Mobile Coverage Extender: GSM- en 3G-bereik uitbreiden
Men zou inderdaad beter, vooraleer raprap iets op de markt te gooien, zorgen dat er op de technische dienst een aantal mensen zitten die er trainingen voor gehad hebben. Dit zal al veel frustratie voorkomen. Ik heb het geluk een supportnummer voor techs te hebben waarop ik kan binnenbellen maar dat hebben de meetste mensen niet he
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 2 keer
Hopelijk leest er iemand van Proximus mee:
waarom MOET men een vaste internetlijn van Proximus hebben voor deze extenders?!
Bij Mobistar kan men eender welke internet verbinding gebruiken! Waarom weer niet bij Proximus?
Ik heb mijn woning gerenoveerd, en sinds dan bijna geen Proximus ontvangst meer in de woning + ik ben 1600m verwijderd van de dichtbijzijnde ROP... .
waarom MOET men een vaste internetlijn van Proximus hebben voor deze extenders?!
Bij Mobistar kan men eender welke internet verbinding gebruiken! Waarom weer niet bij Proximus?
Ik heb mijn woning gerenoveerd, en sinds dan bijna geen Proximus ontvangst meer in de woning + ik ben 1600m verwijderd van de dichtbijzijnde ROP... .
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
- Bedankt: 103 keer
- Contacteer:
Heb hem ook vanaf dag 1 besteld maar ook nog niks van gehoord, gisteren er nog eens voor gebeld..er was een dossier geopend, meer niet....
..bedoeling is ook om hem 14 dagen te testen, indien ok, hou ik hem, anders uiteraard terug..
Naar ik op de support gehoord heb zou je hem blijkbaar toch kunnen kopen, dus toch keuze huren of kopen..heb het nog niet online geverifieerd...
..bedoeling is ook om hem 14 dagen te testen, indien ok, hou ik hem, anders uiteraard terug..
Naar ik op de support gehoord heb zou je hem blijkbaar toch kunnen kopen, dus toch keuze huren of kopen..heb het nog niet online geverifieerd...
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
Ik zag het hier nog niet staan:
http://www.hln.be/hln/nl/4124/Multimedi ... euro.dhtml
Proximus komt dus met femtocellen
Konden ze dat eigenlijk niet integreren in hun router? (maar dan wel uit te schakelen voor wie het niet wil).
Edit: ik merk nu pas dat dit eigenlijk misschien beter bij mobiel stond. Mods?
http://www.hln.be/hln/nl/4124/Multimedi ... euro.dhtml
Proximus komt dus met femtocellen
Konden ze dat eigenlijk niet integreren in hun router? (maar dan wel uit te schakelen voor wie het niet wil).
Code: Selecteer alles
De operator had de pers niet alleen daarvoor bijeengeroepen. Er werden nog twee andere "innovaties" aangekondigd: de commerciële lancering van 4G+, de snellere versie van 4G-internet, en een systeem om automatisch te schakelen tussen mobiel internet en wifi-hotspots.
Zowel Mobistar als Proximus beweert de eerste in België te zijn met 4G+. Bij Mobistar noemen ze het wel nog steeds een "testfase". Proximus is de testfase voorbij en staat ook al verder qua dekking, met vanaf 30 oktober 4G+ in twintig belangrijke steden en aan de Belgische kust. Mobistar dekt zes steden, maar zegt volop te werken aan uitbreiding. Base zegt "eraan te werken".
Proximus belooft snelheden tot 225 Mbps met 4G+, afhankelijk van welk abonnement de klant heeft. Bij sommige, goedkopere, formules wordt de snelheid beperkt tot 50 Mbps. Voor 4G+ is wel een compatibel toestel nodig en die zijn nog niet zo dik gezaaid. Bekende toestellen die al compatibel zijn met 4G+ zijn de iPhone 6S van Apple en de Samsung Galaxy S6.
-
- Member
@MClaeys: heel leuk die Proximus femtocellen, behalve dat ze je verplichten om een vaste internetverbinding te nemen van Proximus!
Bij Mobistar kan men eender welke internetverbinding gebruiken (wat maar normaal/logisch ook!), zie: http://business.mobistar.be/resources/i ... nts_NL.pdf
Bij Mobistar kan men eender welke internetverbinding gebruiken (wat maar normaal/logisch ook!), zie: http://business.mobistar.be/resources/i ... nts_NL.pdf
-
- Elite Poster
- Contacteer:
hier liep al een draadje over...gelieve dus verder te gaan in het oorspronkelijke topic, mss dat een administarter de input hier overplaats en dit afsluit ?
http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=43&t=45884
http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=43&t=45884
radiometeor.be
radiometeor.be
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
Ik stel me een paar vragen hierbij...
