Einde van abonnement ?

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Plaats reactie
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Hoe kan je weten welke dag de eerste dag was dat je abonnement startte, ik weet het ongeveer maar ik zou de juiste datum willen weten zodat ik een aangetekende brief kan sturen om het abonnement stop te zetten ?
Krekkie
Premium Member
Premium Member

Staat het niet op je eerste factuur?
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Ja daar staat op 08-03-2004 maar ik geraakte toen niet direct op het net en die van A2F hebben gezegd dat je abonnement begint te lopen als je voor de eerste keer inlogt.

Anders moet ik een aangetekende brief sturen en zeggen dat als mijn jaar om is dat ze me moeten afsluiten, dat zal ook wel gaan zeker ?
BiTNoisE
Member
Member
Contacteer:

AnD schreef:Ja daar staat op 08-03-2004 maar ik geraakte toen niet direct op het net en die van A2F hebben gezegd dat je abonnement begint te lopen als je voor de eerste keer inlogt.

Anders moet ik een aangetekende brief sturen en zeggen dat als mijn jaar om is dat ze me moeten afsluiten, dat zal ook wel gaan zeker ?

Je abonnement start op de 1e dag van de maand dat je abo, volgens A2F actief was. Dus, denkelijk was dit 03/2004.

Ps: Pas op met je aangetekende brief te vroeg te sturen, er heeft iemand anders in een topic gepost dat hij enkele maanden op voorhand dit gestuurd had, en daardoor dus geregeld "gekloot" werd door A2F (lijn afgesloten, abominabel trage snelheden).

So.. BE WARNED
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”