Ik heb nieuw speelgoed!
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
New toy...
Voor mensen die nog een Sonos overwegen... vanaf 1 augustus stijgen de prijzen met minstens 16%
Voor mensen die nog een Sonos overwegen... vanaf 1 augustus stijgen de prijzen met minstens 16%
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
- Bedankt: 267 keer
Xiaomi Mi Wifi Mini.
25 euro (incl shipping) router die 2x2 2.4GHz n en 2x2 5GHx ac doet. 1 WAN en 2 LAN poorten. Jammer genoeg maar 100Mbps poorten.
Gekocht om te zien of ze mij bevallen. En ik ben van plan om er nog een paar bij te kopen om heel het huis 5GHz dekkend te maken zodat je zonder vage snelheidsproblemen overal met gemak 50Mbps+ kan halen (70/6 Proximus Profiel)
Daarnaast had ik er ook nog reserve USB battery pack bijgedaan (8 euro, 10000mAh) van Xiaomi omdat mijn 5 jaar oude trendnet het begeven heeft.
Die dingen zitten echt wel strak in elkaar. Mooie aluminium behuizing en een afwerkingskwaliteit die niet zou misstaan bij een Apple product.
25 euro (incl shipping) router die 2x2 2.4GHz n en 2x2 5GHx ac doet. 1 WAN en 2 LAN poorten. Jammer genoeg maar 100Mbps poorten.
Gekocht om te zien of ze mij bevallen. En ik ben van plan om er nog een paar bij te kopen om heel het huis 5GHz dekkend te maken zodat je zonder vage snelheidsproblemen overal met gemak 50Mbps+ kan halen (70/6 Proximus Profiel)
Daarnaast had ik er ook nog reserve USB battery pack bijgedaan (8 euro, 10000mAh) van Xiaomi omdat mijn 5 jaar oude trendnet het begeven heeft.
Die dingen zitten echt wel strak in elkaar. Mooie aluminium behuizing en een afwerkingskwaliteit die niet zou misstaan bij een Apple product.
-
- Deel van't meubilair
Linkje ?AndRo555 schreef:Daarnaast had ik er ook nog reserve USB battery pack bijgedaan (8 euro, 10000mAh) van Xiaomi
-
- Elite Poster
https://www.allbuy.com/detail/Original- ... -etc-25023
Blijkbaar wel 8 pond, dus dik elf euro (pond staat vrij sterk). Er zijn ook nog andere modellen, bv 16000mAh 2 USB poorten voor 13 pond.
Blijkbaar wel 8 pond, dus dik elf euro (pond staat vrij sterk). Er zijn ook nog andere modellen, bv 16000mAh 2 USB poorten voor 13 pond.
-
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
- Bedankt: 167 keer
Is niet duur hoor... => http://www.bol.com/nl/p/xiaomi-10000mah ... 046565410/AndRo555 schreef:https://www.allbuy.com/detail/Original- ... -etc-25023
[ Post made via mobile device ]
-
- Elite Poster
lol, 44 euro....
Zover ik kan zien is deze (en de router) legit Xiaomi spul.
Router kwam wel met een US adapter, maar het is een standaardplug 12v 1A ding, dus een EU variant is vrij makkelijk te vinden. Ik gebruik er nu eentje van een externe harde schijf die ik niet meer gebruik. 1.5A 12v.
Zover ik kan zien is deze (en de router) legit Xiaomi spul.
Router kwam wel met een US adapter, maar het is een standaardplug 12v 1A ding, dus een EU variant is vrij makkelijk te vinden. Ik gebruik er nu eentje van een externe harde schijf die ik niet meer gebruik. 1.5A 12v.
- lacer
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
- Bedankt: 133 keer
Die was toch al niet te nieuw meer hépetzl schreef:Ik had nieuw speelgoed
Wat had je tegengekomen, een aanrijding met een zwaar obstakel of is de vork vanzelfs afgebroken ?
