7360 reconnects om de 24u (user-request)
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 176 keer
- Bedankt: 7 keer
Van 3 lijnen, 2 met FB 7360 en 1 met B-Box3, zie ik op "my EDPnet" dat de lijnen met 7360 om de 24u herconnecteren als 'user-request'. De B-Box3 lijn blijft weken aan een stuk geconnecteerd. Is er een FB setting om dit herconnecteren te vermijden?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
- Bedankt: 53 keer
- Contacteer:
Ergens is een plek waar je de pppoe settings in hebt staan dat is je wachtwoord en username van edpnet om te kunnen verbinden.
Daar is meestal een knopje "force reconnect", dat zou het verhaal moeten verklaren
(let wel ik werk met dd-wrt, geen FB maar zo'n optie lijkt me logischerwijze de verklaring.)
Daar is meestal een knopje "force reconnect", dat zou het verhaal moeten verklaren
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
(let wel ik werk met dd-wrt, geen FB maar zo'n optie lijkt me logischerwijze de verklaring.)
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Internet > Account Information > "Change connection settings" uitvouwen > "Delay disconnection by provider to the period between" uitvinken.
Ohja "View" onderaan van "Standard" > "Advanced" door er op te klikken.
Ohja "View" onderaan van "Standard" > "Advanced" door er op te klikken.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 176 keer
- Bedankt: 7 keer
@honda4life
Excuses voor 24u delay ... ik kan nu bevestigen dat de door jou aangeven settings de reconnects vannacht heeft vermeden.
Eerlijk gezegd "Delay disconnection by provider to the period between []" lijkt me geen duidelijke beschrijving in de user interface, tenzij ik iets mis ...
Excuses voor 24u delay ... ik kan nu bevestigen dat de door jou aangeven settings de reconnects vannacht heeft vermeden.
Eerlijk gezegd "Delay disconnection by provider to the period between []" lijkt me geen duidelijke beschrijving in de user interface, tenzij ik iets mis ...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Ik had het bij mijn nieuwe 7490 ook voor... Ik zag in de mail die de FB mij stuurt elke nacht dat er een reconnect geweest was maar gezien mijn ervaring met de oude FB7170 wist ik direct waar de klepel hing.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Het is een beetje een ongelukkige vertaling vanuit het Duits:dior dna schreef:Eerlijk gezegd "Delay disconnection by provider to the period between []" lijkt me geen duidelijke beschrijving in de user interface, tenzij ik iets mis ...
"Zwangstrennung durch den Anbieter verschieben in die Zeit zwischen []"
Vrij vertaald in het Nederlands is dit:
"De geforceerde disconnect door de internet aanbieder verschuiven in de tijd tussen []"
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.