Vragen aan Webvisie

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

De beste manier is eens bellen of een TroubleTicket openen op status.adsl2fit.be

RsQ, we hebben ook soms zin om de flamers er af te gooien, maarja. Dan krijgen we weer partijdigheid en censuur over onze kop.

Cheers
Afbeelding
RsQ

ik heb geprobeerd om op de statuswebsite een TT aan te maken, maar als ik inlog zie ik enkel de gegevens waneer men lijn actief werd ... van de vermelde duplicaten van de facturen in pdf (FAQ) is niks te vinden :s Misschien log ik in meyt de verkeerde gegevens? Of is hun website niet mozilla - compatibel?
byter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 335
Lid geworden op: 02 dec 2003, 14:50
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 6 keer

idd !
je hebt 2 accounts om mee in te loggen
- 1 voor aansluiting (wanneer actief wordt)
- 1 voor facturen, tt, problemen, ...

controleer die brief die je normaal van a2f krijgt nog maar eens -_-
nck
Plus Member
Plus Member
Berichten: 106
Lid geworden op: 27 sep 2003, 16:11

Ik heb net zoals velen HEEL lang met enorm slechte snelheden gezeten. Paar maand geleden leek het te beteren: Snelheden van 100-200k 's morgens, 's namiddags 30-100k. Nu zoiezo is dit steeds niet wat het moet zijn, om maar te zwijgen over packetloss. Paul had me verzekerd dit in te kijken, een aantal keer zelfs. Samen met de personen op de helpdesk en diegene die de TTs antwoorden. Ze gingen het inkijken. Zit nu reeds een maand te wachten.

Ik ga terug beginnen met TTs op te stellen, telkens als ze de TT sluiten en me zeggen dat ze het gaan inkijken open ik er een nieuwe.
Ylja

Ik ben aant het twijfelen om een 8mbit lijn van A2F te nemen, 40gb ziet er goed uit, want die 15 gb nu bij belgacom is soms krapjes. Ik heb nu een 3.3Mbit lijn bij belgacom dus, kan ik (minstens) deze snelheden verwachten opp een 8mbit lijn bij A2F? En zijn alle contracten direct voor een gans jaar?
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1636
Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
Locatie: N.O.Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

Lees en huiver.
Jammer dat we je twijfel niet weg kunnen nemen.
Je kan geluk hebben.
Maar ook kan je een jaar lang (dat is de periode dat je er aan vast zit) een onbruikbare aansluiting hebben.
Zelfs snelheden van 40kByt/s of 300 kbit/s worden niet gegarandeerd.
Voorbeelden genoeg over a2f op dit forum te lezen.
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

idd, toen ik eens op 10KB/s zat kreeg ik dolleuk het antwoord: "nou en?" "wij garanderen geen snelheden"
My god ben ik blij da'k er vanaf ben! :roll:

Al is het nu aan de betere hand, denk ik niet dat zelfs 4Mbit verbindingen het maximum halen, laat staan 8Mbit!
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Ik ga u eerlijk zeggen dat je beter bent met een 4mbit lijntje want zelfs 4mbit haal je nooit meestal 350 kb's dat ik toch al redelijk snel vind voor wat te downloaden en te surfen :)

Idd die mensen die vroeger voor 8mbit hebben betaald zijn goed gekloot geweest bij Adsl2fit :x

Al bij al heb ik nu geen klagen bij webvisie.
Gebruikersavatar
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1759
Lid geworden op: 22 dec 2003, 20:25

Ik zit hier voor de moment op een 8 Mbit lijn op kot, en ik moet eerlijk zijn, wij hebben amper problemen gekend. Deftige snelheden. Op piekmomenten kan ik 6,4 Mbit halen. December was nu wel de eerste maand dat we een limiet te maken kregen. Iets dat op kot niet echt met veel vreugde werd opgenomen. We hebben vorig jaar voor a2f gekozen, net vanwege de unlimited. 40 GB voor 24 man is beetje weinig :/. Zeker als je weet dat we met 10 informatica-studenten zitten. Ik vrees dan ook dat de meerkost integraal aan ons doorgerekend zal worden door de kotbaas.

Thuis heb ik een a2f 4 Mbit lijntje en dat gaat de laatste 6 maand zeer vlot (toch wanneer ik thuis ben). Minder disconnects, eindelijk deftige snelheden (+200 KByte/s ipv de 20 kByte/s die ik daarvoor had :/). Als het zo blijft, zie ik voorlopig geen reden om te veranderen (buiten hun bittorent klacht die ik eens gehad heb, humhum). Moest ik veranderen zou het dan ook zijn omdat ik vrij willen kunnen downloaden wat ik wil, zonder de censuur van een provider. Ze zouden bij a2f beter een voorbeeld nemen aan de Nederlandse providers. Die verzetten geen poot inzake downloadgedrag/aanklachten tegen hun of hun gebruikers. Maar ach ja, wat doe je er aan :/)
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

The_Borg schreef:40 GB voor 24 man is beetje weinig :/. Zeker als je weet dat we met 10 informatica-studenten zitten. Ik vrees dan ook dat de meerkost integraal aan ons doorgerekend zal worden door de kotbaas.


Bij mij op kot is de limiet 1.3 mb down en 200 mb up, gaat perfect ook vor informatica studenten (ik ben er een en ik ben zeker en vast niet de enige)
deze limiet is persoonlijk en dat vind ik een heel goed initiatief, zeker omdat niet 1 persoon met hee de limiet kan gaan lopen.
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”