Waze nav App

johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2386
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

Gaan er snelheidslimieten in de update zitten?
::steven::
Pro Member
Pro Member
Berichten: 250
Lid geworden op: 31 jan 2006, 11:34
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 22 keer

ja... :-)
De speedometer die je nu al kan activeren zal aangeven of je onder, bij of over de ingestelde maximale snelheid aan het rijden bent...
Het kunnen in geven van de maximum snelheid is nu al aanwezig in de beta versie van de Waze Map Editor.
devastator
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1218
Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
Locatie: Pelt
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 56 keer

Is er al een ETA voor de nieuwe versie? Zijn er misschien am screenshots van de nieuwe interface te zien?
::steven::
Pro Member
Pro Member
Berichten: 250
Lid geworden op: 31 jan 2006, 11:34
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 22 keer

ETA zou Q4 zijn en er circuleren inderdaad al verschillende screenshots van de iOS versie :-)
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Wat met file meter als het horizontaal scherm Is en trajectcontrole?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
::steven::
Pro Member
Pro Member
Berichten: 250
Lid geworden op: 31 jan 2006, 11:34
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 22 keer

Over geen van beide heb ik momenteel (nieuwe) informatie.
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2386
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

Kan iemand het volgende toevoegen: De Wetstraat in Brussel is ter hoogte van het Schumannplein afgesloten, blijkbaar nog tot eind augustus:
http://www.openbareruimtebrussel.irisne ... g-verkeer/

Vanmorgen heeft mijn passagier het al wel gemeld in Waze.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Als je zo'n afsluiting in de app meldt, dan zien jullie dat wel direct in de app. Maar om het aan anderen te zien heb je meerdere Wazers nodig die dit ingeven. Zou je een permalink kunnen bezorgen van de precieze segmenten die afgesloten moeten worden? Dan kan een L4+ dit zeer snel ingeven en staat de closure zo goed als in real-time online voor alle Wazers.

https://www.waze.com/nl/editor/
https://wiki.waze.com/wiki/Permalink#Permalink

PS: zo'n vragen zijn perfect voor in het Slack platform te stellen, daar krijg je altijd zeer snel antwoord en zal de closure er veel sneller in staan als je zoiets meldt ;)
https://www.waze.com/forum/viewtopic.php?f=149&t=121775
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2386
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Werd ingevoerd
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2386
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

Thx!
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2472
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

Ik wil het best eens uitzoeken maar absoluut geen tijd :

https://www.waze.com/nl/editor/?env=row ... 135&zoom=8

In de buurt van mijn werk het kruispunt daar van de rue d'anglettere / rue de merode, tot en met de voetpaden is heel het vierkant er uit, al een paar dagen bezig hoe lang ze gaan bezig zijn geen idee. Maar soit waze wou er mij door laten rijden wat niet lukte.

Alvast bedankt als iemand die werken even kan toveren.
::steven::
Pro Member
Pro Member
Berichten: 250
Lid geworden op: 31 jan 2006, 11:34
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 22 keer

Wegafsluiting toegevoegd op die 4 segmenten ;-)
Momenteel tot eind september... Laat het gerust weten moest het langer duren of eerder vrij gegeven worden.
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2472
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

Bedankt ik hou het in de gaten, ik snap niet goed wat ze gaan doen, ofwel grote werken namelijk ofwel gewoon heel het kruispunt eruit beetje ophogen en de klinkers er terug netjes inleggen. In Brussel doen ze soms raar :D
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Waar doen ze niet raar in Vlaanderen/België?? ;) (vooral op vlak van wegenwerken)
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

