Een paar weken terug kocht ik een TP-link 7350 MiFi. Dit werkt snel en gemakkelijk maar ik merkte nu al twee keer een probleem.
Mifi wordt aangezet en connecteert met Base (B0 abo), WiFi van de tablet (Asus TF300) gaat aan en connecteert met de TP-link. Ik kan in de interface en kan op internet.
Zo nu en dan wordt de tablet gebruikt maar na een paar keer stand-by (met knop op de tablet) zie dat het WiFi icoontje grijs blijft (i.p.v. blauw) Ik kan dan nog steeds in de interface van de TP-link maar niet op internet. Ik zie wel dat er een connectie is (2G, 3G, 4G naargelang de locatie) en een "wereldbol" (data connection). Wireless schakelt na 15 min niet gebruik uit maar na een druk op de knop is alles weer actief.
Een paar herstarts lost niets op (zowel TPlink als tablet) maar SIM er uit en weer aan had wel resultaat. Eigenlijk vreemd aangezien de batterij er uit is tijdens het switchen, tenzij het verwijderen van de batterij de oplossing is natuurlijk.

Het vreemde is dat bv. zaterdag alles bleef werken terwijl zondag in nagenoeg identieke omstandigheden het al gauw mis liep.
Iemand een idee?