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
Bedankt: 267 keer

fluppie schreef:Uw standpunt is nog dramatischer,als dat de waarheid is,kan alleen een Europese beslissing ons redden van het duopolie.
Zie de energiemarkt. Regulatorisch een ramp. Dat is een grote hoop van investeringsprojecten die niet zijn doorgegaan omdat er nooit duidelijkheid is over de sluiting van kerncentrales (die elke paar jaar veranderd). Die mogelijke black-outs zijn het resultaat.
Als er duidelijkheid was geweest over de sluiting van de kerncentrales, dan hadden er al lang mensen/bedrijven geinvesteerd in een STEG-centrale (hoog rendement) om zo elektriciteit te leveren wanneer er anders tekort zou zijn geweest. En zo hadden die winst gemaakt, en daar is niets mis mee.

/slightly offtopic
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

"lu sur Le Soir (papier) dans mon avion d'aujourd'hui: apparement l'IBPT aurait "menacé" le CSA de pursuivre dans le dossier sans leur avis, ce qui comporterait l'ouverture du cable et le lancement de Mobistar uniquement en Flandre et à Bruxelles, en laissant la Wallonie avec le cable pas encore liberalisé.

Ca serait un scenario catastrophique pour la Wallonie. L'article mentionnait aussi le fait que il y a beaucoup de lobbying de la part de Tecteo près du CSA wallon."

Vrij vertaald:
Le soir: Blijkbaar zou het IBPT de CSA bedreigt hebben om door te zetten in het dossier, zonder hun advies, wat inhoudt dat de openstelling van de kabel en lancering van Mobistar enkel in Vlaanderen en Brussel zou plaatsvinden, Wallonië links laten liggen, waar de kabel nog niet geliberaliseerd is.

De standaard 12/11: knip.. Voo heet volgens diezelfde critici politiek goed geconnecteerd te zijn.

De Waalse regulator CSA buigt zich vandaag opnieuw over het dossier. Mobistar: 'We staan al lang klaar met ons aanbod, we hebben geïnvesteerd in personeel en apparatuur (settopboxen), en willen zo snel mogelijk actief worden', zegt Harion.

Louette (secretaris-generaal van Orang) vindt dat de problematiek van de openstelling van de kabel Europa niet koud kan laten. Officieel buigt Europa zich alleen over Base (het mobiele). 'Maar Europa beseft dat vast en mobiel verweven zijn', zegt Louette. 'De prijzen hier zijn hoog en na de overname van Base gaat dit niet verbeteren. Heeft Europa er belang bij deze situatie te bestendigen? Wij staan klaar om te investeren in de markt en jobs te creëren.'
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Mobistar neemt laatste horde naar tv aanbod.
De mobiele operator wachtte nog op de Franstalige tv-waakhond om de groothandelstarieven voor kabelbedrijven Telenet en Voo goed te keuren. Dat fiat is (eindelijk) een feit.
Lees hier het artikel:
http://www.tijd.be/ondernemen/telecom/M ... 8-3128.art

Bron: De Tijd
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

À qui profite(ra) le câble?

http://www.lecho.be/actualite/archive/A ... 8-1802.art

gewoon registreren (of inloggen via FB) om volledige artikel te lezen.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Het blijft gewoon afwachten,het mag wel duidelijk zijn dat (met 5 jaar)dit veel te lang geduurd heeft,terwijl men maar twee jaar kan genieten van (een beetje betere)tarieven.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

sowieso zullen ze lager moeten zitten van tarieven als telenet (want ze bieden minder zenders aan). Aan de andere kant hebben ze nu ook geen mega-deal qua vastgelegde tarieven.

internet+tv (zonder telefonie vb.); internet only abbo (hopelijk),....
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Hoe weet U dat,dat Mobistar minder zenders zal aanbieden?? (volgens mij zit er dat ook dik in hoor daar niet van)Maar ik heb nog geen enkele triple play formule van Mobistar gezien,vandaar mijn vraag.
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4539
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 254 keer
Bedankt: 210 keer

Als je bijv. met een DVB-C tuner en een tooltje kijkt, kun je zien welke coderingen bij welke zenders zitten.
Dan zul je zien dat Viacess bijv. niet bij de Prime zenders zit.
Vermits Mobistar Viaccess gebruikt, denk ik dat je toch al wat kunt afleiden over het zenderaanbod op die manier.
Dat is natuurlijk geen definitief bewijs, maar het zegt toch wel iets.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
kristofmertens
Pro Member
Pro Member
Berichten: 284
Lid geworden op: 07 aug 2013, 20:26
Locatie: Aarschot
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 34 keer

Voor mij hoeft een overaanbod niet, als de prijs maar lager is dan Telenet.
Een optie vrij te kiezen zenders waar je dan voor betaald zou een primeur zijn, bij mijn weten nog door geen enkele aanbieder ingevoerd.