1) Idd, waarom alleen een proximus verbinding, er zijn meer dan genoeg bedrijven (en particulieren) die hun mobiel internet en vast internet bij aparte providers onderbrengen.
2) Wat is de verhouding tussen de maandelijkse huurprijs en de retail value van het toestel.
3) Wat is de aankoopprijs van mobistar hun variant, want die prijs staat nergens vermeld op de mobistar website, dus vergelijken is niet mogelijk.
4) Wanneer gaat een van beide operatoren de stap zetten om dit gratis aan te bieden aan klanten in gekende probleemgebieden qua coverage.
Maar goed, we zijn nog altijd in belgie.
1) Idd, waarom alleen een proximus verbinding, er zijn meer dan genoeg bedrijven (en particulieren) die hun mobiel internet en vast internet bij aparte providers onderbrengen.
2) Wat is de verhouding tussen de maandelijkse huurprijs en de retail value van het toestel.
3) Wat is de aankoopprijs van mobistar hun variant, want die prijs staat nergens vermeld op de mobistar website, dus vergelijken is niet mogelijk.
4) Wanneer gaat een van beide operatoren de stap zetten om dit gratis aan te bieden aan klanten in gekende probleemgebieden qua coverage.
Maar goed, we zijn nog altijd in belgie.
© De Morgen: Geachte taalnazi's, deradicaliseer een beetje.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
- Bedankt: 98 keer
- Contacteer:
Indien dit te koop is aan een ietwat schappelijke/te verantwoorden prijs zou ik nog wel bereid zijn om het te overwegen. Sowieso niet aan 5 euro per maand.laroyj schreef:Naar ik op de support gehoord heb zou je hem blijkbaar toch kunnen kopen, dus toch keuze huren of kopen..heb het nog niet online geverifieerd...
-
- Elite Poster
ALS ze die femtocel in een andere vlan steken zoals de decoder/hotspot en dus data niet meetellen (wel van je mobiele bundel, niet van je vaste), dan lijkt me dat toch een goede reden om Proximus internet te verplichten. Los verkopen zou dan weer reacties geven als "discriminatie, want Telenet gebruikers betalen dubbel voor hun data". Althans, dat denk ik.FlashBlue schreef:Ik stel me een paar vragen hierbij...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 120 keer
In andere landen verkoopt Vodafone hetzelfde toestel wel. http://www.vodafone.co.nz/mobile/3g-sure-signal
In België niet om de klant beter te kunnen uitmelken.
199NZ$ Nieuw-Zeeland
Het gebruik is ook beperkt tot Vodafone vaste lijn abonnees.
Het data volume wordt ook daar niet aangerekend op de vaste lijn maar op het mobiele abonnement.
[ Post made via mobile device ]
In België niet om de klant beter te kunnen uitmelken.
199NZ$ Nieuw-Zeeland
Het gebruik is ook beperkt tot Vodafone vaste lijn abonnees.
Het data volume wordt ook daar niet aangerekend op de vaste lijn maar op het mobiele abonnement.
[ Post made via mobile device ]
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 4 keer
Mmm, 199 nzDollar is ongeveer 125 euro... Ik geloof nooit dat dit toestel aan deze prijs verkocht wordt in Belgie.
Ik vind het best nog meevallen die 5 euro, zeker als je de andere oplossingen ziet van derden die toch een pak duurder zijn.
Jammer genoeg is de mijne nog onderweg, door de staking bij de Post raakt hij niet hier...
Ik vind het best nog meevallen die 5 euro, zeker als je de andere oplossingen ziet van derden die toch een pak duurder zijn.
Jammer genoeg is de mijne nog onderweg, door de staking bij de Post raakt hij niet hier...
-
- Elite Poster
Wij hebben er in 1 gebouw staan van Mobistar, ondertussen zitten we weer bij Proximus. Maar we laten de antennes van Mobistar uiteraard staan.meon schreef:We hebben op't werk wat stevigere repeaterkes (apparatuur Proximus):Met her en der "mexican hats"-antennes.
We hebben indertijd bij Mobistar wel één jaar lang moeten zagen om die te krijgen - onze account manager kwam met zijne iphone ter plaatse en zei dan: maar allez je hebt hier toch dekking, zijn metertje stond wel op -100dB maar dat was geen probleem volgens hem....