In de week even TomTom en Waze naast elkaar gedraaid (als passagier) op een rit tussen Brugelette en Nossegem. Waze schatte de ETA enkele minuten te kort in, TomTom enkele minuten te lang. Onderweg verschillende situaties. TomTom gaf 30 seconden vertraging aan wegens wegenwerken en gaf de start en einde van de wegenwerken perfect aan. Waze gaf de wegenwerken aan waar deze in werkelijkheid stopten. Waze gaf een stilstaand voertuig aan op de pechstrook dat er ook stond. Waze gaf een mobiele controle aan terwijl deze gewoon een voertuig met pech was waar de politie bij stond. Verkeerde melding dus. Waze gaf onderweg een stilstaande file aan waar we vlot 120 reden en de melding was amper 50 seconden oud. Waze gaf werken aan waar TomTom geen woord repte over wegenwerken en effectief: men was net begonnen met paaltjes plaatsen en een rijstrook af te sluiten. Waze gaf wel niet aan dat het verkeer er muurvast stond over enkele honderden meters. Die melding heb ik dan gegeven. Nadat we er passeerden was het ook op TomTom zichtbaar.

Beiden navigeerden over identiek dezelfde route.
Gebruikersavatar
thomasv
Premium Member
Premium Member
Berichten: 515
Lid geworden op: 01 dec 2014, 16:52
Locatie: Regio Gent
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 52 keer

Het is inderdaad zo dat er Wazers zijn die net iets te snel zijn in hun meldingen.
Dat is de keerzijde van het puntensysteem. Je krijg 6 punten voor een melding, dus dan zijn er uiteraard gebruikers die veel te snel een melding invoeren.

Met het stijgend aantal Waze gebruikers in België wordt dat echter ook steeds een kleiner probleem. Andere Waze gebruikers kunnen 'Niet daar' aanduiden indien bijvoorbeeld er toch geen stilstaand voertuig is. Idem voor files: hoe meer volk, hoe accurater de data.
 iPhone 12 Pro —  iPad (9th Gen) —  Apple TV 4K (2nd Gen) —  MacBook Pro
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Maar dan blijft het systeem open voor spielerei. Als Wazers er een spelletje van maken om het slecht te doen, en dan anderen om bij goeie meldingen 'niet daar' te gebruiken. Hoe betrouwbaar is de data dan?

Op dat vlak voel ik me wel "comfortabeler" met de TomTom navigatie.
::steven::
Pro Member
Pro Member
Berichten: 250
Lid geworden op: 31 jan 2006, 11:34
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 22 keer

Klopt, maar dan kan je net hetzelfde zeggen over de kaart van Google Maps of Waze... die wordt ook bewerkt door de gebruikers zelf hé... Iemand met minder goede intenties kan het systeem inderdaad om zeep helpen, al dan niet tijdelijk.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Tomtom moet je doorgeven via de site (ingelogd). Kan niet zomaar via de app. Wordt dan nadien goedgekeurd.
Gebruikersavatar
thomasv
Premium Member
Premium Member
Berichten: 515
Lid geworden op: 01 dec 2014, 16:52
Locatie: Regio Gent
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 52 keer

Een relevant artikel voor dit topic

Wat zijn de beste navigatietoestellen en -apps? via ZDNet.

De laatste in de lijst is Waze, waarover uiteindelijk wordt besloten: 'De beste online oplossing van allemaal, samen met Google Maps".
 iPhone 12 Pro —  iPad (9th Gen) —  Apple TV 4K (2nd Gen) —  MacBook Pro
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 150 keer

Als je eens wilt lachen, rij naar de grens over naar "Frans" met Waze op NL met gesproken locaties ;)
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 150 keer

Afgelopen weekend was het minder lachen...

Zaterdagmiddag nog even de route gecheckt voor onze reis, wil zaterdagnacht de route ingeven in Waze, geen route gevonden. Terwijl een paar uur ervoor het geen probleem was...
Wifi & 3G geprobeerd...
Zelfs 100km verder nog eens geprobeerd, no go.

