Zoek een contact bij IBS

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1673 keer
Bedankt: 1450 keer
Provider
Te Koop forum

Ik heb een probleem bij IBS waarvoor ik voorbij de 1e lijn moet weten te geraken. Het is een grotendeels commercieel en deels technisch probleem, wetende dat we klant bij hen zijn voor ons boekhoudprogramma (dat nogal uitgebreid is). www.ibs.net

Kan iemand me helpen met een contact dat echt bereid zou zijn om te luisteren en te helpen? Dat mag per PB natuurlijk.
Kenw00t
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 347 keer
Bedankt: 249 keer

Schrijf een blogpost over je slechte ervaring met hun support. Dan tweet je die link naar IBS, en maak ook dat de concurrentie het ziet. Een bedrijf publiek afbranden voor een gegronde reden is hun ergste nachtmerrie. Er zal dan ineens een heel team beschikbaar worden gesteld om je probleem op te lossen.
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 110 keer
Provider

:bang:
Kenw00t schreef:Schrijf een blogpost over je slechte ervaring met hun support. Dan tweet je die link naar IBS, en maak ook dat de concurrentie het ziet. Een bedrijf publiek afbranden voor een gegronde reden is hun ergste nachtmerrie. Er zal dan ineens een heel team beschikbaar worden gesteld om je probleem op te lossen.
Goztow
Administrator
Administrator
Provider
Te Koop forum

Not my style.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Laat gewoon iemand commercieel langskomen... kan je hem meteen een redelijke termijn geven om je probleem op te lossen.

Als je echter hier dergelijke posting maakt lijkt me dat echter tijd om een nieuwe leverancier te zoeken.
Goztow
Administrator
Administrator
Provider
Te Koop forum

Het is in het kader van het beëindigen van het contract dat het wat mis loopt.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Kenw00t
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 347 keer
Bedankt: 249 keer

Tja, zo laten er velen hun ware gezicht zien bij het beëindigen van het contract. Ik heb geen idee hoe groot die organisatie is, maar het minste wat je misschien kan doen is een tweet sturen naar @IBSDistribution met de vraag waarom je probleem niet ernstig genomen wordt. Hoe meer visibiliteit, hoe beter...

En wat betreft mijn eerdere suggestie: het is misschien wel een typisch Amerikaanse methode, maar ik heb nergens geschreven dat je het op een onvriendelijke manier moet doen. "Afbranden" kan je misschien vervangen door "mistoestanden aan de kaak stellen", maar algemeen gesproken heb ik dergelijke methodes al meerdere keren zien werken als het boeltje ontploft op Twitter. Sommige bedrijven leren daar echt uit om de kwaliteit van customer support naar een hoger niveau te tillen in plaats van iets onder de mat proberen te vegen, want dan keren de nog tevreden klanten ook hun rug naar het bedrijf toe en is de exodus niet te overzien.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”