Heel mooi toestel, prachtig beeld, snel in gebruik, maar ik krijg Netflix met geen stokken aan de praat.
Inloggen gaat perfect, mijn profielen bekijken ook, maar als ik een programma of film wil starten, krijg ik de melding: "De Netflix service is niet beschikbaar op je apparaat. Raadpleeg netflix.com/NetflixReadyDevices voor meer info over de ondersteuning voor jouw apparaat".
Via die link naar de Netflix site is er niets interessant te vinden, gewoon een pagina waar je een overzicht hebt van de verscheidene merken en types van devices, maar zeker geen detail lijst van welke typenummer fully supported zijn (ik meen me te herinneren dat die er vroeger wel was).
Het frustreert me enorm dat het niet wil werken out of the box, gezien de TV geadverteerd werd als zijnde Netflix compatible, en de Netflix app er ook gewoon vast ingebakken zit (ik kan hem zelfs niet de-installeren).
Blijkbaar ben ik niet alleen, want de user reviews op Coolblue bevestigen mijn probleem
Een firmware update heb ik reeds gedaan (stond op 1103.0, nu naar 1105.0 gegaan), maar dit verhielp niets aan Netflix.
Een collega van me heeft een Samsung UE55HU7500, die ook op Tizen draait, en daar werkt de Netflix app wel gewoon goed!

De Netflix app versie is exact dezelfde...
Iemand dezelfde ervaring gehad met een recent Samsung Tizen TV toestel, en hopelijk een oplossing gevonden?
Er valt bitter weinig over te vinden op internet/fora...