Nog een geluk dat de oude tomtom nog altijd in de auto stak...
Alleja, ik wist wel hoe te rijden ongeveer, maar toch...
skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1664
Lid geworden op: 07 mei 2006, 21:18
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 23 keer

eens heropstarten van gsm of als je waze kunt herstarten via "apps"
heb ook al eens meegemaakt dat het de hele tijd in "offline" modus werkte terwijl surfen & co wel lukte
blijkbaar initieel bij het opstarten doet hij netwerk check
maar bijv als "roaming" niet toegelaten is in je 3G instellign zal hij over de grens wat lastig doen
de software is niet 100% intelligent...

ook adressen opzoeken doet hij niet 100% koosjer
meestal best eerst stad straat nummer ipv omgekeerd want anders gaat hij een 10tal mnuten zoeken "rondom jouw positie" denkt ie dat je een naam van een of ander attractie in de buurt moet zoeken ipv een adres in een stad

ook bij het in "colonne" rijden van waze gebruikers... niet altijd geeft hij je collega's weer zodat je weet hoever zij al zijn tov dezelfde destinatie ook al deel ik m'n eta enzovoorts...
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 150 keer

Allemaal geprobeerd hoor.
2 verschillende wifi netwerken, proximus op 2 locaties in België 50km van elkaar en dan over de grens ruim voorbij Lille ook nog eens geprobeerd. (data roaming was actief)
Restart van gsm, app etc etc.
Gezocht op adres, op dorp, op stadje, zelfs een grootstad, nada. Geen route...

Voor de zekerheid nu nog eens geprobeerd naar huis, weet'm de weg ook niet...

Was de eerste keer dat waze me in de steek liet, en vond het nogal absurd eigenlijk. Had het nu echt een boeregat geweest, ok ja zou ik kunnen inkomen maar hij kent de locatie dus zie niet in wat het probleem zou kunnen zijn. Zeker omdat het een paar uur ervoor wel werkte...
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

App data eens wissen.
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2472
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

Sinds gisteren nacht geen netwerk in waze. Ik kan gewoon mobiel surfen etc. Gisteren gokte ik nog op onderhoud nu weet ik het niet meer.

Proximus / iOS

Iemand enig idee ?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2386
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

Gisterennamiddag lag het bij mij ook uit. Nu werkt het weer wel.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Gisteren ganse dag zonder problemen kunnen gebruiken. Misschien eens een re-intall doen?
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2472
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

Tomsworld schreef:Sinds gisteren nacht geen netwerk in waze. Ik kan gewoon mobiel surfen etc. Gisteren gokte ik nog op onderhoud nu weet ik het niet meer.

Proximus / iOS

Iemand enig idee ?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Via wifi ok -> mobiel niet -> reboot -> beiden ok. Ik gok een intern probleempje met het switchen tussen wifi & mobile data.
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 150 keer

silencer schreef:App data eens wissen.
Heeft't gefixt, maar best wel vervelend natuurlijk als dit gebeurt...
mgo72
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 805
Lid geworden op: 30 nov 2011, 11:21
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 37 keer
Contacteer:

Heb zelf een verklaring gevonden voor mijn " scherm wordt zwart als je in landscape modus zet"

Oplossing? Scherm wordt helemaal NIET zwart!

Probleem? Ja als je een zonnebril hebt met Polaroid glazen en je zet je 1+1 in landscape bij waze ( andere progs niet geprobeerd) dan zie je door de zonnebril een bijna zwart scherm.
Rechtopstaand zie je het heel helder. Zonder zonnebril beide posities helder.

Wat is de technische uitleg?

Sent from my A0001 using Tapatalk
Gebruikersavatar
thomasv
Premium Member
Premium Member
Berichten: 515
Lid geworden op: 01 dec 2014, 16:52
Locatie: Regio Gent
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 52 keer

mgo72 schreef:Wat is de technische uitleg?
Dat is het principe van Polaroid. Het blokkeert bepaalt licht.
 iPhone 12 Pro —  iPad (9th Gen) —  Apple TV 4K (2nd Gen) —  MacBook Pro
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1144
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 129 keer

mgo72 schreef:Heb zelf een verklaring gevonden voor mijn " scherm wordt zwart als je in landscape modus zet"

Oplossing? Scherm wordt helemaal NIET zwart!

Probleem? Ja als je een zonnebril hebt met Polaroid glazen en je zet je 1+1 in landscape bij waze ( andere progs niet geprobeerd) dan zie je door de zonnebril een bijna zwart scherm.
Rechtopstaand zie je het heel helder. Zonder zonnebril beide posities helder.

