Misschien dat iemand hier weet of een beter abonnement dan wat ik nu heb mogelijk is...
Nu heb ik een Base B25:
- Gratis bellen naar Base
- 300min naar andere netwerken
- onbeperkt sms
- 3GB (op 4G)
Vriendin heeft een Base B15:
- Gratis bellen naar Base
- 120min naar andere netwerken
- onbeperkt sms
- 1GB (op 4G)
Gemiddelde van mijn laatste 3 facturen:
- 170 min naar Base (3/4 naar elkaar)
- 230min naar andere netwerken
- SMS niet belangrijk denk ik?
- 2.2GB internet
Gemiddelde van laatste 3 facturen van vriendin:
- 100min naar Base (1/2 naar elkaar)
- 100min naar andere netwerken
- SMS niet belangrijk?
- 0.7GB internet
Iemand een idee of er bij Mobistar, Proximus, Telenet, ... een betere deal is dan wat we nu hebben?
Mogelijkheid tot veranderen?
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Moderator
- Contacteer:
Wel inderdaad : zien jullie alternatieven voor een goedkopere formule met ongeveer dezelfde specs?VOiD schreef:Wat is beter ? Goedkoper ?
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 80 keer
Wilde een tarief waarbinnen uw verbruik altijd in een bundel zit of wil je goedkoop en betalend volgens verbruik of iets tussenin.krisken schreef:Wel inderdaad : zien jullie alternatieven voor een goedkopere formule met ongeveer dezelfde specs?VOiD schreef:Wat is beter ? Goedkoper ?
Of nog meer van iets voor dezelfde prijs is niet aan de orde begrijp ik
Welk gebruiksgemak wil je
En van uw andere contacten (buiten base) bij welke telco zitten die, want dan draaien er een aantal rollen om (eigen of extern net)
-
- Moderator
- Contacteer:
Ik sta open voor alle oplossingen. Het is gewoon omdat ik onlangs eens keek naar Proximus en Mobistar en niet direct iets kan vinden dat in de lijn ligt van wat ik nu heb dat ik hier eens verder naar vraag.
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Elite Poster
Probeer eens op
http://www.bestetarief.be/index.php?p=mo_itg
Als eerste poging, let wel dat je een aantal pogingen gaat moeten doen omdat nu 'andere' nog niet opgesplits is naar telco of mvo
http://www.bestetarief.be/index.php?p=mo_itg
Als eerste poging, let wel dat je een aantal pogingen gaat moeten doen omdat nu 'andere' nog niet opgesplits is naar telco of mvo
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Misschien in combinatie met een pack met Internet + TV bij Proximus?krisken schreef:Iemand een idee of er bij Mobistar, Proximus, Telenet, ... een betere deal is dan wat we nu hebben?
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 36 keer
Denk dat Panter 25 en dolfijn 15 op eenzelfde factuur bij Mobistar het dichtst in de buurt komt.
Voordeel is gratis iCoyote op je gsm.
Met de belminuten kan het misschien wat krap worden, maar kom je normaal wel toe.
Voordeel is gratis iCoyote op je gsm.
Met de belminuten kan het misschien wat krap worden, maar kom je normaal wel toe.
-
- Moderator
- Contacteer:
Die iCoyote is niet echt een voordeel vind ik?
Hleaas heeft Panter 25 maar 2GB internet, waar ik toch al boven kom helaas... Ik zou voor €5 een blok van 500MB dan moeten bijkopen (of 2 blokken van 100MB voor €2/stuk).
Hleaas heeft Panter 25 maar 2GB internet, waar ik toch al boven kom helaas... Ik zou voor €5 een blok van 500MB dan moeten bijkopen (of 2 blokken van 100MB voor €2/stuk).
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Elite Poster
een all-in-one waarbij je de smartphone maar te grijpen hebt en te bellen zal puzzelwerk zijn
bij alternatieven lever je iets in op gebruiksvriendelijkheid, alhoewel het is een gewoonte
stel dat je zou overstappen samen met uw vriendin naar MV, zij 10€ jij 15€
jullie zullen te kort hebben aan data wat impliceert dat je iets vroeger dan een maand zal moeten herladen
jullie bellen wel naar elkaar en naar de vrienden MV's 1u per dag, met je vriendin kan je afspreken wie belt zo heb je 2u/dag
de andere gesprekken doe je via een VOIP van dellmont.
