![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Voor de paranoide geesten onder ons: er worden geen andere gegevens opgeslagen buiten wat jij opgeeft
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
PHO schreef:Ik vraag me af hoeveel verschillende manieren we hier gaan lezen om te laten weten dat men de enquête ingevuld heeft.
Spock schreef:@ Meon: Ik heb dat al ingevuld maar al ik dus wil kan ik het nog eens doen. Dat kan zorgen voor een scheeftrekking van de statistieken en maakt dus uw hard werk om een goede enquete te maken waardeloos. Kan daar wat aan gedaan worden?
PHO schreef:Ik vraag me af hoeveel verschillende manieren we hier gaan lezen om te laten weten dat men de enquête ingevuld heeft.
ikkejonge schreef:enquête ingevuld, wel raar dat er geen vraag instaat omtrent welke browser men gebruikt.
Snakehit schreef:euhm, ik kan de enquete niet doorsturen. Operation Timed out.
In slaap gedommeld ?meon schreef:Snakehit schreef:euhm, ik kan de enquete niet doorsturen. Operation Timed out.
Sinds 5 minuten is weer alles van dommel niet bereikbaar. Is er een windhoos over Landen gevlogen? ... Wat hebben die piemels deze keer weer om zeep geholpen :'(...
meon schreef:Mja, ge moet ergens een grens maken qua vragen eh. Deze keer zijn we ingegaan op de psyche, volgende keer een meer technische enquete, of eentje naar ervaring met/tevredenheid over je provider, ...
Enquetes zijn leuk!
Trouwens, bedankt aan iedereen die de enquete invult, we zitten ondertussen aan zo'n kleine 80 reacties. Niet slecht
satori schreef:Zaken zoals besturingssysteem, browser, geïnstalleerde plugins, resolutie, etc etc etc... zijn toch perfect te 8erhalen met server-side scripting?
meon schreef:satori schreef:Zaken zoals besturingssysteem, browser, geïnstalleerde plugins, resolutie, etc etc etc... zijn toch perfect te 8erhalen met server-side scripting?
Die in het groen wél, voor die in het oranje heb je client-side scripting nodig.
satori schreef:Het komt der dus op neer dat er voor die zaken geen enquetes nodig zijn.
che schreef:Voila ook mijn steentje bijgedragen.
Damn ik zit veel achter de pc