Zo af en toe drukken wij nog wat foto's af voor de grootouders. Aangezien we niet zo vaak meer afdrukken dacht ik aan een digitale oplossing.
1)digitaal fotokader waarbij je makkelijk via de iphone wat foto's kan opladen als je op bezoek bent. Via bluetooth ofzo.
2)digitaal kader dat via mijn telenetwifree of FON login verbinding maakt met internet en bv foto's van iCloud, onze website... afspeelt of de mogelijkheid om vanop afstand nieuwe foto's door te sturen..
Zo wat op google zitten rond zoeken..maar de digitale fotokaders lijken niet echt geëvolueerd te zijn naar verbinding met internet. Of heb ik niet goed gezocht?
Iemand een idee?
digitaal fotokader wifi
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 298 keer
- Bedankt: 273 keer
Simepel TV met een chromecast erin. Anders zelf wat knutselen met een laptop scherm, controller en raspi/chromecast eraan. Ik heb het nog niet geprobeerd, maar zo iets als een google photos album op slideshow afspelen op een chromecast moet wel lukken.
(al is een ipad voor de grootouders hier misschien wel handiger icm google photos, apple's foto service, ... )
(al is een ipad voor de grootouders hier misschien wel handiger icm google photos, apple's foto service, ... )
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
- Bedankt: 108 keer
Proximus Bizz Internet Fiber 500/500 Mbps & Business Fibernet 300 plus met Speedboost 300/50 Mbps (failover) -
Business Mobile Flex Pack - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV & Telenet TV
Business Mobile Flex Pack - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV & Telenet TV