Weet er iemand iets meer over de problemen bij Proximus op de vaste lijnen, e.a. services ?
Kan al sinds 2 dagen niet meer bellen of opgebeld worden.
Hun hulpnummer laat je horen dat er storingen zijn, maar je kan niemand aan de lijn krijgen.
Er wordt geen verder info gegeven buiten het feit dat er problemen zijn.
Regio Mechelen
Problemen vaste lijnen en internet snelheid bij proximus
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 78 keer
- Contacteer:
Ik belde deze nacht wat random naar de TBF om te kijken of het aan de sync lag, of aan dommel dat ik 40/10 haalde. Maar het lag inderdaad aan de sync. (Zat paar maanden al op 50/10 stabiel)
Echter na de TBF werd ik op een repair profiel van 9/512 gezet, na een half uur ofzo een 2de TBF werd ik op 20/6 gebombardeerd.
Als het inderdaad een beetje in het honderd loopt hoop ik snel terug op z'n minst de 10Mbit up te hebben. De download scheelde me zo hard niet .
(Regio antwerpen, zwijndrecht)
Echter na de TBF werd ik op een repair profiel van 9/512 gezet, na een half uur ofzo een 2de TBF werd ik op 20/6 gebombardeerd.
Als het inderdaad een beetje in het honderd loopt hoop ik snel terug op z'n minst de 10Mbit up te hebben. De download scheelde me zo hard niet .
(Regio antwerpen, zwijndrecht)
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 31 keer
nooit meer dan 1 tbf doen deze test loop 7 dagen in totaal en nu lopen die elkaaar te kloten