Ondertussen zijn we al een tijdje verder en voor mij is Mobistar geslaagd in zijn test.
Enkel wat kleine aanpassingen op de digibox zoals de lay-out die ik ongebruiksvriendelijk vind en de vertraging beeld/geluid bij het zappen zijn nog twee factoren die beter kunnen.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
TV: Telenet + CI+ module + Streamz
Internet: Telenet All internet 300
GSM: Orange Go Plus + Extra Surf Card, Orange Go Light
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Mobistar gaat samenwerking aan met Waalse glasvezelprovider
Mobistar gaat in zee met Sofico om zijn glasvezelnetwerk in Wallonië verder te ontwikkelen. De provider wil door de samenwerking de connectiviteit en snelheid van mobiel internet in het zuiden verbeteren. Daarnaast zou de overeenkomst extra investeringen in de Waalse regio genereren.
http://www.adsl-breedband.be/actualitei ... elprovider
fluppie schreef:Hoe weet U dat,dat Mobistar minder zenders zal aanbieden??
https://www.netsh.be/test-de-la-solutio ... -le-cable/
toch niet het play aanbod van telenet (heb ik persoonlijk ook echt niet nodig)

Verviers:
001 La une HD
002 La deux HD
003 La trois HD
004 RTL TVI
005 Club RTL HD
006 Plug RTL HD
007 TF1 HD
008 France2 HD
009 France 3
010 TV Breizh
012 Arte belgique HD
014 AB3
024 France 4
025 France 5
026 France 6
027 TV5 Monde
028 AB4
038 Radio contact
040 MTV
041 Disney Channel
043 Nickelodeon
044 Cartoon Network
064 Télévesdre HD
065 RTC HD
075 Télévesdre
076 RTC
081 euronews
082 France 24
085 CNN
096 Canal Z
102 één
103 canvas
112 KETNET
121 NPO1
122 NPO2
180 BRF
181 ARD
182 2DF
201 BBC ONE HD
202 BBC 2
221 RAI 1
231 TVE
241 RTP INTERNACIONAL
251 AL AOULA
261 TRT
701 LA UNE
702 LA DEUX
703 LA TROIS
704 RTL TVI
705 CLUB RTL
706 PLUG RTL
707 TF1
708 France 2
712 ARTE BELGIUE
721 BBC 1
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Ik denk nu wel dat het aanbod van Mobistar zal verschillen tussen Walonie en Vlaanderen,maar het aantal zenders is wel redelijk groot,vind ik.
road rebel
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 24 jun 2015, 14:28
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 45 keer

Wat een flutaanbod in Wallonië zeg, maar bon die is identiek aan VOO.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

De gemiddelde Vlaming kijkt misschien amper naar 5 zenders... wat voor jou een flutaanbod is is voor iemand anders misschien pure overkill.

Wil je dat een nieuw alternatief een prijsbreker is dan horen daar bepaalde beperkingen bij... maar ik lees ondertussen weeral dat het onbeperkt moet zijn met alle mogelijke zenders inbegrepen.... een moeilijke combinatie icm. een lage prijs.
Tim H.
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 759
Lid geworden op: 29 nov 2011, 22:31
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 38 keer

Sofico ? dan gaan die hun netwerk toch wat mogen uitbreiden.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

laat mensen -zoals mezelf- een aanbod met weinig zenders en onbeperkt internet. Al wat je extra wilt, bijbetalen (zoals tvv doet)
road rebel
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 24 jun 2015, 14:28
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 45 keer

r2504 schreef:De gemiddelde Vlaming kijkt misschien amper naar 5 zenders... wat voor jou een flutaanbod is is voor iemand anders misschien pure overkill.