Wat is de technische uitleg?

Sent from my A0001 using Tapatalk
Haha ! Vriendin had dat het laatst ook. Telkens als ze een foto wilde maken in landscape ging haar scherm 'uit'. Dus het zou me verbazen als dat enkel bij Waze is, dat gaat overal bij jou zijn hoor) Technische verklaring: Polarizatie uiteraard.
hier een leuke toepassing als je een polarisatiefilter van je LCD weghaalt.
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8445
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Bedankt: 618 keer

Ja. Heb ik op mijn tablet ook. Landscape werkt, portrait niet. Gepolariseerde filter voor een gepolariseerd scherm :-)
Bij mijn smartphone heb ik dat gelukkig niet, maar die toont wel alle beelden in alle kleuren van de regenboog bij het bekijken door een gepolariseerde bril :-)

Loads of fun als ge in een glass cockpitje vliegt en uwe zonnebril heeft de verkeerde polarisatie tov uw schermen :-p



[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Vrijdag nog maar eens gevloekt op dat Waze gedoe. Ik ben echt geen fan, maar probeer toch enkele malen te testen vooraleer een conclusie te trekken.

Concreet:
Ik ging met de moto naar Kontich, en kwam vanuit de richting van Aarschot. Eens aangekomen in Lier startte ik Waze op om me zo de weg te laten begeleiden naar de Single in Kontich. Ze zijn er aan het werk, daarmee dat ik voor Waze koos omdat die blijkbaar zo goed daar rekening mee zou houden.
Uiteindelijk heeft hij ons 4x rond gestuurd in Lier stad, met telkens een boodschap: andere route gevonden ofzo. 2x ja geklikt, 2x neen, maar geen enkele keer op de juiste locatie aangekomen. We bleven op een 13km van ons einddoel.
Daarna gewoon de Google maps app geopend, en via daar de navigatie laten gebeuren. Op 2 min zaten we op de juiste weg aan de quick, achter de werken, en waren we iets later zonder enige vorm van mis navigatie op de bestemming.

Waze, dat was echt de laatste keer..
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Toch nog enkele vragen:

1. Welke Waze versie draai je? (Android, iOS of WP?)
2. Waar druk jij op "ja" en "neen"? Ik krijg nooit zo'n knoppen.
3. Wat was je eindbestemming en hoe heb je dat precies ingegeven? Misschien is dat te testen. Want ik begrijp niet waarom GM dat dan wel kon vinden, ze gebruiken beide dezelfde database indien er geen Waze resultaat zou zijn (en die laatste is normaal door een editor "spot on" gezet indien het een plaats betreft).
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Ik had em 5 dagen ervoor nog eens gedownload in de Apple store, dus ik vermoed wel een recente versie. Ik heb em ondertussen na de zoveelste teleurstelling, weer verwijderd.
Ik merkte ook op dat er reclameboodschappen kwamen in mijn navigatieveld, iets van "ontdek de nieuwe ?Ford? bij je verdeler, klik hier om te navigeren"..?
Eum, ik zit op de moto, veel tijd om met mijn vingers op het scherm te tokkelen heb ik niet.

Ik had de GPS komende van Berlaar en dan links afdraaien op de ring van Lier, net voor de werken, op de pechstrook aangezet en als adres: Singel 4c, Kontich. Hij stuurde ons daarna recht het stad in, kleine kasseiwegen, terwijl hij eigenlijk ons rechtdoor had moeten sturen en iets verder had laten kunnen links draaien, om aan de andere kant de Quick in te kunnen rijden.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

De reclame komt er inderdaad af en toe op maar enkel als je stilstaat, die gaat weg als je terug begint te rijden. Het is niet aangenaam maar mij stoort het niet echt te hard in de wagen.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2386
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

Er zijn wel locaties die verkeerd staan in Waze.
Eentje is "Bibliotheek Bredene.
Het adres is juist - Centrumplein Bredene", maar hij stuurt je wel naar Waregem.
Ik heb ook geen idee hoe ik zo'n fout kan melden?
Plaats reactie

Terug naar “Development”