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
Ubuntu Mate 18.04
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
De enige elektrische fiets die ik ken die zoveel kracht zet dat hij met slippend voorwiel vertrektpetzl schreef:Ik had nieuw speelgoed
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 94 keer
- Contacteer:
eerst gevallen op een waterpartij op een pleintje, zo stromend water in een slootje van 10cm diep, niet gezien omdat het donker was,
ik heb serieus bij gestuurd om er toch uit te geraken met voorwiel en dan toch nog gevallen tegen 20 per uur of zo ...
verder gereden, 1km verder tegen 35kmh de berg op sloeg het voorwiel ineens naar links.
nog goed dat ik een helm op had, want mijn wang is geschaafd.
reeds geboden op zelfde model 2de hands ...
misschien toch maar scooter , moto of twizzy kopen ?
ik heb serieus bij gestuurd om er toch uit te geraken met voorwiel en dan toch nog gevallen tegen 20 per uur of zo ...
verder gereden, 1km verder tegen 35kmh de berg op sloeg het voorwiel ineens naar links.
nog goed dat ik een helm op had, want mijn wang is geschaafd.
reeds geboden op zelfde model 2de hands ...
misschien toch maar scooter , moto of twizzy kopen ?
-
- Elite Poster
Op een voorwiel, waar een kleine fractie van het totaalgewicht op ligt, is dat niks bijzonder. Dat kan je met trapkracht zelf ook. (mocht je voorwielaandrijving hebben)krisken schreef:De enige elektrische fiets die ik ken die zoveel kracht zet dat hij met slippend voorwiel vertrektpetzl schreef:Ik had nieuw speelgoed
-
- Moderator
- Contacteer:
http://www.devolo.com/nl/Producten/dLAN-1200+
Helaas heb ik op de eerste verdieping maar één UTP kabel (in mn bureau), dus daar dan maar een devolo zetten in de tweede slaapkamer (aka hobbyruimte aka brolkamer) waar de NAS aan staat, de voip server, camera toekomt (achterkant huis), testserver en nog wat stuff zoals SamKnows router, RIPE atlas probe, ... Kortom : alles dat ik wil aansluiten maar in mn bureau voor mn voeten ligt of teveel lawaai maakt. Andere kant van de devolo zit in switch beneden (waar Telenet, Belgacom en WB toekomen).
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Gisterenavond een nieuwe MacBook besteld (de 12" versie), nu wel een 2tal weken wachten...
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
- heist_175
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
Kan je niet beter een switch in uw bureau zetten en dan de PLC tussen bureau en hobbyruimte? In het beste geval zitten die stopcontacten nog op dezelfde kring en is de afstand geweldig veel korter.krisken schreef:http://www.devolo.com/nl/Producten/dLAN-1200+
Helaas heb ik op de eerste verdieping maar één UTP kabel (in mn bureau), dus daar dan maar een devolo zetten in de tweede slaapkamer (aka hobbyruimte aka brolkamer) waar de NAS aan staat, de voip server, camera toekomt (achterkant huis), testserver en nog wat stuff zoals SamKnows router, RIPE atlas probe, ... Kortom : alles dat ik wil aansluiten maar in mn bureau voor mn voeten ligt of teveel lawaai maakt. Andere kant van de devolo zit in switch beneden (waar Telenet, Belgacom en WB toekomen).
Welke snelheid haal je nu (LAN) over die 1200-PLC's?
Ik heb een 600 kit van TPLink en haalde (tussen 2 verschillende kringen) 120Mbps.
1200 is MIMO via de aarding, dus ik verwacht wel een behoorlijke snelheid...
-
- Moderator
- Contacteer:
Heist : nog geen idee, gisteren toegekomen maar heb ze nog niet geïnstalleerd.
De hobbykamer zit helaas op een andere kring dan mijn bureau, dus het zal zowat hetzelfde blijven helaas... Ik hoop er toch een leuke snelheid uit te halen, is altijd leuk als je een backup naar de NAS stuurt...
Nu, één van de projecten is wel elke kamer met (meerdere) UTP kabels te voorzien. Dus dan zal dit kitje weer weg mogen. Maar tot dan is deze kit prima
De hobbykamer zit helaas op een andere kring dan mijn bureau, dus het zal zowat hetzelfde blijven helaas... Ik hoop er toch een leuke snelheid uit te halen, is altijd leuk als je een backup naar de NAS stuurt...