Wil je dat een nieuw alternatief een prijsbreker is dan horen daar bepaalde beperkingen bij... maar ik lees ondertussen weeral dat het onbeperkt moet zijn met alle mogelijke zenders inbegrepen.... een moeilijke combinatie icm. een lage prijs.
Van mij zal je nooit horen dat Mobistar persé goedkoper moet dan de concurrentie. Kijk, het Waalse medialandschap is totaal verschillend van de Vlaamse, en het merendeel van die Franstalige Voo/Mobistar zenders zijn vrij en gratis te verkrijgen met Belgische en Franse "TNT" (Via DVB-T, DVB-S).
Vandaar mijn opmerking over het middelmatig aanbod.
Voor Vlaanderen lijkt mij dat er ruimte is voor een aanbod met een positionering onder die van Telenet (op voorwaarde dat Steevie Free niet van de grond komt en ook beperkt blijft tot medialaan).
In Wallonië is VOO al goedkoper dan Telenet, daar zou er juist baat zijn -denk ik- bij een alternatief aanbod.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

satsurfer schreef: en onbeperkt internet
Gezien het TN netwerk een shared medium is geloof ik nooit dat dat er zal komen !
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Maanden geleden heeft Mobistar op Kanaal Z al gezegd dat men gaat voor een prijsbreker,op de kabel met een Triple Play product,dus dan zit het er dik in dat er een limiet internet komt,met een beperkt aantal tv zenders.
Klanten,die op dit ogenblik testen,hebben het volledige aanbod(ttz, dat van Telenet dus) wat er van zal overblijven weet niemand op dit moment.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

ik heb nu net een aanbieding gekregen om 6 maand gratis te proberen, vraag is mag de huidige instalatie van telenet blijven bestaan ?
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Van welke regio ben jij?

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

kortrijk
maar wat een klucht ik vul mijn gegevens in en het is niet beschikbaar
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
kristofmertens
Pro Member
Pro Member
Berichten: 284
Lid geworden op: 07 aug 2013, 20:26
Locatie: Aarschot
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 34 keer

proximusboyke schreef:ik heb nu net een aanbieding gekregen om 6 maand gratis te proberen, vraag is mag de huidige instalatie van telenet blijven bestaan ?
Best dat je de huidige instalatie behoud aangezien het om een test gaat en er wat mis kan gaan.
Ook het zenderpakket is nog niet uitgebreid, dus het kan zijn dat je zenders mist.

Internet kan je altijd opzeggen, mocht je geen gebruik maken van Yelo tv waar je Telenet internet voor nodig hebt.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
TV: Telenet + CI+ module + Streamz
Internet: Telenet All internet 300
GSM: Orange Go Plus + Extra Surf Card, Orange Go Light
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Als ze een filter op uw tv/internetsignaal zetten, aangezien ze denken. Klant wil gn distributie/internet meer van ons....

Als ge na installatie van mobi* dit doet...

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

proximusboyke schreef:kortrijk
maar wat een klucht ik vul mijn gegevens in en het is niet beschikbaar
Inderdaad een klucht, inplaats dat ze op voorhand melden of het al dan niet beschikbaar is, nu laten ze u eerst alles invullen om dan de deksel op de neus te krijgen. :x
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4539
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 254 keer
Bedankt: 210 keer

Tja, maar ondertussen hebben ze wel mooi je gegevens.
Kunnen ze spammen.

Het doet mij denken aan de BBC, indertijd raadpleegde ik veel hun programmagids online.
Regelmatig kreeg ik dan de vraag of ik wilde meedoen aan een enquête.
Eerste vraag was dan mijn woonplaats, en van zodra je antwoordde dat je niet in Groot-Brittannië woonde, kwam er op het scherm dat ze niet geïnteresseerd waren in resultaten van buiten GB.
Maar iedere keer dat ik op de site kwam, weer die vraag om mee te doen aan een enquête...
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

bwoa kheb infeite niks moeten geven dat ze nog niet wisten :-D
Dus denk niet dat dit hun bedoeling was.
Mijn naam voornaam adres email gsmsnr en klantnr hebben ze al.
enkel welke provider ik nu heb voor tv en internet, zo een grote staatsgeheimen zijn het nu ook niet.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4539
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 254 keer
Bedankt: 210 keer

Geen staatsgeheimen, dat niet.
Maar wel interessant als je zelf straks internet aanbiedt om te weten wat je potentiële klanten hebben.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
Plaats reactie

Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”