Na blijven aandringen is er een professionele ploeg gekomen om uit te meten en toch wel een serieus dekkingsprobleem, opgelost door gratis plaatsing 10-tal antennes.
We hebben nu dekkingsproblemen in andere gebouwen en nu is het probleem is wel dat Proximus moeilijk doet over dekking binnen gebouwen.
Ze willen een financiële tegenprestatie of een contractverlenging, hoewel de bedoelde gebouwen letterlijk in ons contract vermeld staan...
Probleem hier is dat Proximus zijn egelstekels omhoog steekt van zodra je van binnenhuis dekking spreekt. Hun netwerk is het beste de dekking outdoor is 100% in die zone enzovoort... Enkel outdoor wordt gegarandeerd, indoor is je eigen probleem patatie en patata : pure nonsens want indoor problemen kan je ook oplossen door buitenantennes te plaatsen.
In de reclame komen ze naar voor als het snelste en beste netwerk maar in werkelijkheid valt Proximus door de mand. Wat heb je aan 4G+ op enkele plaatsen buiten als je 1 meter binnen, met de deur open al terugvalt op Edge ???!!! En 10 meter verder kan je ook al niet meer bellen? In plaats van 4G+ te promoten zouden ze beter meer antennes plaatsen en vooral op 900MHz verder uitbouwen.
-
- Elite Poster
5 Euro is héél veel geld, daar de fabrikagekost maximum 30€ bedraagt, cfr. de verkoopprijzen in andere landen.
Andere landen:
Engeland Vodafone UK
http://shop.vodafone.co.uk/shop/mobile- ... 5375-white
Prijs : 69 Pond = 97€
Bruikbaarheid: geschikt bij alle providers ! Je kan zelf 32 GSM-nrs programmeren die kunnen bellen, met 8 gelijktijdige gesprekken !
Nederland:You will need:
A 3G Vodafone phone or voice enabled tablet
Fixed-line home broadband with minimum upload and download speed of 1Mbps
Please note that Sure Signal works with the vast majority of broadband providers and routers, but not all are compatible. Also, Sure Signal won't work on satellite broadband.
http://www.iculture.nl/vodafone-signaal ... -kantoren/
http://over.vodafone.nl/nieuwscentrum/n ... voor-alle-
https://www.vodafone.nl/_assets/downloa ... lstart.pdf
https://www.vodafone.nl/support/netwerk ... plus.shtml
Datums: sedert 2012 dus al 3 jaar ! Waauw hoe modern is proximus...
Bruikbaarheid: geschikt op verschillende plaatsen, kan verhuisd worden.
Aankoopmogelijkheid: ??
Prijs ?? niet te vinden op vodafone.nl > Belgische ziekte?
Ierland:Dient mijn internet router aan speciale voorwaarde te voldoen?
Het SignaalPlus apparaat maakt gebruik van de poorten 500 en 4500, deze poorten moeten open
staan. Voor vragen over het openzetten van deze poorten kunt u contact opnemen met de leverancier
van uw internet modem/router.
Kan ik mijn SignaalPlus apparaat op een andere locatie in Nederland gebruiken?
Ja dit is mogelijk: Log in op My Vodafone of My Vodafone Zakelijk en ga naar de SignaalPlus pagina.
Op deze pagina kunt u uw nieuwe adres voor het SignaalPlus apparaat instellen.
Prijs: 49€ voor vastelijn klanten, 99€ voor andere klanten.
Bruikbaarheid: aangezien ook verkocht aan andere klanten, dus óók buiten het Vodafone vast netwerk.
http://www.vodafone.ie/sure-signal/
Duitsland:*The standard device is yours for just €49, if you're a Vodafone Home Phone and Broadband customer. Otherwise, it costs €99. For the 8 channel Sure Signal device, the price is available on request in store.
https://shop.vodafone.de/Shop/zubehoer/ ... enantenne/
Het wel iets anders: een LTE range extender...
Prijs: 49€ of 2,5€/maand
Verenigde Staten:
https://support.t-mobile.com/docs/DOC-14947
4G range extender
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 299 keer
Uit ervaring neem ik die Proximus reclame ook met een een tientonner zout. Het duurde soms minuten lang om een site te openen op hun netwerk (zelfde plaats en verschillende smartphones). In theorie en volgens de reclame hebben ze "het meest ongeduldige netwerk", waarschijnlijk bedoelen ze daarmee dat de klant heel heel heel veel geduld moet hebben om vol ongeduld te zitten wachten tot een website is geladen.fvhbrugge schreef: In de reclame komen ze naar voor als het snelste en beste netwerk maar in werkelijkheid valt Proximus door de mand. Wat heb je aan 4G+ op enkele plaatsen buiten als je 1 meter binnen, met de deur open al terugvalt op Edge ???!!! En 10 meter verder kan je ook al niet meer bellen? In plaats van 4G+ te promoten zouden ze beter meer antennes plaatsen en vooral op 900MHz verder uitbouwen.
