Kleine vraag, heb al zitten zoeken op de base site, userbase, google maar kan geen duidelijk antwoord vinden.
Is de personal hotspot functie van een iphone toegestaan bij het base 39 abonnement? (ze geven hier 5GB aan verbruik voor op de gsm, nu is de vraag of ik deze 5GB ook mag opgebruiken via personal hotspot)
Alvast bedankt
Base 39, personal hotspot toegestaan?
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
ik zou niet inzien waarom niet, het verkeer gaat uiteindelijk toch gewoon via de gsm ?
zelf gebruik ik het met een base abbo ook regelmatig, en tot op heden nog nooit iets van gehoord...
wel geen idee wat ze ervan in de voorwaarden hebben staan
zelf gebruik ik het met een base abbo ook regelmatig, en tot op heden nog nooit iets van gehoord...
wel geen idee wat ze ervan in de voorwaarden hebben staan
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 129 keer
Is gewoon toegestaan. Kan me niet inbeelden welke operator in België dit niet toelaat.pm schreef:Kleine vraag, heb al zitten zoeken op de base site, userbase, google maar kan geen duidelijk antwoord vinden.
Is de personal hotspot functie van een iphone toegestaan bij het base 39 abonnement? (ze geven hier 5GB aan verbruik voor op de gsm, nu is de vraag of ik deze 5GB ook mag opgebruiken via personal hotspot)
Alvast bedankt