scarlet decoder

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
dommelgebruiker
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 7 keer

zouden ze bij scarlet geen recentere decoders verdelen later?
zit nu al met een oudere versie decoder...
maar echt al een oude versie....V2... belgacom verdeelt al v4 of hoger?...

iemand enig idee?
Flup
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 52 keer

zeker dat je geen V3 hebt?
Tilgin V2 is non-HD en wordt volgens mij niet meer ondersteund. Is volgens mij ook nooit gebruikt bij scarlet.

De V3 en V3b zijn gelijk dacht ik (op behuizing na). Deze zijn het meest gebruikt bij scarlet.
Nieuwe klanten (volgens wat ik hier lees) krijgen momenteel V4 bij scarlet.
Belgacom heeft V5 en V5mini (zonder harde schijf)

Ik heb zelf een V4 geregistreerd op mijn scarlet trio. Die decoder werkt inderdaad merkbaar sneller.
V4 heb ik voor 30€ (zonder afstandsbediening) 2dehands gekocht. (AB doe ik met logitech harmony wegens de vele andere toestellen)
V5 zal ook wel werken met de belgacom (PX) firmware er op, zelf niet getest (je hebt iemand nodig met bgc lijn las ik, om hem vervolgens te kunnen registreren op scarlet lijnnummer).
iemand enig idee?
Geen glazen bol. Logisch is dat ze als prijsbreker een generatie achterlopen op de grote broer. Ik verwacht dus geen spontane acties zolang de hardware ondersteund blijft door PX. Verschil moet er zijn om de hoge(re) prijs van PX te verantwoorden. Scarlet is er om die kleine markt de bedienen die anders richting snow (rip) zouden gaan of een andere alternatieve speler..niet om concurrentie in eigen huis te hebben
VoIP: OVH , Scarlet(amper gebruikt), betamaxklonen
Provider: Scarlet trio (50/4 mbps down/up ,cap). Synch 100/10
Modem/Router: Fritz!Box 7360 int, (full vectoring support)
TV:Living HTPC (xbmc,bhaalu) en decoder V3b, Slaapkamer decoder V4 + Pi2
Mobiel: MV
Block
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 76 keer

Staat hier jouw type decoder niet tussen?

http://support.nl.proximus.be/app/answe ... llatiegids

de v2 lijkt me straf, bij de lancering was het al de v3b die hier werd aangesloten.
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”