- heist_175
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
Dat is toch normaal? Proximus kan enkel weten wat ze "buiten" uitzenden? Als je in een regio met veel hoogbouw in een gebouw gaat met veel staal en gewand beton, of laten we overdrijven: een bunker, dan kan je toch niet verwachten dat uw provider rond dat gebouw massa's antenne's gaat zetten zodat jij ook in het gebouw zelf ontvangst hebt?fvhbrugge schreef:zodra je van binnenhuis dekking spreekt
Ik snap dat jij dat lastig vindt, maar een mast bijzetten, dat is niet gratis natuurlijk. Om voor 1 contract (zij het dan met meerdere gebruikers) zomaar wat antennes bij te plaatsen...?
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 29 keer
Goh, niet enkel een mast bijplaatsen zou kunnen helpen maar ook een ander frequentiebeleid. Stel dat er in dit specifieke geval bij Proximus geen mast is in de omgeving met de lagere LTE800 en UMTS900 frequentie, dan zou dat ook al veel kunnen uitmaken voor indoordekking moest dat er dus wel komen.
- sirWard
- Erelid
- Twitter: sirWard
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 87 keer
Ik heb begrepen dat de femtocellen die men nu op de markt heeft gebracht niet verkocht worden omwille van wetgeving die dat niet toestaat. Ik denk dan spontaan aan de regelgeving met betrekking tot ingebruikname van de frequenties, het al dan niet verplicht nodig zijn van vergunningen etc.
Dat zou ook kunnen verklaren waarom de femtocel enkel op de vaste verbinding van Proximus werkt en deze ook enkel functioneert op 1 verbinding (even het toestel meenemen naar een vriend of familielid met een PX vaste lijn gaat NIET).
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
Dat zou ook kunnen verklaren waarom de femtocel enkel op de vaste verbinding van Proximus werkt en deze ook enkel functioneert op 1 verbinding (even het toestel meenemen naar een vriend of familielid met een PX vaste lijn gaat NIET).
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Misschien is de beperking van "nomadisch" gebruik - net zoals bij VoIP - ook ingegeven door de lokalisatie die nodig is voor nood oproepen?
Hulpdiensten kunnen nooit de locatie bepalen van jouw "zendmast", als jij je femtocell meeneemt naar een vriend of familielid ?
Ik vraag me af of je zo'n femtocell zou kunnen meenemen op vakantie naar het buitenland ...
Eventueel via een VPN naar jouw PX aansluiting thuis. Dan zou je vanuit je vakantieverblijf kunnen bellen / gebeld worden alsof je in België bent, zonder roaming
Hulpdiensten kunnen nooit de locatie bepalen van jouw "zendmast", als jij je femtocell meeneemt naar een vriend of familielid ?
Ik vraag me af of je zo'n femtocell zou kunnen meenemen op vakantie naar het buitenland ...
Eventueel via een VPN naar jouw PX aansluiting thuis. Dan zou je vanuit je vakantieverblijf kunnen bellen / gebeld worden alsof je in België bent, zonder roaming
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Ik heb vandaag dit toestel geplaatst in een restaurant, gelegen op een boot (voor de nieuwsgierigen en degene die eens lekker willen eten : www.dejachthaven.be, is in Oudenaarde).
Op zich werkt het héél makkelijk : inpluggen in de bbox en klaar. Alleen jammer dat je dan geen eigen router mag draaien. Op zich werkt het toestel wel goed : overal op de boot hadden we vol ontvangst terwijl dit daarvoor maar 1 streepje (edge) was. Op het terras (bovendek) kon je nog 3G/4G krijgen maar eens aan de waterlijn (onderste deel van de boot, waar het restaurant is) is er geen enkele provider die je daar een serieus netwerk kan bieden. Niet zo leuk om dan reservaties te "missen" omdat je GSM net dan zonder dekking zat.