Nu, één van de projecten is wel elke kamer met (meerdere) UTP kabels te voorzien. Dus dan zal dit kitje weer weg mogen. Maar tot dan is deze kit prima
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Moderator
- Contacteer:
In principe zou ik ipv UTP inderdaad overal fiber kunnen leggen, desnoods met gebruik van mediaconvertors of vlans op UTP niveau (PX TV).
Valt eens over na te denken. Mikrotik heeft ook een leuke fiberswitch in zn gamma...
Valt eens over na te denken. Mikrotik heeft ook een leuke fiberswitch in zn gamma...
Telefonie = EDPnet + OVH
- bollewolle
- Elite Poster
- Twitter: bollewolle
- Uitgedeelde bedankjes: 166 keer
- Bedankt: 89 keer
Beetje een spending spree gehad als ik het nu zo hieronder bekijk
Hier zijn er een aantal Kickstarter gebackte zaken toegekomen, waaronder echt speelgoed
http://www.explodingkittens.com/
Nog maar vandaag aangekomen dus nog geen kans gehad om het te spelen.
Ik heb daarnaast de chance gehad om hen te helpen om de verzendingen te testen en heb bij die test ook gratis een set van Cards Against Humanity gekregen waar ik al ERG lang achter aan het zoeken was (ze leverden niet naar Europa op de UK na, toch niet op een betaalbare manier). Dus dat was leuk meegenomen.
Daarnaast is ook mijn Espro Travel Press aangekomen, zeg maar een French press in een travel mug (wat het geen eer aandoet want het is echt een fantastisch ding). Foto hieronder komt van hun website, heb zelf de gebrushte versie.
Daarnaast ook de ecocheques van de afgelopen 2 jaar opgedaan aan een nieuwe vaatwas, de Siemens SN278I03TE (wordt maandag geleverd):
Daarnaast heeft mijn vriendin zich nog een nieuwe laptop aangekocht voor haar werk, de Asus UX303LB-R4015H-BE. Bleek bij de FNAC maar 20 EUR duurder te zijn dan de goedkoopste die ik kon vinden (vorige weken toch) maar bleek dat er bij de FNAC net een actie was dat toestellen die Win10 konden draaien nog eens 10% korting kregen dus dat was zeer mooi meegenomen Is wel nog in bestelling dus afwachten wanneer hij binnenkomt.
En dan is de Pebble Time Steel nog in aantocht voor komende maand ook
Hier zijn er een aantal Kickstarter gebackte zaken toegekomen, waaronder echt speelgoed
http://www.explodingkittens.com/
Nog maar vandaag aangekomen dus nog geen kans gehad om het te spelen.
Ik heb daarnaast de chance gehad om hen te helpen om de verzendingen te testen en heb bij die test ook gratis een set van Cards Against Humanity gekregen waar ik al ERG lang achter aan het zoeken was (ze leverden niet naar Europa op de UK na, toch niet op een betaalbare manier). Dus dat was leuk meegenomen.
Daarnaast is ook mijn Espro Travel Press aangekomen, zeg maar een French press in een travel mug (wat het geen eer aandoet want het is echt een fantastisch ding). Foto hieronder komt van hun website, heb zelf de gebrushte versie.
Daarnaast ook de ecocheques van de afgelopen 2 jaar opgedaan aan een nieuwe vaatwas, de Siemens SN278I03TE (wordt maandag geleverd):
Daarnaast heeft mijn vriendin zich nog een nieuwe laptop aangekocht voor haar werk, de Asus UX303LB-R4015H-BE. Bleek bij de FNAC maar 20 EUR duurder te zijn dan de goedkoopste die ik kon vinden (vorige weken toch) maar bleek dat er bij de FNAC net een actie was dat toestellen die Win10 konden draaien nog eens 10% korting kregen dus dat was zeer mooi meegenomen Is wel nog in bestelling dus afwachten wanneer hij binnenkomt.
