Hallo iedereen,
Even kort vraagje waar ik het antwoord niet direct op terugvind op het internet.
Bij Telenet basic internet, heb ik daar ook analoge tv bij? Is wegens verbouwingen en tijdelijke verhuis.
Bedankt
Basic internet = ook analoge tv?
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 34 keer
Vanaf dat je een abbonement neemt bij Telenet eender wat, heb je naast digitale steeds analoge tv.
Het is via het openzetten (filter verwijderen op straat) dat je toegang hebt tot analoge tv.
[ Post made via mobile device ]
Het is via het openzetten (filter verwijderen op straat) dat je toegang hebt tot analoge tv.
[ Post made via mobile device ]
TV: Telenet + CI+ module + Streamz
Internet: Telenet All internet 300
GSM: Orange Go Plus + Extra Surf Card, Orange Go Light
Internet: Telenet All internet 300
GSM: Orange Go Plus + Extra Surf Card, Orange Go Light
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 6 keer
Neen, wil je televisie dan heb je hiervoor ook een tv abonnement nodig. Als je enkel internet neemt dan wordt er een TOF geplaatst. Enkele zenders zullen hier nog wel doorkomen..
- honda4life
- Elite Poster
Ik had zoal een vermoeden.
Dus (analoge) tv en internet is sowieso een pack van rond de 50€.
Als het niet was om het vooruit te laten gaan, had ik wel Scarlet genomen...
Dus (analoge) tv en internet is sowieso een pack van rond de 50€.
Als het niet was om het vooruit te laten gaan, had ik wel Scarlet genomen...
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 2 keer
Internet heeft niets met (analoge) TV te maken.
Als je (analoge) TV wil, dan moet je +- 15 euro (= auteurskosten + kabelabbo. kosten) bijbetalen.
Groetjes
Als je (analoge) TV wil, dan moet je +- 15 euro (= auteurskosten + kabelabbo. kosten) bijbetalen.
Groetjes
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 206 keer
- Bedankt: 147 keer
Als je enkel Telenet wenst:
- Analoge en Digitale TV: 16€/maand
- Basic Internet: 27€/maand
>> Totaal: 43€/maand
- Analoge en Digitale TV: 16€/maand
- Basic Internet: 27€/maand
>> Totaal: 43€/maand
- OpThaCop
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
- Bedankt: 13 keer
Een andere mogelijkheid is internet only nemen en via internet (of yelo app?) tv kijken met een bestaand tv-abbonement, moest je al een tv abo hebben, want het is voor een verhuis zeg je...
Waar staat die 16€ trouwens voor analoge+digital tv? Ik zie enkel 24.7€ voor digitale tv. Hier zit dan wel ineens het kabel abbonement inbegrepen.
Waar staat die 16€ trouwens voor analoge+digital tv? Ik zie enkel 24.7€ voor digitale tv. Hier zit dan wel ineens het kabel abbonement inbegrepen.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Als je verhuist dan verdwijnt ook je andere abonnement... tenzij je accounts gaat sharen met iemand anders (not done lijkt me).OpThaCop schreef:Een andere mogelijkheid is internet only nemen en via internet (of yelo app?) tv kijken met een bestaand tv-abbonement, moest je al een tv abo hebben, want het is voor een verhuis zeg je...
Hier is reeds de prijs voor de huur van een Digicorder inbegrepen... welke je niet verplicht bent te nemen (je kan analoog of eventueel TV met een kaartje nemen).OpThaCop schreef:Waar staat die 16€ trouwens voor analoge+digital tv? Ik zie enkel 24.7€ voor digitale tv. Hier zit dan wel ineens het kabel abbonement inbegrepen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
- Bedankt: 103 keer
- Contacteer:
Gezien de meeste zenders online ook tebekijken zijn, zonder iets met de aanbieder te maken te hebben...VTM kan je ook zo bekijken, je moet er wel de reklame bijnemen..heb je eigenlijk met internet only voldoende, tenzij je Vier en Vijf pesé ook wil...
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Niet iedereen wil TV kijken op z'n laptop/PC.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 43 keer
wied schreef:gaat evengoed op een 50" scherm!
Hoe?
- honda4life
- Elite Poster
't is al opgelost > Scarlet.
Valt nadien toch kostenloos over te dragen, nadeel is natuurlijk wat langer wachten voor een aansluiting.
Jaja ik stond toch nogmaals versteld hoe groot het prijsverschil was, oké de mindere service, het gebrek aan leuke extraatjes, ... moet je daar natuurlijk wel bijnemen.
Valt nadien toch kostenloos over te dragen, nadeel is natuurlijk wat langer wachten voor een aansluiting.
Jaja ik stond toch nogmaals versteld hoe groot het prijsverschil was, oké de mindere service, het gebrek aan leuke extraatjes, ... moet je daar natuurlijk wel bijnemen.
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 2 keer
TV aansluiten via HDMI kabel op HDMI poort van laptop bijvoorbeeld -> perfect beeldkaarsenbril schreef:wied schreef:gaat evengoed op een 50" scherm!
Hoe?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
- Bedankt: 267 keer
Aan welke resolutie? En welk crappy beeld? Gewone 'HD' TV bij Proximus en Telenet komt er al niet zo denderend uit als je gaat vergelijken met 1080p Netflix of Youtube. (laat staan dat die laatste twee ook 4k bieden)webside007 schreef:TV aansluiten via HDMI kabel op HDMI poort van laptop bijvoorbeeld -> perfect beeldkaarsenbril schreef:wied schreef:gaat evengoed op een 50" scherm!
Hoe?
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
Ik heb zelf een kleine intel nuc via hdmi.
Netflix, popcorn time ( via vpn ), youtube, kodi, etc... wordt zo op mijn tv gestreamd.
Binnenkort met stievie free kan je ook vtm en andere zenders krijgen.
Streaming is de toekomst .
Netflix, popcorn time ( via vpn ), youtube, kodi, etc... wordt zo op mijn tv gestreamd.
Binnenkort met stievie free kan je ook vtm en andere zenders krijgen.
Streaming is de toekomst .