Nadeel is wel dat je de gebruikersgroep niet kan beperken : de eigenaars betalen nu letterlijk 5 euro per maand terwijl ze geen zekerheid hebben. Als 4 andere klanten het bakje gebruiken (Proximusklanten) is de kans nog steeds bestaande dat ze reservaties missen. Schande ...
Op zich werkt het héél makkelijk : inpluggen in de bbox en klaar. Alleen jammer dat je dan geen eigen router mag draaien. Op zich werkt het toestel wel goed : overal op de boot hadden we vol ontvangst terwijl dit daarvoor maar 1 streepje (edge) was. Op het terras (bovendek) kon je nog 3G/4G krijgen maar eens aan de waterlijn (onderste deel van de boot, waar het restaurant is) is er geen enkele provider die je daar een serieus netwerk kan bieden. Niet zo leuk om dan reservaties te "missen" omdat je GSM net dan zonder dekking zat.
Nadeel is wel dat je de gebruikersgroep niet kan beperken : de eigenaars betalen nu letterlijk 5 euro per maand terwijl ze geen zekerheid hebben. Als 4 andere klanten het bakje gebruiken (Proximusklanten) is de kans nog steeds bestaande dat ze reservaties missen. Schande ...
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Contacteer:
@ krisken..ben je het toestel in een Proximus shop gaan ophalen of online bested ?
Ik heb het vanaf dag 1, de vrijdag besteld, heb een orderbevestiging maar nog steeds geen enkele melding van kiala of proximus...
Ik heb het vanaf dag 1, de vrijdag besteld, heb een orderbevestiging maar nog steeds geen enkele melding van kiala of proximus...
radiometeor.be
radiometeor.be
-
- Moderator
- Contacteer:
Zelf opgehaald in Px shop in Oudenaarde
Pics : https://BASEcloud.base.be/?shareObject= ... b1ef498d38
Pics : https://BASEcloud.base.be/?shareObject= ... b1ef498d38
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Elite Poster
- Contacteer:
wat bedoel je met geen Eigen router draaien, ik heb een bbox3 waarop een aantal pc's zijn aangesloten, echter er hangen ook nog 2 routers achter waar dan weer andere toestellen zitten op aangesloten....dus als ik die MCE op een switch aansluit direct na de BBOX3 tussen die andere routers...gaat het niet lukken?
radiometeor.be
radiometeor.be
-
- Moderator
- Contacteer:
Klopt, je moet het aansluiten op bbox, en deze moet dus DHCP server aan hebben staan en PPPoE doen.
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Elite Poster
- Contacteer:
dat doet mijn bbox he, je hebt recht op 4 ppoe verbindingen met je proximus abonnement, eentje doe ik met de bbox3 en 2 andere telkens met een andere router..
dus via mijn bbox3 moet het dan toch lukken...de ppoe passtrough wordt gebruikt voor de andere routers maar die loggen zelf in...
dus via mijn bbox3 moet het dan toch lukken...de ppoe passtrough wordt gebruikt voor de andere routers maar die loggen zelf in...
radiometeor.be
radiometeor.be
-
- Moderator
- Contacteer:
Recht? Ik denk dat het mogelijk is om 4 PPPoE verbindingen op te zetten maar een recht denk ik niet... Als ze dat morgen afschaffen is t ook prijs...
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
natuurlijk wel. Heb een Bbox3 T met daarachter Apple ding. De MCE is aangesloten op de Bbox3, maar alles werkt perfect...
-
- Elite Poster
- Contacteer:
enkel Proximus laat je toe 4 pope verbindingen te maen andere virtuele providers op hun koperpaar geven U maar 1 pope verbinding , tenzij U er extra voor betaald kan u grotere ranges of subnetten krijgen, wanneer Proximus dat veranderd is dat eenzijdige contractbreuk ! Ze moeten U als klant daarvan op de hoogte brengen en U hebt recht kosteloos op te zeggen dan, ikben niks met maar 1 pope sessie of extern ip adres, heb meerdere routers draaien voor verschillende toepassingen, zowel op Proximus als Telenet...Ik kan onmogelijk meer dan 100 toestellen, waaronder bijna de helft servers kwijt op 1 lijntje...
radiometeor.be
radiometeor.be
-
- Moderator
- Contacteer:
Ik zie er niks van staan in de algemene voorwaarden, nog in de productspecificaties. Een "recht" is het dus zeker niet. Het is gewoon een leuke feature die Px toestaat.
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Member
Kan iemand uitvogelen hoe dit toestel verbinding maakt naar Proximus?
Via VPN (IpSec?), welke poorten, ...?
