[60.000 posts] Proficiat UB!
- bke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 6 keer
Gisteren zaten we aan 59.989 posts oid toen ik ging slapen Vanmorgen zie ik dat we over de 60.000 posts zijn geweest! Hiervoor wil ik UB eens proficiat wensen, op naar de 100.000
Ares: (CPU) AMD Ryzen 1800x (RAM) 16GB DDR4 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 970 EVO 250 GB (VGA) NVidia GeForce 1050 Ti 4GB (OS) Windows 10 Pro
Apollo: (CPU) AMD FX 8300 (RAM) 8GB DDR3 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 850 EVO 256GB (VGA) AMD Radeon HD 5850 (OS) Windows 10 Pro
Apollo: (CPU) AMD FX 8300 (RAM) 8GB DDR3 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 850 EVO 256GB (VGA) AMD Radeon HD 5850 (OS) Windows 10 Pro
lol
iMac OSx 10.5.4 (Bootcamp XP SP3)
Telenet FunkyShake (ComfornetXL).
Telenet FunkyShake (ComfornetXL).
Kwabber schreef:Zouden we daarvoor A2F moeten voor bedanken :twisted:
Het forum is opgericht als 'afsplitsing' van het skynet forum, skynet dus misschien?
Zoals je kon vinden op het forum, was The Oddity ook milde (mede) schenker voor de eigen Server van Userbase, en dus wel begaan met UB. Het spreekt ook wel voor zich als je zelfstandig een zaak runt, dat er niet zoveel tijd meer blijft voor andere zaken, zoals bij voorbeeld ons forum dagelijks te volgen. (zo zie ik dat tenminste)°MaRtO°° schreef:Top poster is The Oddity met 5011 posts, maar waarom is hij eigenlijk niet meer actief? In het begin, toen ik pas lid was, was hij nog actief.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 109 keer
- Contacteer:
Blue, sta me toe om even te corrigeren.
The Oddity zelf heeft dat niet gegeven, maar die winkel op zijn verzoek. The Oddity heeft dus zelf geen winkel (of toch niet waar ik weet van heb), hij heeft UB verlaten (en laat ons hopen dat het tijdelijk is) omwille van persoonlijke redenen. (die niets met de UB te maken hebben)
greetz,
Nob
The Oddity zelf heeft dat niet gegeven, maar die winkel op zijn verzoek. The Oddity heeft dus zelf geen winkel (of toch niet waar ik weet van heb), hij heeft UB verlaten (en laat ons hopen dat het tijdelijk is) omwille van persoonlijke redenen. (die niets met de UB te maken hebben)
greetz,
Nob
ook proficiat UB