Einde van abonnement ?
- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
- Bedankt: 87 keer
Hoe kan je weten welke dag de eerste dag was dat je abonnement startte, ik weet het ongeveer maar ik zou de juiste datum willen weten zodat ik een aangetekende brief kan sturen om het abonnement stop te zetten ?
Staat het niet op je eerste factuur?
- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
- Bedankt: 87 keer
Ja daar staat op 08-03-2004 maar ik geraakte toen niet direct op het net en die van A2F hebben gezegd dat je abonnement begint te lopen als je voor de eerste keer inlogt.
Anders moet ik een aangetekende brief sturen en zeggen dat als mijn jaar om is dat ze me moeten afsluiten, dat zal ook wel gaan zeker ?
Anders moet ik een aangetekende brief sturen en zeggen dat als mijn jaar om is dat ze me moeten afsluiten, dat zal ook wel gaan zeker ?
AnD schreef:Ja daar staat op 08-03-2004 maar ik geraakte toen niet direct op het net en die van A2F hebben gezegd dat je abonnement begint te lopen als je voor de eerste keer inlogt.
Je abonnement start op de 1e dag van de maand dat je abo, volgens A2F actief was. Dus, denkelijk was dit 03/2004.
Ps: Pas op met je aangetekende brief te vroeg te sturen, er heeft iemand anders in een topic gepost dat hij enkele maanden op voorhand dit gestuurd had, en daardoor dus geregeld "gekloot" werd door A2F (lijn afgesloten, abominabel trage snelheden).
So.. BE WARNED