zel gebruik ik cosmovoip voor call-back (gsm naar gsm gesprekken of lange gesprekken) 5ct 1e minuut, 0,2ct/volgende minuut
voor korte gesprekken en waar ik stil sta en Wifi of 3/4g heb gebruik ik telbo (90d gratis naar vaste lijnen en 0,6ct/min naar gsm
om de gesprekken van uw VOIP telco te betalen gebruik je de belwaarde van uw prepiad kaart met je 15€ krijg je +/- 7,5€ belwaarde
dit doe je met betalende smsjes (4€ of 8€)
wens je meer data dan zal IOM van mobistar u 4GB geven voor 15€ maar geen gratis belminuten naar uw vriendin, deze zal je moeten verrekenen via uw VOIP
Is dit lastig bellen met VOIP, bij MV hebben ze de app Vikingtalk, bij Telenet de app Triiing, je installeert de app mobilevoip en de app telbo en je kan de correspondent selecteren uit je gewone adressenlijst, via de mobilevoip gaat dit gemakkelijker dan uit de app van telbo
zoals gezegd zullen jullie beide niet toekoment met de data in 1 maand dus zullen de herladingen iets sneller zijn echter er zullen ook ogenblikken zijn waarin het misschien 'kalmer' is op data gebied (bv op verlof in het buitenland waar je hetzelfde doet met een lokale simkaart met veel data en bellen via dezelfde VOIP)
bij alternatieven lever je iets in op gebruiksvriendelijkheid, alhoewel het is een gewoonte
stel dat je zou overstappen samen met uw vriendin naar MV, zij 10€ jij 15€
jullie zullen te kort hebben aan data wat impliceert dat je iets vroeger dan een maand zal moeten herladen
jullie bellen wel naar elkaar en naar de vrienden MV's 1u per dag, met je vriendin kan je afspreken wie belt zo heb je 2u/dag
de andere gesprekken doe je via een VOIP van dellmont.
zel gebruik ik cosmovoip voor call-back (gsm naar gsm gesprekken of lange gesprekken) 5ct 1e minuut, 0,2ct/volgende minuut
voor korte gesprekken en waar ik stil sta en Wifi of 3/4g heb gebruik ik telbo (90d gratis naar vaste lijnen en 0,6ct/min naar gsm
om de gesprekken van uw VOIP telco te betalen gebruik je de belwaarde van uw prepiad kaart met je 15€ krijg je +/- 7,5€ belwaarde
dit doe je met betalende smsjes (4€ of 8€)
wens je meer data dan zal IOM van mobistar u 4GB geven voor 15€ maar geen gratis belminuten naar uw vriendin, deze zal je moeten verrekenen via uw VOIP
Is dit lastig bellen met VOIP, bij MV hebben ze de app Vikingtalk, bij Telenet de app Triiing, je installeert de app mobilevoip en de app telbo en je kan de correspondent selecteren uit je gewone adressenlijst, via de mobilevoip gaat dit gemakkelijker dan uit de app van telbo
zoals gezegd zullen jullie beide niet toekoment met de data in 1 maand dus zullen de herladingen iets sneller zijn echter er zullen ook ogenblikken zijn waarin het misschien 'kalmer' is op data gebied (bv op verlof in het buitenland waar je hetzelfde doet met een lokale simkaart met veel data en bellen via dezelfde VOIP)
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
-
Te Koop forum
Je betaalt 40 € per maand voor 2 personen en bent nog op zoek naar goedkoper? Ik denk dat je gewoon goed zit, tenzij je niet tevreden bent over de kwaliteit. VOIP kan wsl nog wat goedkoper maar dat blijft toch wat prutsen (ofwel callback, ofwel andere programma's en mag je niet te mobiel bezig zijn).
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 39 keer
Als hij dubbele data krijgt voor 2 mensen aan te werven bij MV, komt hij wel toe met 10€ voor zijn vrouw en 15€ voor hem.
Want dan krijgt zij 1 GB en hij 4GB en je bent gesteld voor 25 eur.
Je kan ook nog eens genieten van de voip van MV.
Als je de eerste account maakt mag je altijd mij opgeven
Want dan krijgt zij 1 GB en hij 4GB en je bent gesteld voor 25 eur.
Je kan ook nog eens genieten van de voip van MV.
Als je de eerste account maakt mag je altijd mij opgeven
- heist_175
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
Ik vind zo'n callback nog wel goed werken precies?
Ik gebruik het in het buitenland en als mijn belbundel op is.
Je moet 5-15seconden wachten tot de call binnenkomt, maar verder?
Ook in de auto on the road werkt het perfect
Ik gebruik het in het buitenland en als mijn belbundel op is.
Je moet 5-15seconden wachten tot de call binnenkomt, maar verder?
Ook in de auto on the road werkt het perfect
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
2x internet on mobile met voip kom je aan 33.69€. Dit zal de goedkoopste oplossing zijn.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 39 keer
Die 2 ervoor, 10 eur 1 GB en 4 GB voor 15 eur, zolang hij maar iemand klant maakt als MV, hij kan de 2de kaart activeren met die van zijn vrouw bv en dan heeft zij al 1 GB ipv 500 MB.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
- Bedankt: 253 keer
http://www.alditalk.be/nl/mix-bundels/index.php
hard to beat qua belminuten! En dualsim inzetten icm MV of IOM...
hard to beat qua belminuten! En dualsim inzetten icm MV of IOM...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA