Geld van belkrediet naar bank/paypal
-
- Elite Poster
- Berichten: 2211
- Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 62 keer
Vaganzza, jij hebt een prepaid bij MV? Of gebruik je MV om Mobistar op te laden? Heb nog even bekeken, maar het gaat mijn petje te boven
Maand 1 en 2 koop je gewoon 15 euro belkrediet bij Mobistar.
In Maand 3 heb je 30 euro, maar geen bundel meer, dus wil je weer opladen, via belkrediet >> 22,5 euro weg
In Maand 3 heb je dus een nieuwe bundel, 15+7,5 euro overschot?
Maand 1 en 2 koop je gewoon 15 euro belkrediet bij Mobistar.
In Maand 3 heb je 30 euro, maar geen bundel meer, dus wil je weer opladen, via belkrediet >> 22,5 euro weg
In Maand 3 heb je dus een nieuwe bundel, 15+7,5 euro overschot?
-
- Elite Poster
- Berichten: 2929
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Ik heb MV voor mijn smartphone (en die van mijn vrouw) in totaal herladen we voor 25 euro (15 + 10) en daarmee herlaadt ik mijn Mobistar Sim die in een mifi zit. Als ik te kort kom op mijn MV kaart, dan herlaad ik van de Mobistar Sim. Die Mobistar sim herlaadt ik dus nooit met een betaalkaart, altijd met belwaarde of kost mij eigenlijk niets
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Elite Poster
- Berichten: 2929
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Eigenlijk ben je maar 7,5 euro kwijt omdat je 15 euro herlaadt. Dus eerst gaat er 22,5 af, maar dan komt er terug 15 bij om je bundel te activeren Saldo maand 3 is dus 22,5 (30 - 22,5 + 15).liegebeestig schreef:Vaganzza, jij hebt een prepaid bij MV? Of gebruik je MV om Mobistar op te laden? Heb nog even bekeken, maar het gaat mijn petje te boven
Maand 1 en 2 koop je gewoon 15 euro belkrediet bij Mobistar.
In Maand 3 heb je 30 euro, maar geen bundel meer, dus wil je weer opladen, via belkrediet >> 22,5 euro weg
In Maand 3 heb je dus een nieuwe bundel, 15+7,5 euro overschot?
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Elite Poster
- Berichten: 2211
- Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 62 keer
OK, dan snap ik het. Alleen niet zo nuttig voor mij omdat ik uitsluitend met MV werk op dit moment. Ik heb een sim die ik elke maand herlaad maar verder enkel voor data gebruik, en wil met dat belkrediet iets nuttigers doen, eigenlijk liefst in geld omzetten. Tot nu toe lukte dat dus via ukash aan 63 tot 66%, net zoals jullie opbrengst via mobistar.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
https://www.4411.be/nl/waar-kan-ik-parkeren/
Kan ik SMS-parkeren met een prepaidkaart?
Ja, dit is perfect mogelijk.
U dient zich in dit geval wel te registreren op deze website voor het Premium- of Pro-pakket zodat wij u maandelijks een afrekening voor uw verbruikte parkeergelden kunnen toesturen.
De prijs van de sms'en wordt van uw belkrediet afgetrokken (0,15 euro per sms van/naar 4411), de prijs van de parkeersessie (in functie van de duur en de zone van de parkeersessie) zal verschijnen op het maandelijks afschrift dat u per email ontvangt.
http://www.parkmobile.be/waar/parkeren
Ja. Ook met een prepaid (vooraf betaalde gsm-kaart) kunt u mobiel parkeren met Parkmobile.
Ook nog leuke manier om 100% te ca$hen met uw belkrediet. Hopelijk breidt het aanbod van steden nog wat uit.
Kan ik SMS-parkeren met een prepaidkaart?
Ja, dit is perfect mogelijk.
U dient zich in dit geval wel te registreren op deze website voor het Premium- of Pro-pakket zodat wij u maandelijks een afrekening voor uw verbruikte parkeergelden kunnen toesturen.
