Telenet digicorder update

Hier kunt u alles kwijt over TV over de kabel
Plaats reactie
Pengu
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 30 keer

Als ik deze avond rond 22u10 de digicorder starte kreeg ik een updatescherm voorgeschoteld. Deze heeft er een kleine 6 minuten over gedaan om de eerste fase af te ronden. Ik vroeg me af of deze zaken niet 's nachts gebeuren? En nee, energiespaarstand staat niet aan hier.
Bijlagen
IMAG01499.jpg
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Bij mij was dat vanmorgen om 9u nog wat... :) Is ook al op andere tijdstippen geweest.

Wat ik mij dan telkens af vraag: wat hebben ze nu weer aangepast, want daar is men meestal heel stil over.
webside007
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 2 keer

Ik heb 2 dagen geleden ongeveer ook een upgrade gekregen; bij mij was het ook 's morgends ipv 's nachts... .

Ik ben benieuwd: waar vindt men de release notes? Of is dat een bedrijfsgeheim van Telenet? :x
tb0ne
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 84 keer

Het is hatelijk dat ze dat door uw strot duwen, ge zet den tv aan om naar iets te kijken, boef, een update en dan kunt ge soms 15 minuten of meer wachten en op die balkskes kijken. :evil:
bruma
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 80 keer

Wat ik gemerkt heb is dat een aantal opgenomen programma's niet op 0 beginnen maar juist voor de reclame van het opgenomen programma.
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Bedankt: 618 keer

Ah, gebruiken ze die star trek Lcars interface niet meer?
Was altijd een leuke injoke onder ITers :-)

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Pengu
Elite Poster
Elite Poster

Na de update herstarte het toestel en begon dezelfde update opnieuw. Ik heb dan de stroom van de modem en digicorder gehaald en daarna startte het normaal op. Ik zag wel dat het opnieuw probeerde een update binnen te halen maar omdat de modem nog niet volledig was opgestart faalde dit.

Daarna zelf manueel eens herstart en updates geforceerd maar dat bleek niet meer nodig. Ik denk dat het om een technische fout aan mijn kant (digicorder dan) lag. Want op het moment van updaten gisteren waren er zelfs opnames gepland/bezig.
Pengu
Elite Poster
Elite Poster

En misschien zou het handig zijn voor de niet ervaren gebruiker om zo'n updatescherm in het Nederlands te voorzien. Ook de voortgangsbalken mogen duidelijker (die 1/3 heeft nog voor beide balken naar 100% moeten evolueren om dan te starten met lege balken aan 2/3 enz.) Dit duurde zeker een half uur in totaal. Ik kan me voorstellen dat mensen dan uit frustratie aan alle soorten kabels beginnen trekken....
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Of nog erger, een update hebben tijdens een opname. Bij mijn ouders al enkele keren gebeurd...
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
Bedankt: 318 keer

Recent hebben we hier thuis ook een update gehad op een avond tijdens een opname. Voor de update reageerde de digicorder niet op sommige toetsen waarna de update spontaan begon.
tjiepie
Starter
Starter

Ik merk op dat sinds de upgrade je het secret menu niet meer kan opvragen. (mute - groen - geel - blauw - mute)

Iemand een idee?
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

Ik heb zelfs geen groen geel blauw toetsen

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
Plaats reactie

Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”