Voetbal

Hier kan je het hebben over IPTV, zoals bijvoorbeeld Proximus-TV
Plaats reactie
Djenjen
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 jul 2015, 14:26
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Wij zijn ( tevreden) Proximus TV klanten. Mijn vriend is een echte voetbalfan en ik denk er dus over een voetbalboeket te activeren. Ik heb gehoord dat er een aantal nieuwe aanbiedingen bestaan met nieuwe zenders. Heeft iemand reeds ervaring met het nieuwe voetbal pack? Is het de moeite een globaal pack te nemen tegenover de aparte 11 en 11+ boeketten? In het globaal pack zitten blijkbaar ook zenders met andere sporten? Bedankt voor jullie advies!

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
Fallschirmjaeger
Premium Member
Premium Member
Berichten: 724
Lid geworden op: 07 mei 2011, 14:46
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 90 keer

11 en 11+ kosten afzonderlijk €9,95 en zijn enkel de Belgische competitie (11) of enkel de Europese competities (11+). All Foot is het globaal pack waarover je spreekt en kost €14,95, waarbij de eerste maand gratis is. Als je Belgisch en Europees voetbal wil bekijken, neem je dus beter een All Foot.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
alilo
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 jul 2015, 22:54

Djenjen schreef:Wij zijn ( tevreden) Proximus TV klanten. Mijn vriend is een echte voetbalfan en ik denk er dus over een voetbalboeket te activeren. Ik heb gehoord dat er een aantal nieuwe aanbiedingen bestaan met nieuwe zenders. Heeft iemand reeds ervaring met het nieuwe voetbal pack? Is het de moeite een globaal pack te nemen tegenover de aparte 11 en 11+ boeketten? In het globaal pack zitten blijkbaar ook zenders met andere sporten? Bedankt voor jullie advies!

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Saaaaaaalukes :beerchug:

Proximus heeft inderdaad een nieuwe aanbod voor internationale voetbal en andere sporten!

Tussen anderen: het beste van het Franse, Italiaanse, Braziliaanse en Schotse kampioenschap evenals de Engelse FA Cup en dan ook nog ATP 250 tornooien (tennis), de formule E (motorsport) en de basket- en volleybalcompetitie erbij!

In feite zijn er twee nieuwe zenders nu op de 11+ boeket van Proximus tv: Eleven en Eleven Sports, kei af!

De prijs blijft hetzelvde als vroeger...

Maar ik zou zeggen neem maar de ALL FOOT boeket want voor die 5euro verschil heb je dan ook de belgische Jupiler League volledig herbij! :banana:

Ik hoop dat dit je zal helpen!

Joeeeeeeeeeee
themadcat
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 21 apr 2015, 10:56

Hey! Wij hebben de knoop doorgehakt en zijn overgeschakeld op Proximus TV om te kunnen genieten van het All Foot pakket... Eindelijk zowel de belgische en buitenlandse competitie in één pack :-) ... En dit tegen een heel schappelijke prijs!

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Kenniey
Premium Member
Premium Member
Berichten: 471
Lid geworden op: 15 apr 2011, 22:57
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 55 keer

En welke wedstrijden van die buitenlandse competities zijn er te zien?
Zijn dat alle wedstrijden van bv de Franse competitie, of enkel wedstrijden die Proximus kiest?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
punk
Pro Member
Pro Member
Berichten: 258
Lid geworden op: 06 jan 2011, 22:40
Twitter: RikLeys
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 27 keer

Mij lijkt het dat het de wedstrijden zijn die ELEVEN kiest.
Plaats reactie

Terug naar “IPTV (Proximus-TV/Belgacom-TV, Scarlet, ...)”