De prijs van de sms'en wordt van uw belkrediet afgetrokken (0,15 euro per sms van/naar 4411), de prijs van de parkeersessie (in functie van de duur en de zone van de parkeersessie) zal verschijnen op het maandelijks afschrift dat u per email ontvangt.
http://www.parkmobile.be/waar/parkeren
Ja. Ook met een prepaid (vooraf betaalde gsm-kaart) kunt u mobiel parkeren met Parkmobile.
Ook nog leuke manier om 100% te ca$hen met uw belkrediet. Hopelijk breidt het aanbod van steden nog wat uit.
- thomasv
- Premium Member
- Berichten: 515
- Lid geworden op: 01 dec 2014, 16:52
- Locatie: Regio Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 52 keer
Werkt alvast niet met Mobile Vikings (BASE netwerk).satsurfer schreef:http://www.parkmobile.be/waar/parkeren
Ja. Ook met een prepaid (vooraf betaalde gsm-kaart) kunt u mobiel parkeren met Parkmobile.
Ook nog leuke manier om 100% te ca$hen met uw belkrediet. Hopelijk breidt het aanbod van steden nog wat uit.
De betaling is zogezegd oké, maar achteraf krijg je dan alsnog de vraag tot betaling.
iPhone 12 Pro — iPad (9th Gen) — Apple TV 4K (2nd Gen) — MacBook Pro
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
vroeger ging dit wel van belkrediet af, blijkbaar nu enkel de start/stopfunctie (wat je al gratis kan via de app dacht ik). Dus parkeersessie nadien te betalen?satsurfer schreef: de prijs van de parkeersessie (in functie van de duur en de zone van de parkeersessie) zal verschijnen op het maandelijks afschrift dat u per email ontvangt
https://www.4411.be/nl/nieuws/twee-tech ... r-te-maken
bij 4411 enkel mobistar en proximus
Vanaf nu kunnen zowel Proximus als Mobistar-abonnees onze 4411-service gebruiken zonder additionele inschrijving en kunnen zo hun parkeertransacties rechtstreeks verrekend krijgen op hun telecom-factuur(*).
(*) Uw gsm-abonnement dient het verrekenen van parkeertransacties te ondersteunen. Informeer bij uw mobiele operator.
naar analogie van aankopen in de google play store met belkrediet? goede maand proberen te parkeren, maar lukte toch niet met 4411 via sms.
-
- Pro Member
- Berichten: 240
- Lid geworden op: 12 dec 2011, 15:33
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 22 keer
En intussen mooi van de belwaarde af. Prachtig!Hakki schreef:Ook eens gecancelled om dan op 7juli opnieuw aan te gaan. Da's een mooie werkwijze:) Hopelijk blijft het effectief ook 7.99€cloink schreef:Goed nieuws!cloink schreef:Ondertussen in de Google Play Music All Access saga:
Net opgezegd, maar ik moet blijkbaar wachten tot mijn maand voorbij is (op 7/1), opdat ik mezelf terug kan abonneren. To be continued dus!
Vandaag dus inderdaad de melding in de mobiele app dat mijn subscription beeindigd was en of ik niet opnieuw wou inschrijven. Uiteraard en dus klik klik, renew subscription (aan 7,99€, zoals beloofd) en dan kan je inderdaad de Proximus account kiezen als betaalmethode. Denk dus dat het nu in orde is!
UPDATE: lijkt me gelukt te zijn. Nu eerst een gratis testmaand en dan vanaf 06augustus opnieuw 7.99€ via proximus billing. Nice!
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
MV of dat van parkmobile?Dima_2005 schreef:Hun hele systeem trekt gewoon op niks... Soms werkt het, soms werkt het niet.
misschien enkel bij MV niet?thomasv schreef:Werkt alvast niet met Mobile Vikings (BASE netwerk).
De betaling is zogezegd oké, maar achteraf krijg je dan alsnog de vraag tot betaling.
http://www.zdnet.be/nieuws/160843/base- ... beltegoed/
Base-klanten kunnen Androidapps kopen met beltegoed
Mobile Vikings, ook een partner van Base, ondersteunt de mogelijkheid voorlopig nog niet. "Maar we blijven wel kijken wat mogelijk is", laat Opperviking Hans Similon aan onze redactie weten.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2490
- Lid geworden op: 23 jan 2010, 15:45
- Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
- Bedankt: 260 keer
Parkmobile natuurlijk. Elke keer als ik het gebruikt had, liep het gewoon mis. Tegenwoordig betaal ik gewoon in het automaat omdat ik geen zin heb in gezever.satsurfer schreef: MV of dat van parkmobile?
