Van Scarlet One naar Trio (12€/per maand besparing)
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
De snelheidsboost die je recent hebt gezien, heeft niets te maken met jouw abonnement, maar met de verhoging van de syncsnelheden van je modem. Bij een overgang van Scarlet one naar Scarlet Trio trio zal de sync snelheid van je modem niet veranderen.
Er is wel een cap op Scarlet Trio van 50/4
Je effectieve snelheid zal dus maximaal ongeveer 47/3.8 bedragen
Als je nu +/- 5 MB/s haalt (40 mbps) zal dat dus niet veranderen met Scarlet Trio.
Er is wel een cap op Scarlet Trio van 50/4
Je effectieve snelheid zal dus maximaal ongeveer 47/3.8 bedragen
Als je nu +/- 5 MB/s haalt (40 mbps) zal dat dus niet veranderen met Scarlet Trio.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
- solid-killer
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
- Bedankt: 48 keer
Beperken ze ook echt de snelheid bij Scarlet Trio ? ik zit momenteel nog bij Scarlet One en overweeg ook over te stappen als ze dan toch een datalimiet gaan invoeren. Maar ik zou niet graag inboeten op snelheid, ik zit momenteel namelijk op 60/6 en das natuurlijk een hele stap terug naar 30/4
Ik stream namelijk soms dingen vanop mijn NAS naar mijn gsm enzo en dat werkt momenteel relatief goed, maar ik vermoed als die snelheid zakt dat het niet meer zal werken.
Ik stream namelijk soms dingen vanop mijn NAS naar mijn gsm enzo en dat werkt momenteel relatief goed, maar ik vermoed als die snelheid zakt dat het niet meer zal werken.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Ik begin er ook aan te denken om over te stappen van Scarlet One naar Scarlet Trio.De data hoeveelheid heeft bij beiden nu dezelfde fup,en voor de snelheid moet ik het niet doen,want ik haal maar 30 mbps.Mss neem ik bij Trio ook wel het voetbal erbij voor 10€(Netflix heb ik ook).Ik zal het thuis hier even voorstellen.
De zenders in Scarlet One komen overeen met die van het standaard Proximus aanbod:seppe schreef:Welke zenders zitten NIET in het Trio-abbo die wel in het ONE pack zitten?
Dat kan ik zo meteen niet online vinden....
http://support.en.proximus.be/euf/asset ... anders.pdf
Deze zenders krijg je met Trio:
https://www.scarlet.be/pdf/nl/Zenders_T ... 150520.pdf
Ik mis geen enkele zender met mijn overstap naar Trio...
-
- Elite Poster
De extra packs,die bij Trio te verkrijgen zijn,zijn deze die aangeboden worden bij Proximus TV.Daardoor kan men bepaalde zenders niet meer ontvangen,indien men van Scarlet One (eigenlijk Proximus tv) naar Scarlet Trio overstapt.Bekijk dit goed voor U de overstap doet!
- TanknaT
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 42 keer
Ja dit kan. Ik heb ook een tweedehands V4 gekocht en die werkt probleemloos, zonder een meerprijs te betalen bij Scarlet.satsurfer schreef:kan ik een 2dehandse proximus v4 decoder zelf kopen en gebruiken als 2de decoder zonder extra 4€ decoderhuur? of betaal je dit sowieso (ook al heb je hem zelf gekocht)
Voor elk ingewikkeld probleem bestaat een simpele, mooie maar foute oplossing
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Nee, gaat niet zo eenvoudig...pkrs schreef:Weet er iemand als je een 2de tv decoder hebt bij Scarlet, je dan de opnames kan bekijken en delen tussen deze 2 decoders zoals bij Proximus?
Tenzij je een "dummy" opname maakt, en je tweede opname automatisch extern wordt bewaard... Volgens mij werkt het zo wel.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Elite Poster
Ik betaal met domiciliering,na al die jaren Scarlet nog nooit een probleem gehad daarmee.Ik meen mij ook te herineren dat Scarlet op een bepaald moment de papieren factuur heeft afgeschaft,zeker voor nieuwe klanten.Mr.Toma schreef:Kan men bij scarlet ook krijgen een factuur en overschrijving, of men is steeds verplicht te werken met de automatische afschrijving?