Gisterenavond kreeg ik in de linkerbovenhoek op mijn TV een klein kadertje met een melding over een toekomstige update. Ik drukte op OK en kreeg in de typische Proximus TV for Scarlet-stijl (rode interface) een melding, in een venster dat het hele scherm in beslag nam, dat weldra nieuwe mogelijkheden en een geheel nieuwe gebruikservaring zal worden ter beschikking gesteld via Proximus TV.
Op de persvoorstelling in augustus werd de nieuwe Proximus TV interface al voorgesteld (te verwachten in het najaar??), zou deze ook in een aangepaste vorm doorsijpelen naar Scarlet? Bij alles wat ik lees, voel en ervaar over Scarlet t.o.v. Proximus is dat de ISP toch echt wel de vuilbak is van die grootmacht.
Ik had mij al lang verzoend dat ik de komende jaren altijd tegen die schreeuwlelijke rode, onhandige interface zou opkijken. (net zoals Scarlet heel erg lang oude versies met ditto bugs van de blauwe Belgacom TV-interface heeft aangehouden)
In ieder geval, wij als Scarlet TV-kijkers profiteren toch al mee van de 60 dagen netwerkopnames. Ik hoop echt dat we ook mogen genieten van netwerkopnames voor series te programmeren. Blijft een vreselijk iets, steeds conflicten oplossen of noodgedwongen een serie elke week handmatig liggen proberen (zeer lastig als doorgedreven ex-Bhaalu gebruiker )
Melding nieuwe Proximus TV interface bij Scarlet
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 208 keer
Of misschien zien ze in dat het te omslachtig meerdere interfaces te onderhouden en rebranden ze alles weer naar een en dezelfde proximus stijl ? En blijft het bij Proximus TV Start, en bij Proximus de Comfort of iets gelijkaardigs.
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Dit doen ze bewust om het Comfort (pack) te promoten, dit hebben ze onlangs toegegeven op px forum....
maar als je zelf uw pack samenstelt kan je nog altijd kiezen voor start
maar als je zelf uw pack samenstelt kan je nog altijd kiezen voor start
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 38 keer
Daar heb ik als proximus klant ook last van hoor..Ik hoop echt dat we ook mogen genieten van netwerkopnames voor series te programmeren. Blijft een vreselijk iets, steeds conflicten oplossen of noodgedwongen een serie elke week handmatig liggen proberen
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
joost het is een b merk van proximus.
Je moet minder betalen dan bij proximus, verwacht jij dan dezelfde kwaliteit ?
Vroeger had je ruton dat was degelijk maar niet de kwaliteit van philps, het was hun B merk
Je moet minder betalen dan bij proximus, verwacht jij dan dezelfde kwaliteit ?
Vroeger had je ruton dat was degelijk maar niet de kwaliteit van philps, het was hun B merk
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 194 keer
De kostprijs van ScarletTV is bij mijn weten altijd gelijk gebleven aan die van ProximusTV. Vroeger was er zelfs geen branding verschil en de prijs ging op hetzelfde moment omhoog. De "afsplitsing" is er pas gekomen nadat Belgacom extra TV diensten als 'TV Overal' niet als onderdeel van BelgacomTV wilden doorgeven aan Scarlet.
Echte veranderingen zag ik niet in die demo van de nieuwe interface. Enkel de integratie van TV Replay in de tv gids leek nieuwe functionaliteit, de rest was onnodige cosmetische bling imo, en met hetzelfde idiote gebrek aan informatie in de opnamelijsten.
Echte veranderingen zag ik niet in die demo van de nieuwe interface. Enkel de integratie van TV Replay in de tv gids leek nieuwe functionaliteit, de rest was onnodige cosmetische bling imo, en met hetzelfde idiote gebrek aan informatie in de opnamelijsten.
Begrijp dat we als Scarlet klant wel veel willen krijgen voor weinig geld, nu is het wel niet zo gek dat we af en toe vragen: waarom niet?
Op de faktuur staat:
Diensten geleverd door derden:
Proximus TV diensten (2)
en bij (2) staat:
(2) Proximus TV is een product van Belgacom nv aangeboden door Scarlet. Dit betreft een betaling van een voorschot aan derden. De vermelde prijs is incl. 21% BTW volgens art. 28.5 WBTW.
Bij Mijn Producten staat dan weer:
Scarlet Trio - Openen en aanpassen
Proximus TV for Scarlet - Openen en aanpassen
In http://www.scarlet.be/pdf/nl/scarletTV_MiniGuide.pdf zijn ze ook maar tot pagina 5 blijven volhouden dat het over 'for scarlet' gaat.
Dus naast de decoder staat hier nog een oude AppleTV om Netflix te kijken. De TV zelf is net zoals het Scarlet pack te goed om buiten te gooien. Denk dat Scarlet abonnees genoeg redenen hebben om tevreden te zijn: de 60 dagen recordings zijn op alle decoders te zien. We kijken evenveel Netflix als elke Proximus klant. Alleen, wat het verschil is ts. for Scarlet en de premium versie moet je maar uitvinden.
Volgens mij zou Scarlet geld kunnen maken door Netflix in de decoder te stoppen. Dan zou je film kiezen in één omgeving, nu heb ik de jeugd wijsgemaakt: voor film moet je maar zien dat je je gading vindt in 'het andere bakje'.
Kortom: ik dus ook benieuwd naar wat er in die nieuwe interface steekt...
jhh
Op de faktuur staat:
Diensten geleverd door derden:
Proximus TV diensten (2)
en bij (2) staat:
(2) Proximus TV is een product van Belgacom nv aangeboden door Scarlet. Dit betreft een betaling van een voorschot aan derden. De vermelde prijs is incl. 21% BTW volgens art. 28.5 WBTW.
Bij Mijn Producten staat dan weer:
Scarlet Trio - Openen en aanpassen
Proximus TV for Scarlet - Openen en aanpassen
In http://www.scarlet.be/pdf/nl/scarletTV_MiniGuide.pdf zijn ze ook maar tot pagina 5 blijven volhouden dat het over 'for scarlet' gaat.
Dus naast de decoder staat hier nog een oude AppleTV om Netflix te kijken. De TV zelf is net zoals het Scarlet pack te goed om buiten te gooien. Denk dat Scarlet abonnees genoeg redenen hebben om tevreden te zijn: de 60 dagen recordings zijn op alle decoders te zien. We kijken evenveel Netflix als elke Proximus klant. Alleen, wat het verschil is ts. for Scarlet en de premium versie moet je maar uitvinden.
Volgens mij zou Scarlet geld kunnen maken door Netflix in de decoder te stoppen. Dan zou je film kiezen in één omgeving, nu heb ik de jeugd wijsgemaakt: voor film moet je maar zien dat je je gading vindt in 'het andere bakje'.
Kortom: ik dus ook benieuwd naar wat er in die nieuwe interface steekt...
jhh
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
Zowel hier als bij de schoonouders nog steeds die oude blauwe interface op Scarlet.Joost85 schreef: Ik had mij al lang verzoend dat ik de komende jaren altijd tegen die schreeuwlelijke rode, onhandige interface zou opkijken. (net zoals Scarlet heel erg lang oude versies met ditto bugs van de blauwe Belgacom TV-interface heeft aangehouden)