4x proberen te gebruiken en 4x fout gegaan (met Proximus):
1) Achteraf factuur gekregen ter betaling (niks van belwaarde afgegaan)
2) Parkeerwachter heeft toch boete gegeven en daardoor te veel moeite verspild om te bewijzen dat ik wel betaald had.
3) Parkeersessie was niet afgelopen en opeens 10€ van belwaarde af
4) Gewoon antwoord gehad dat er een technische fout was, maar intussen wel voor SMS betaald (en betaald voor ontvangst van technische fout SMS)
-
- Erelid
- Berichten: 2114
- Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
Vandaag van iemand de vraag gekregen of ik beltegoed.nl kende, want dat werkte niet bij hem, maar kostte wel elke keer geld.
En inderdaad, net zelf even getest, en op het moment dat je naar hun betaallijn belt gaat alles goed tot bij het ingeven van de pincode, dan krijg je de melding 'de service is onbeschikbaar', maar intussen wel al €2 kwijt voor het opzetten van het gesprek.
Leuke methode om geld binnen te krijgen zonder er iets voor terug te moeten geven natuurlijk.
[ Post made via mobile device ]
En inderdaad, net zelf even getest, en op het moment dat je naar hun betaallijn belt gaat alles goed tot bij het ingeven van de pincode, dan krijg je de melding 'de service is onbeschikbaar', maar intussen wel al €2 kwijt voor het opzetten van het gesprek.
Leuke methode om geld binnen te krijgen zonder er iets voor terug te moeten geven natuurlijk.
[ Post made via mobile device ]
© De Morgen: Geachte taalnazi's, deradicaliseer een beetje.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
PLAY STORE: BINNENKORT AANKOPEN DELEN EN CADEAU GEVEN
http://androidworld.nl/apps/play-store- ... eau-geven/
Lees hier net:
Voor wie een PlayStation heeft, kan het belkrediet ook gebruiken voor de Store. Onlangs DriveClub gekocht met twee maanden belkrediet, lol.
http://androidworld.nl/apps/play-store- ... eau-geven/
Lees hier net:
Voor wie een PlayStation heeft, kan het belkrediet ook gebruiken voor de Store. Onlangs DriveClub gekocht met twee maanden belkrediet, lol.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2386
- Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 149 keer
Nog een tip: bij http://www.moviemaxonline.eu/ kan je films online huren en dat per sms betalen.
Bij Samsung Smart Tv's hebben ze een app, dan is het kinderspel om een film te huren en op tv te zien.
Bij Samsung Smart Tv's hebben ze een app, dan is het kinderspel om een film te huren en op tv te zien.
-
- userbase crew
- Berichten: 1740
- Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
- Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
- Bedankt: 167 keer
100% rendement ?johcla schreef:Nog een tip: bij http://www.moviemaxonline.eu/ kan je films online huren en dat per sms betalen.
Bij Samsung Smart Tv's hebben ze een app, dan is het kinderspel om een film te huren en op tv te zien.
-
- Plus Member
- Berichten: 210
- Lid geworden op: 24 jul 2010, 18:02
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 10 keer
Ik merk sinds gisteren dat thoorn.nl wat last krijgt van "Belgische providers" (weet iemand welke provider dit zou zijn?) :
"Wegens een klacht van de Belgische telecomproviders is de per-minuut betaallijn is tijdelijk opgeheven. Excuses voor het ongemak.
Er kan gebruik worden gemaakt van de betaallijn van € 1,01 per gesprek » "
Hun 0900 nr is ook niet meer bereikbaar .
Wachten tot het terug online komt of is er ondertussen een beter/ander systeem om geld van uw prepaid af te krijgen .
"Wegens een klacht van de Belgische telecomproviders is de per-minuut betaallijn is tijdelijk opgeheven. Excuses voor het ongemak.
