Heb hier nog een Belgacom V5 Decoder overgehouden aan een mislukte poging om een abbo bij Proximus te nemen. (Lijn bleek dan toch niet aansluitbaar te zijn).
Toestel is nog in de originele verpakking, maar komt zonder factuur:
Kan opgehaald worden te 9470 Denderleeuw, of verzonden worden op een wijze naar keuze van de koper.
Minimumprijs: €75
Meeneemprijs: €85
Gloednieuwe Belgacom Decoder V5
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 23 keer
Als het geen huurdecoder is maar een aangekochte kom ik hem ophalen voor de meeneemprijs die je vraagt, 85euro dus.
Indien het om een huurdecoder gaat heb ik geen interesse!
Graag uitsluitsel hierover!
[ Post made via mobile device ]
Indien het om een huurdecoder gaat heb ik geen interesse!
Graag uitsluitsel hierover!
[ Post made via mobile device ]
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 7 keer
Gaat om een huurdecoder die ze bij Belgacom niet terugwillen.
Kort samengevat:
- Ik had zelf een decoder aangekocht nog voor installatie (Ondertussen al bijna een jaar geleden verkocht)
- Installateur had een pack bij met Decoder en BBOX3 (Heeft hij terug meegenomen toen hij onverrichter zake terug moest vertrekken.)
Nog diezelfde dag dan m'n bestelling en activatie bij Proximus geannuleerd, daar werd aangegeven dat ik verder niks meer zou moeten doen, en ik een bevestiging zou krijgen dat alles opgezegd was.
- 2 dagen later kom ik thuis, en ligt er zowel een bevestiging van de opzegging op tafel als een postpakket (Of via koerierdienst) met een BBOX 3 en deze decoder. Proximus gebeld, en daar weten ze van niets, maar raden ze me aan even te wachten, er zal wel een brief komen met de vraag dit terug binnen te brengen.
Nu, 10 maanden later nog steeds niets gehad, en als ik hen bel zien ze niks van hardware dat ik nog zou hebben. (Ben ook nooit echt klant geweest...)
Als iemand me kan uitleggen hoe ik de status van die decoder kan navragen/opzoeken zonder de verpakking te openen wil ik dit gerust doen.
Kort samengevat:
- Ik had zelf een decoder aangekocht nog voor installatie (Ondertussen al bijna een jaar geleden verkocht)
- Installateur had een pack bij met Decoder en BBOX3 (Heeft hij terug meegenomen toen hij onverrichter zake terug moest vertrekken.)
Nog diezelfde dag dan m'n bestelling en activatie bij Proximus geannuleerd, daar werd aangegeven dat ik verder niks meer zou moeten doen, en ik een bevestiging zou krijgen dat alles opgezegd was.
- 2 dagen later kom ik thuis, en ligt er zowel een bevestiging van de opzegging op tafel als een postpakket (Of via koerierdienst) met een BBOX 3 en deze decoder. Proximus gebeld, en daar weten ze van niets, maar raden ze me aan even te wachten, er zal wel een brief komen met de vraag dit terug binnen te brengen.
Nu, 10 maanden later nog steeds niets gehad, en als ik hen bel zien ze niks van hardware dat ik nog zou hebben. (Ben ook nooit echt klant geweest...)
Als iemand me kan uitleggen hoe ik de status van die decoder kan navragen/opzoeken zonder de verpakking te openen wil ik dit gerust doen.
-
- Pro Member
Als jouw uitleg correct is geen problem, dan wil ik de decoder wel aan de meeneemprijs komen afhalen zoals ik al eerder aangaf.
Laten we goed afspreken dat ik deze dan installeer(bij mijn ouders) en als alles ok blijkt geen probleem, indien er echter problemen zouden opduiken neem je hem voor dezelfde prijs terug.
Dit lijkt me een eerlijk voorstel zowel voor jou als voor mij...en eerlijk gezegd verwacht ik geen problemen ...
Wat denk je?
ps: mocht je de bbox3 die er bij was ook nog hebben mag je die er altijd bijdoen(als compensatie voor het niet hebben van garantie enz.)
Laten we goed afspreken dat ik deze dan installeer(bij mijn ouders) en als alles ok blijkt geen probleem, indien er echter problemen zouden opduiken neem je hem voor dezelfde prijs terug.
Dit lijkt me een eerlijk voorstel zowel voor jou als voor mij...en eerlijk gezegd verwacht ik geen problemen ...
Wat denk je?
ps: mocht je de bbox3 die er bij was ook nog hebben mag je die er altijd bijdoen(als compensatie voor het niet hebben van garantie enz.)
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 7 keer
Als je hem komt ophalen wil ik het gerust zo regelen:murdock447 schreef:Als jouw uitleg correct is geen problem, dan wil ik de decoder wel aan de meeneemprijs komen afhalen zoals ik al eerder aangaf.
Wat denk je?
Je komt hem halen, test hem uit bij je ouders, en als alles werkt stort je het bedrag op m'n rekening.
Bbox3 heeft ondertussen al een plaatsje gevonden. Een Sagem 3464 (Bbox2 van Scarlet) mag je altijd meenemen.
-
- Pro Member
Ok dit is voor mij een zeer correct en goed voorstel. Het zou gewoon ter vervanging zijn van een v3 die een beetje "sloom" reageert...zelf heb ik reeds de v5 staan en uit ervaring weet ik nu dat deze merkelijk sneller is.
Ik stuur je eveneens een pm met mijn gsm nummer om af te spreken wanneer dit voor jou (en mij) het beste past.
Ik stuur je eveneens een pm met mijn gsm nummer om af te spreken wanneer dit voor jou (en mij) het beste past.