W7 Prof aan 15€ op Groupon.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
- Bedankt: 25 keer
http://www.groupon.be/deals/gg-groupon- ... b-h-333373. Had zo het idee om dit aan te schaffen om up te graden naar W10, maar vermits de key maar over 2 weken komt en een terugbetaling niet mogelijk is, toch even gegoogled. Voor zover mijn Duits reikt is dit volgens http://www.mydealz.de/deals/groupon-win ... uro-582678 toch niet echt kosjer. Jammer.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
- Bedankt: 253 keer
heb een halfjaar geleden W7 Prof 64-bit media + key gekocht op internet voor ca 23,00 €. MS heeft deze zonder probleem geactiveerd (telefonisch contact), de upgrade naar W10 is daarentegen nog niet gelukt...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
- Bedankt: 618 keer
Dit is w7 pro, full conversion taalpakketten bestaan enkel bij w7 enterprise en ultimate.
Iirc zou de key wel language independent moeten zijn, maar welke taal de download is weet ik niet.
Also, opgepast of het een full retail, upgrade, of oem versie betreft.
[ Post made via mobile device ]
Iirc zou de key wel language independent moeten zijn, maar welke taal de download is weet ik niet.
Also, opgepast of het een full retail, upgrade, of oem versie betreft.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
- Bedankt: 25 keer
1) Een OEM kan toch niet los verkocht worden, of vergis ik me hierin?
2) Als je het een upgrade betreft kan je nadien met de W10 key geen clean install doen op dezelfde PC vanaf een full W10 image?
2) Als je het een upgrade betreft kan je nadien met de W10 key geen clean install doen op dezelfde PC vanaf een full W10 image?
-
- Elite Poster
Mag vs kan he.
Bij internet aanbiedingen altijd opletten...
Bij internet aanbiedingen altijd opletten...
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 14 keer
Dat zijn zo van die "grijze" aanbiedingen die een loopje nemen met de licentievoorwaarden van Microsoft.
Puur juridisch ben je dan vrijwel zeker even illegaal bezig dan wanneer je een gratis gekraakte versie installeert.
Zo'n beetje hetzelfde als bv. als gepensioneerde een studentversie Office Professional aanschaffen via een studerend achterneefje of zo aan iets van 70 euro, en die dan op jouw computer installeren.
Puur juridisch ben je dan vrijwel zeker even illegaal bezig dan wanneer je een gratis gekraakte versie installeert.
Zo'n beetje hetzelfde als bv. als gepensioneerde een studentversie Office Professional aanschaffen via een studerend achterneefje of zo aan iets van 70 euro, en die dan op jouw computer installeren.
-
- Elite Poster
Hangt ervan af welke licentie voorwaarden je schendt.
Doorverkopen van een license bv mag tegenwoordig, wat de eula ook zegt. Daar heeft een europese rechtbank een vonnis over gemaakt (ie: license keys are to be treated as physical goods for the purposes of resales, in order to preserve the right of first sale and restrict eulas that attempt to only "license" the software without resale possibilities).
Doorverkopen van een license bv mag tegenwoordig, wat de eula ook zegt. Daar heeft een europese rechtbank een vonnis over gemaakt (ie: license keys are to be treated as physical goods for the purposes of resales, in order to preserve the right of first sale and restrict eulas that attempt to only "license" the software without resale possibilities).
-
- Elite Poster
Wel, als je bij de OEMs ook de hardware verkoopt kan dat dus ook; maar je hebt in se gelijk.
Upgrade licenses kan je ook verkopen; die zijn nl niet aan 1 bepaalde main license gelinked.
Upgrade licenses kan je ook verkopen; die zijn nl niet aan 1 bepaalde main license gelinked.
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Je kan trouwens ook op g2play windows keys kopen: http://www.g2play.net/catalogsearch/res ... ?q=windows
Daar heb ik een tijd geleden een win 7 key gekocht, perfect geinstalleerd en perfect geupgrade naar win10.
Daar heb ik een tijd geleden een win 7 key gekocht, perfect geinstalleerd en perfect geupgrade naar win10.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)