Er kan gebruik worden gemaakt van de betaallijn van € 1,01 per gesprek » "
Hun 0900 nr is ook niet meer bereikbaar .
Wachten tot het terug online komt of is er ondertussen een beter/ander systeem om geld van uw prepaid af te krijgen .
Laatst gewijzigd door criminala 30 apr 2016, 13:07, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Starter
- Berichten: 20
- Lid geworden op: 07 sep 2011, 20:44
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 1 keer
het 0905 nummer werkt ook niet meercriminala schreef:Ik merk sinds gisteren dat thoorn.nl wat last krijgt van Belgische providers :
"Wegens een klacht van de Belgische telecomproviders is de per-minuut betaallijn is tijdelijk opgeheven. Excuses voor het ongemak.
Er kan gebruik worden gemaakt van de betaallijn van € 1,01 per gesprek » "
Hun 0900 nr is ook niet meer bereikbaar .
Wachten tot het terug online komt of is er ondertussen een beter/ander systeem om geld van uw prepaid af te krijgen .
Laatst gewijzigd door sam288 01 mei 2016, 10:29, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Starter
- Berichten: 20
- Lid geworden op: 07 sep 2011, 20:44
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 1 keer
Deze email gekregen van Thoorn
De telecom lobby heeft hun werk gedaan...
De telecom lobby heeft hun werk gedaan...
Hartelijk dank voor uw mail. Helaas hebben wij gisteren vernomen dat Belgische toezichthouder (BIPT) opdracht heeft gegeven aan alle Belgische telecomproviders om onze 090x-nummers te blokkeren. Dit omdat zij van mening zijn dat 090x-nummers niet gebruikt mogen worden om beltegoed terug te krijgen, terwijl wij deze dienst al jaren in zowel Nederland als België aanbieden.
Door deze blokkade is de dienst daarom helaas momenteel niet te gebruiken voor Belgische klanten. We werken zo spoedig mogelijk aan een oplossing. Binnen een week verwachten wij weer operationeel te zijn en een nieuw werkend nummer te hebben. De werkwijze van het 090x-nummer zal dan worden aangepast, waardoor wij zullen voldoen aan de eisen van de toezichthouder BIPT.
Als u de website in de gaten houdt zult u hopelijk spoedig een nieuw nummer zien, waarbij de rode tekst wat betreft de blokkade verdwenen zal zijn. Excuses voor het ontstane ongemak!
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Blokkeren van nummers, is dat een BIPT bevoegdheid?
Ik dacht meer aan een rechterlijke bevoegdheid .
Ik dacht meer aan een rechterlijke bevoegdheid .
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2472
- Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 208 keer
Als ik even kijk :
Volgens mij proberen ze via de ethische code :
http://www.telecom-code-telecom.be/NL/C ... 215_V1.pdf
Ik denk dat ze Artikel 15 gebruiken :
Artikel 15: Dienst in strijd met het strafrecht, de openbare orde of de goede zeden
http://www.ejustice.just.fgov.be/cgi_lo ... 2009032444
§ 4. De nummers uit de nummerreeks met de cijfers '05' volgend op de dienstidentiteit 9 worden gebruikt voor het aanbieden van betalende diensten via elektronische-communicatienetwerken waarmee toegang wordt gegeven tot spelletjes, wedstrijden of kwissen, met uitzondering van erotisch of seksueel getinte spelletjes, wedstrijden of kwissen, of die het mogelijk maken te betalen voor logo's, beltonen of andere ontspanningsproducten of Bdiensten, met uitzondering van erotisch of seksueel getinte logo's, beltonen of ontspanningsproducten of Bdiensten, die geleverd worden tijdens de oproep of als direct gevolg hiervan, waarvan het eindgebruikerstarief aangerekend voor oproepen uitgaande van om het even welk elektronische-communicatienetwerk maximaal 2 euro per oproep bedraagt.
...
De nummers uit de nummerreeks met de cijfers '04' volgend op de dienstidentiteit 9 worden gebruikt voor het aanbieden van betalende diensten die niet vallen onder het toepassingsgebied van paragraaf 3 en 4, waarvan het eindgebruikerstarief aangerekend voor oproepen uitgaande van om het even welk elektronische-communicatienetwerk maximaal 2 euro per minuut bedraagt.
