Mijn vraag gaat er zich eerder om of die decoder een must is of niet. Kan je dit ding bijvoorbeeld aansluiten op een TV waar géén decoder staat? Ik probeer de werking ervan te snappen. Het punt van TV Overal + Chromecast is net dat je TV kan kijken op een plaats waar geen decoder is. Als de SwipeBox op termijn een opvolger voor TV Overal + Chromecast zou worden, dan is een antwoord op deze vraag essentieel.
Enfin, ik heb de vraag gesteld aan Proximus, maar ben uit het antwoord niks wijzer geworden (qua antwoorden naast de kwestie kan dit tellen):
Kenw00t schreef:In de installatiehandleiding van de SwipeBox staat dat het toestel dient aangesloten te worden op een Proximus decoder. Is de aanwezigheid van een decoder aan het TV-toestel een vereiste voor de correcte werking van de SwipeBox? Wij zouden de SwipeBox occasioneel ook willen gebruiken op een plaats waar geen decoder aanwezig is.
Zal de SwipeBox op termijn dan ook TV Overal ondersteunen?
Proximus schreef:De swipebox dient aan een Proximus decoder aangesloten te worden voor installatie maar alle personen die toegang hebben tot de Wifi waarop de swipebox is aangesloten en beschikken over de App hebben ook toegang tot die inhoud. Zo kun je dus persoonlijke inhoud van bijvoorbeeld een tablet het ganse huis toegang op geven.....
( welke bestanden, zie attachment)
De app tv overal zal vervangen worden door de app Myproximus wanneer u de nieuwe interface hebt en die wordt ondersteund.
Hebt u nog een vraag? Uw klantendienstmedewerker beantwoordt ze op het gratis nummer 0800 22 800.
Een antwoord naast de kwestie dus. Het kwam binnen via een no-reply e-mail, dus ik kan/mag er waarschijnlijk niet op antwoorden, ondanks referentienummer in het onderwerp. Bellen dan maar? Men maakt vermelding van bijlages die nergens te bespeuren zijn, en die info over TV Overal roept toch meer vragen op dan antwoorden.