Wegens opruiming doe ik mijn homecomputerke van 1993 weg.
Vorige week aangesloten via scart op oude tv, opgestart en hij werkt nog na bijna 20 jaar!
Naar het electro stort brengen is moeilijk wegens de vele herinneringen en daarom zou ik liever iemand er een plezier mee doe.
aanbieding: Amiga 1200 + accelaration card 68030 en software op diskettes(Wordworth V2, WB3.0, Amiga Disk magazine WB3.0,Amiga shopper), op CD(goldfish,amiga format) en amigaCD32(Darkseed,defender of the crown, microcosm). Externe CD-rom drive is vroegtijdig gesneuveld en heb ik niet meer.
Ik kan een foto doorsturen indien nodig. Staat klaar voor af te halen regio Tienen. Met een kleine attentie als ruil ben ik tevreden.
Franky
comodore amiga 1200
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
- Bedankt: 152 keer
- Contacteer:
Heb de mijne net vorige maand na veel vijven en zessen op het stort gesmeten.
Was blijkbaar geen interesse voor (al werkte de mijne wel niet meer echt). De A500 wel nog gehouden en staat nu uitgestald.
Moet zeggen dat het licht jeukt om uwe A1200 over te pakken. If memory serves me right draait daar ook quasi alle A500 stuff op?
PS: Purple Turtle?

PS: Purple Turtle?
ooh. shiny.
- krisken
- userbase crew
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Good old Amiga! Zelf ooit 2 A500's en een A4000/040 gehad. Prachtmachines!
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Hallo Franky,
Ik weet dat het al een paar maanden geleden is dat je dit bericht hebt gepost, maar moest je de A1200 nog hebben dan wil ik hem zeker overnemen...
Ik werk in Tienen dus ik kan hem komen ophalen...
alvast bedankt!
Jeroen Vandezande
Ik weet dat het al een paar maanden geleden is dat je dit bericht hebt gepost, maar moest je de A1200 nog hebben dan wil ik hem zeker overnemen...
Ik werk in Tienen dus ik kan hem komen ophalen...
alvast bedankt!
Jeroen Vandezande
Ik zie niet onmiddellijjk hoe ik dit bericht kan sluiten. Moderator, help, je mag dit item sluiten.
Sorry, was vergeten dat hier op userbase nog een bericht van mij open stond. Is reeds door andere Amiga fan opgehaald.
groeten,
Franky
Sorry, was vergeten dat hier op userbase nog een bericht van mij open stond. Is reeds door andere Amiga fan opgehaald.
groeten,
Franky