Volgens mij proberen ze via de ethische code :
http://www.telecom-code-telecom.be/NL/C ... 215_V1.pdf
Ik denk dat ze Artikel 15 gebruiken :
Artikel 15: Dienst in strijd met het strafrecht, de openbare orde of de goede zeden
-
- Starter
- Berichten: 20
- Lid geworden op: 07 sep 2011, 20:44
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 1 keer
nieuwe mail gekregen
Inmiddels hebben wij weer een nieuw werkend betaalnummer! Helaas is er op dit moment alleen een nieuw betaalnummer beschikbaar voor de 'Per minuut'-betaallijn. Een nieuw nummer voor de 'Per gesprek'-betaallijn laat op dit moment nog even op zich wachten, maar zal binnen enkele weken ook online komen.
Het nieuwe werkende betaalnummer van de 'Per minuut'-betaallijn is tevens zichtbaar op de website.
-
- Plus Member
- Berichten: 210
- Lid geworden op: 24 jul 2010, 18:02
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 10 keer
Moesten ze ooit het afbellen blokkeren , dan gaat de markt heel wat verschuiven denk ik .
Ik zou zelf dan niet meer bij mobile vikings blijven . nu neem ik de 10€ bundel , bel 5€ er af . Kost per maand is dus 5€ .
Als de kost per maand 10€ gaat worden , dan ziet lyca er veel interessanter uit .
Vergelijkje van 10€ bundel :
Lyca :
500 Minutes (alle netwerken) + 500 SMS + 3 GB Data
Unlimited Lycamobile to Lycamobile Minutes (=5000 minuten)
30 dagen geldig
Mobile vikings (more data) :
25 Minutes (alle netwerken) + 500 SMS + 1 GB Data
Unlimited MV to MV Minutes (=1860 minuten)
30 dagen geldig
De 50€ bundel van Mobile vikings (more calling) valt te vergelijken met de 15€ (!!!) bundel van Lyca
Lyca :
600 Minutes (alle netwerken) + unlimited SMS + 5 GB Data
Unlimited Lycamobile to Lycamobile Minutes (=5000 minuten)
30 dagen geldig
Mobile vikings :
1000 Minutes (alle netwerken) + 5000 SMS + 5 GB Data
Unlimited MV to MV Minutes (=1860 minuten)
30 dagen geldig
Ik heb voorbije maand lyca getest , netwerk is stabiel en heb op meeste plaatsen 4g LTE verbinding (netwerk mobistar).
Hou rekening met het feit dat ik niet alleen weg ga , maar ook familie en vrienden mee naar de andere provider overgaat om gratis onderling te bellen . Ik zou dus wel eens willen weten welke provider dit afbellen probeert tegen te gaan eigenlijk ! Ik denk eerlijk gezegd niet dat ze er beter van zouden worden .
Ik zou zelf dan niet meer bij mobile vikings blijven . nu neem ik de 10€ bundel , bel 5€ er af . Kost per maand is dus 5€ .
Als de kost per maand 10€ gaat worden , dan ziet lyca er veel interessanter uit .
Vergelijkje van 10€ bundel :
Lyca :
500 Minutes (alle netwerken) + 500 SMS + 3 GB Data
Unlimited Lycamobile to Lycamobile Minutes (=5000 minuten)
30 dagen geldig
Mobile vikings (more data) :
25 Minutes (alle netwerken) + 500 SMS + 1 GB Data
Unlimited MV to MV Minutes (=1860 minuten)
30 dagen geldig
De 50€ bundel van Mobile vikings (more calling) valt te vergelijken met de 15€ (!!!) bundel van Lyca
Lyca :
600 Minutes (alle netwerken) + unlimited SMS + 5 GB Data
Unlimited Lycamobile to Lycamobile Minutes (=5000 minuten)
30 dagen geldig
Mobile vikings :
1000 Minutes (alle netwerken) + 5000 SMS + 5 GB Data
Unlimited MV to MV Minutes (=1860 minuten)
30 dagen geldig
Ik heb voorbije maand lyca getest , netwerk is stabiel en heb op meeste plaatsen 4g LTE verbinding (netwerk mobistar).
