"Mobile Vikings heeft grootse plannen: het wil tegen volgend jaar haar businessmodel drastisch omgooien om zich te wapenen tegen de aanstormende veranderingen in de telecomsector. “Onze Viking Deals worden dé backbone van het Mobile Vikings van de toekomst,” zegt evangelist Hans Similon. Hoog tijd dus om deze Viking Deals eens van dichtbij te bekijken"
http://www.bloovi.be/nieuws/detail/mobi ... elemaal-om
https://vikingco.com/nl/viking-deals/online-deals/
https://vikingco.com/nl/viking-deals
Mobile Vikings gooit binnenkort businessmodel om
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
- Bedankt: 618 keer
Als telecom operatoren inderdaad in heel Europa kunnen gaan hetzelfde tarief implementeren, hoop ik alleszins van harte dat we als Belgische consument nog altijd van dezelfde consumentenbescherming zullen kunnen genieten.
[
Post made via mobile device ]
[

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
- Bedankt: 253 keer
die bescherming hebben we hier als telecom-consument NOOIT genoten! Van de klaveren naar de biezen vrees ik of, maw, van een klein duopolie naar een groot 

Laatst gewijzigd door wied 04 sep 2015, 14:06, in totaal 1 gewijzigd.
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
- Bedankt: 618 keer
Meer als in pakweg Engeland, bv. De simkaarten daar komen naar mijn gevoel toch iets duurder uit dan hier.
Maar daarnaast: weinig of geen koppelverkoop, geen simlocks, recht om na 6m op te zeggen ongeacht contractduur en zonder kosten (en in de praktijk vaak direct vanaf 0 maand), ...
[
Post made via mobile device ]
Maar daarnaast: weinig of geen koppelverkoop, geen simlocks, recht om na 6m op te zeggen ongeacht contractduur en zonder kosten (en in de praktijk vaak direct vanaf 0 maand), ...
[

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
- Bedankt: 253 keer
dat klopt inderdaad, zij het allemaal wel pas recent ingevoerd. Dat MV zich zorgen maakt om zijn businessmodel wijst niet echt op soepele toestanden in dit duopolie-landje. Bovendien is de UK misschien geen goed (europees) voorbeeld, want deze eilandbewoners doen toch alles op eigen houtje. Inbegrepen aan de verkeerde kant van de weg blijven rijden 

Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
- Bedankt: 267 keer
Het hangt natuurlijk af van wat je zoekt in een netwerk en abo/prepaid. Maar als ik in de UK zou wonen (in de bewoonde wereld, niet ergens in een klein dorp in Schotland) dan zou ik toekomen met Three un unlimited internet, 200min en unl. sms voor 17 pond per maand. Wat neer komt op 20 euro per maand. Dat met een 12 maanden contract. Dat is een stuk beter tegenover een Belgisch alternatief.ITnetadmin schreef:Meer als in pakweg Engeland, bv. De simkaarten daar komen naar mijn gevoel toch iets duurder uit dan hier.
[Post made via mobile device ]
- Block
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
- Bedankt: 76 keer
Ze hebben in ieder geval al veel geld gepompt in radio-spotjes.
Persoonlijk heb ik die deals nog niet eens bekeken. Ik ben niet zo voor kortingkaarten, bonnetjes e.d. gewoon goede bang for the buck is voor mij perfect.
Persoonlijk heb ik die deals nog niet eens bekeken. Ik ben niet zo voor kortingkaarten, bonnetjes e.d. gewoon goede bang for the buck is voor mij perfect.
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Ik heb alleen in de laatste dagen mijn Airport Time Capsule besteld bij Coolblue, was goed van prijs en ik weet dat service goed is. Daarnaast krijg ik dan nog 4% vikingpunten. Als ik dat optel, heb ik heel goede deal gedaan.
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
- Phuncz
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
- Bedankt: 24 keer
Als tevreden klant kan dit wel een leuk iets worden, maar dan moet je ook toevallig bij die winkels kopen om het voordeel te hebben.
Echter hoop ik dat men niet dit "samenwerken" gaat gebruiken om de zoveelste profilering en tracking database te voorzien als een manier om de kosten te recupereren, want dan overweeg ik alternatieven.
Echter hoop ik dat men niet dit "samenwerken" gaat gebruiken om de zoveelste profilering en tracking database te voorzien als een manier om de kosten te recupereren, want dan overweeg ik alternatieven.