Anders kunnen we misschien proberen om het toch werkend te krijgen op een Telenet (of andere breedband) verbinding?
Via VPN (IpSec?), welke poorten, ...?
Anders kunnen we misschien proberen om het toch werkend te krijgen op een Telenet (of andere breedband) verbinding?
-
- Elite Poster
- Contacteer:
moet je even bellen naar Proximus en de vraag stellen hoeveel gelijktijdige ppoe verbindingen je kan maken...
nu betreffende de MCE, reden waarom ik mijn bakje nog nie gekregen heb is omdat ik maar een internet start heb, je moet min een packet van 35 euro hebben bij Proximus....heb hun gezegd dat ze het Mogen houden, ik ga geen 5 euro + nog eens 10 euro extra betalen = 15 euro per maand, eigenlijk moeten ze maar zien dat er betere dekking is...
En het type abonnement die ik heb heft toch niks te maken met die femtocell, die neemt toch zo veel bandbreedte ook niet...benieuwd of dat eigenlik wel tussen de voorwaarden staat....
nu betreffende de MCE, reden waarom ik mijn bakje nog nie gekregen heb is omdat ik maar een internet start heb, je moet min een packet van 35 euro hebben bij Proximus....heb hun gezegd dat ze het Mogen houden, ik ga geen 5 euro + nog eens 10 euro extra betalen = 15 euro per maand, eigenlijk moeten ze maar zien dat er betere dekking is...
En het type abonnement die ik heb heft toch niks te maken met die femtocell, die neemt toch zo veel bandbreedte ook niet...benieuwd of dat eigenlik wel tussen de voorwaarden staat....
radiometeor.be
radiometeor.be
-
- Member
Wat?!
Moet je min. een packet van 35 euro hebben om een MCE te kunnen krijgen?!
Zijn die helemaal gek bij Px? Dus enkel beter mobiel bereik voor klanten die een pack hebben? Ik ben nu enkel Px mobiele klant... . Dus ik val uit de boot?
Moet je min. een packet van 35 euro hebben om een MCE te kunnen krijgen?!
Zijn die helemaal gek bij Px? Dus enkel beter mobiel bereik voor klanten die een pack hebben? Ik ben nu enkel Px mobiele klant... . Dus ik val uit de boot?
- Fallschirmjaeger
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 90 keer
Algemende voorwaarden:
http://www.proximus.be/dam/cdn/sites/ip ... der_NL.pdf
MCE Pro (€25) werkt niet met Start en adsl.
http://www.proximus.be/dam/cdn/sites/ip ... der_NL.pdf
MCE (€5) werkt met alles van internet.3.2. De Dienst is een optie bij de vaste internetdienst van Proximus. Voor Mobile Coverage
Extender dient de Klant te beschikken over Proximus Internet via ADSL, VDSL of optische
vezel, en een modem van Proximus. Voor Mobile Coverage Extender Pro dient de Klant te
beschikken over Proximus Internet via VDSL of optische vezel, en een modem van Proximus.
Mobile Coverage Extender PRO is niet compatibel met Internet Start.
MCE Pro (€25) werkt niet met Start en adsl.
-
- Elite Poster
Ook niet op de pro?krisken schreef:
-
- Moderator
- Contacteer:
Nope
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
De kans dat 4 klanten een Vodafone SIM hebben, en dan nog gelijktijdig bellen, is toch wel zeer klein hé.
Trouwens, klanten komen om te eten naar een restaurant, niet om te bellen .
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
-
- Elite Poster
Dus Vodafone-Proximus is niet alleen 5x duurder over 2 jaar dan Vodafone-Ierland, maar Proximus biedt hier bovendien een kreupel gemaakt product aan?
Laat de mensen hun toestel zelf beheren !
Laat de mensen hun toestel zelf beheren !
-
- Moderator
- Contacteer:
We spreken over twee zaakvoerders die beiden Proximus hebben. Dus dat zijn maar twee slots meer die vrij zijn. En de kans dat er daar meer dan twee klanten zitten die Proximusklant zijn lijkt me vrij groot...philippe_d schreef:De kans dat 4 klanten een Vodafone SIM hebben, en dan nog gelijktijdig bellen, is toch wel zeer klein hé.
Het gaat hem overigens niet alleen over bellen hé, maar ook SMS en dataverkeer. Zeker als je een restaurant hebt waar veel reservaties zijn voor bedrijfsfeestjes en zaken als huwelijkfeestjes, communies, ...
Telefonie = EDPnet + OVH