Hou rekening met het feit dat ik niet alleen weg ga , maar ook familie en vrienden mee naar de andere provider overgaat om gratis onderling te bellen . Ik zou dus wel eens willen weten welke provider dit afbellen probeert tegen te gaan eigenlijk ! Ik denk eerlijk gezegd niet dat ze er beter van zouden worden .
-
- Elite Poster
- Berichten: 2929
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Vanmorgen iets opgemerkt... Ik herlaad mijn Mobistar IOM (nu Orange IOM) altijd via belwaarde (ene keer van MV, andere keer van IOM zelf) via beltegoed.nl.
Het was deze morgen de eerste keer sinds Mobistar Orange geworden is dat ik dit wou doen. Echter lukte het niet, ik kreeg de boodschap dat het 0904 nummer niet toegekend is... Direct met de MV sim geprobeerd en dat werkte wel goed... Blijkbaar blokkeert Orange die nummers waar Mobistar dit niet deed??
Het was deze morgen de eerste keer sinds Mobistar Orange geworden is dat ik dit wou doen. Echter lukte het niet, ik kreeg de boodschap dat het 0904 nummer niet toegekend is... Direct met de MV sim geprobeerd en dat werkte wel goed... Blijkbaar blokkeert Orange die nummers waar Mobistar dit niet deed??
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
- JoskeVermeulen
- Premium Member
- Berichten: 565
- Lid geworden op: 22 aug 2012, 02:04
- Locatie: Liedekerke
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 71 keer
Hoe komt het dat dit zolang duurt? De Per minuut-betaallijn hebben ze al vrij snel werkende gekregen maar bij Per gesprek-betaallijn is er nog altijd de melding dat deze geblokkeerd is en er halverwege mei een oplossing zou komen.
TV:
ISP:
Tel.: + +
-
- Elite Poster
- Berichten: 2472
- Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 208 keer
Probeer eens een andere waarde, of probeer enkele dagen later nog eens, ik gok dat de stock gewoon op is gebeurd nog.2Flip schreef:Blijkbaar niet meer mogelijk om belkrediet te gebruiken om proximus-herlaadkaart aan te kopen via beltegoed(.nl)...
-
- Elite Poster
- Berichten: 2929
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Is het ondertussen nog bij iemand gelukt om te bellen naar die 0904 nrs met een IOM kaart? (heb het zelf niet meer geprobeerd sinds een kleine maand geleden en toen lukte het niet meer... Toevallig bij de overgang naar Orange(?)...)
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
ik heb gisteren nog gebeld er stond 71€ op. Alles vlot verlopen, wel iedere 10 min terug bellen, ik weet niet meer of dat vroeger ook zo was.
Dit staat nu bij mijn account :
Je hebt op 12 juni 2016 om 18:45 uur een uitbetalingsverzoek ingediend. Het openstaande tegoed (€ 30,29) zal normaliter binnen 5 werkdagen na deze datum uitbetaald worden
dus ik neem aan dat het gelukt is, was ook iom
Dit staat nu bij mijn account :
Je hebt op 12 juni 2016 om 18:45 uur een uitbetalingsverzoek ingediend. Het openstaande tegoed (€ 30,29) zal normaliter binnen 5 werkdagen na deze datum uitbetaald worden
dus ik neem aan dat het gelukt is, was ook iom
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Elite Poster
- Berichten: 2929
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Ik heb het over het bellen via beltegoed.nl (om een herlaadkaart aan te kopen), dat nummer werkte ineens niet meer sinds overgang naar Orange...
Die 10 min is al lang een wettelijk max. voor 090x-nrs. Dat is zeker niet iets nieuws
Die 10 min is al lang een wettelijk max. voor 090x-nrs. Dat is zeker niet iets nieuws
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Elite Poster
- Berichten: 3202
- Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
- Bedankt: 451 keer
Je kan altijd een 2de gesprek toevoegen dan gaat het dubbel zo snel