Hoi UB'ers!
Binnenkort een weekje vakantie in het buitenland, Duitsland, in een godvergeten gat in de Eiffel. Zo godvergeten dat er in dat dorpje geen internet via kabel mogelijk is. Ze zijn nu een lokaal project aan het opzetten om internet via satelliet te verdelen in het dorp.
Maar GSM ontvangst is er wel. Ik ben op zoek naar een mobiele provider, die redelijk wat data biedt voor weinig geld. Iets à la Internet on Mobile van Moistar. Heel veel data zal er niet gebruikt worden, misschien eens de mails checken, en vooral de bewakingscamera's thuis bekijken mocht het alarm afgaan, je weet maar nooit...
Iemand ervaring met zo'n pre-paid provider? Liefst waarvan je gewoon in de supermarkt een kaartje kan kopen..
Of beter nog, iemand een Duits kaartje liggen waarop ik max zo'n 500 MB zou mogen gebruiken?
Ik hoor graag jullie suggesties!
Goedkope prepaid data in buitenland
- tommekentom
- Premium Member
- Twitter: MisterTommie
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 24 keer
- Contacteer:
als het echt zo'n godvergeten gat is zal het ook wel op edge te doen zijn
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 58 keer
Ondertussen zijn we al terug, binnenkort gaan we weer voor een weekje... Ik heb het daar eens in het oog gehouden, ook al is er voorlopig nog geen vast internet (komt er dus binnenkort via satelliet en WiFi), de dekking van Telekom.de (Deutsche Telekom) heeft er 3G.
Hebben die zo van die pre-pais datakaartjes, of belkaartjes waar veel data op zit voor weinig geld? A la Mobistar Internet on Mobile dus...
Ik vind niet direct iets op hun site, maar bij Mobistar vind je IOM ook niet zomaar terug...
Iemand??
Hebben die zo van die pre-pais datakaartjes, of belkaartjes waar veel data op zit voor weinig geld? A la Mobistar Internet on Mobile dus...
Ik vind niet direct iets op hun site, maar bij Mobistar vind je IOM ook niet zomaar terug...
Iemand??
DJ KaReL de Groot --- www.kareldegroot.be
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
- Bedankt: 260 keer
Mundo is inderdaad heel erg leuk. Heb laatste keer dat ik in Spanje was zo'n SIM gehaald. En dan gewoon wanneer ik 3 dagen in NL was. Zeker voor heel korte tripjes echt wel de moeite waard. (1€/dag)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
http://www.benl.ebay.be/itm/OFERTA-Tarj ... SwjVVVkCjR
De goedkoopste die ik kon vinden en aanbevolen.
Proximus heeft anders voor 2€/dag 50MB, 20sms'en en 20min bellen (in/uit), veel beter dan mobile vikings (maar dat is veel beperkter dan Mundo met go europe optie).
De goedkoopste die ik kon vinden en aanbevolen.
Proximus heeft anders voor 2€/dag 50MB, 20sms'en en 20min bellen (in/uit), veel beter dan mobile vikings (maar dat is veel beperkter dan Mundo met go europe optie).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 58 keer
Ja, maar ik wil mijn vraag nog eens specifieker stellen: heeft er iemand weet van bepaalde pre-paid kaartjes die interessant zijn voor data, voor één weekje ergens een 2 GB, op Deutsche Telekom? Zo een 'obscuur' tariefplannetje dat nergens vermeld staat (zoals Internet On Mobile ook bijna nergens in vergelijkingen of lijstjes vermeld staat...)??
We hebben een Duits adres waar het kaartje naartoe kan worden gestuurd...
DJ KaReL de Groot --- www.kareldegroot.be
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
- Bedankt: 267 keer
Die vraag is al specifieker beantwoord geweest. (als je nog specifieker wil ga je zelf mogen zoeken)KRL100 schreef:Ja, maar ik wil mijn vraag nog eens specifieker stellen: heeft er iemand weet van bepaalde pre-paid kaartjes die interessant zijn voor data, voor één weekje ergens een 2 GB, op Deutsche Telekom? Zo een 'obscuur' tariefplannetje dat nergens vermeld staat (zoals Internet On Mobile ook bijna nergens in vergelijkingen of lijstjes vermeld staat...)??
AndRo555 schreef:http://prepaid-data-sim-card.wikia.com/wiki/Germany
Congstar, Lebara,... etc allemaal op het netwerk van Deutsche Telekom.