En dan is de Pebble Time Steel nog in aantocht voor komende maand ook
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Wat een jaar uitgaan al niet doet met ne schoen. Heb deze alleen aangedaan om uit te gaan, zowel indoor als outdoor. Dus op 1 jaar maar 26 weekends aangehad. Maar da's dan wel ineens van vrijdagavond tot zondagavond/maandagmorgen. Dus al bij al pak 80 dagen gedragen
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
- bollewolle
- Elite Poster
- Twitter: bollewolle
- Uitgedeelde bedankjes: 166 keer
- Bedankt: 89 keer
Onze katten keken raar op toen de verpakking opendeMClaeys schreef:Exploding kittens is bij mij vorige maandag toegekomen, ook nog niet kunnen testen maar de verpakking was al de max
-
- Moderator
- Contacteer:
Ondertussen netwerk al beetje veranderd en superhoge snelheden haal ik er niet tussen. Zowel tussen meterkast en hobbykamer als tussen bureau en hobbykamer heb ik maar iets tussen de 50 en 130Mbps (gemeten met Mikrotik aan beide kanten). Beetje jammer dat het geen gigabit is, maar goed, dat weten we nu ook weer. Misschien een stimulans om sneller te beginnen aan kabelke leggenkrisken schreef:Heist : nog geen idee, gisteren toegekomen maar heb ze nog niet geïnstalleerd.
Telefonie = EDPnet + OVH
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Hoezo? Links 1 jaar oud, rechts nagelnieuw (nog niet aangedaan zelfs)brubbel schreef:Amai straf, bij mij verslijten mijn schoenen wel gelijker.selder schreef:Wat een jaar uitgaan al niet doet met ne schoen.
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
-
- Plus Member
- Twitter: DirkRonsmans
- Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
- Bedankt: 5 keer
Ook zo eentje aangeschaft. Inderdaad super geluid voor zo'n klein toestel.bombas schreef:Ook een nieuw speeltje.
Een JBL Charge 2+
Leuk bij de BBQ.
Geweldig geluid gezien de omvang (stevige bass)
Batterij gaat langer mee dan 12u
Het feit dat het spatwaterdicht is is ook mooi meegenomen.
- lacer
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
- Bedankt: 133 keer
Wel leuk ! Verslijten de bandjes niet te snel ?
EdpNet XL 99/35 Mbps
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
Ubuntu Mate 18.04
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
Ubuntu Mate 18.04
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Niet echt nieuw speelgoed... maar
het fietsje waar mijn vrouw heeft op leren rijden heeft een nieuwe binnenband gekregen en heeft nu ook gediend om onze oudste op te leren rijden! Ze was er heel snel mee weg!
het fietsje waar mijn vrouw heeft op leren rijden heeft een nieuwe binnenband gekregen en heeft nu ook gediend om onze oudste op te leren rijden! Ze was er heel snel mee weg!
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 176 keer
- Bedankt: 7 keer
Ben je van plan de stock firmware te houden, al dan niet rooted, of wil je voor (FXP) CM of AOSP gaan?meon schreef:[...]de Sony Xperia Z4 tablet[...]
Sony heeft een prima open source beleid resulterend in kwaliteit CM en AOSP.
(ik gebruik FXP CM op mijn Z2 tablet)
- Razornord
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 17 keer
Ik heb dat ook al gelezen maar dan hebben ze het vooral over de soft compound. Dat is vooral voor competitie en dat ga ik dus zeker niet doen. Verschillende mensen hebben aangeraden om na de kwalificaties van een wedstrijd eens in de container te gaan kijken omdat de competitiebeesten die bandjes dan al weggooien aangezien het beste van de band weg is maar deze zijn nog steeds voor 70% OK. Klinkt wat margi maar het bespaart flink op het budget (nieuw kosten ze €300/set)lacer schreef:Wel leuk ! Verslijten de bandjes niet te snel ?
Eerlijk? Ik weet dat het niet zonder gevaar is maar op straat zou ik ook niet graag omver gereden worden op de fiets door een auto.brubbel schreef:Ik heb daar eens iemand lelijk mee zien 'verongelukken', sindsdien krijg je mij daar nooit meer in. Ik zal wel verongelukken op mijn fiets.
[ Post made via mobile device ]
-
- Deel van't meubilair
Xiaomi 16000 mAh powerbank
EW1216 van Ewent
EW1216 van Ewent