Enige gebruikers hiervan ?
Door de herinstallatie van m'n telefoon blijkt dit niet meer te werken (activatie meldingen) maar volgens Coyote is er een algemeen probleem op Windows Phone ?
Ondertussen zijn we twee dagen verder en werkt het nog niet... ik twijfel dus aan hun verklaring.
iCoyote Windows Phone
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
-
- Elite Poster
- Berichten: 1144
- Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 129 keer
Ik gebruik zelf geen Windows Phone, bij Android had ik er gelukkkig na een reset geen last van.
Zeker bijhouden hoeveel dagen je er geen gebruik van hebt kunnen maken hierdoor en dat voorleggen zodat van zodra het gefixt zou zijn je zegt dat je dat aantal dagen ook terug wilt krijgen.
Zeker bijhouden hoeveel dagen je er geen gebruik van hebt kunnen maken hierdoor en dat voorleggen zodat van zodra het gefixt zou zijn je zegt dat je dat aantal dagen ook terug wilt krijgen.
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Ik had zelfs een actie aan 29,9 euro/ jaar... dat is het probleem niet.
Wel gewoon de echte oorzaak achterhalen... was het puur toeval dat ik de reset deed van m'n telefoon of is er echt een probleem bij Coyote ?
Wel gewoon de echte oorzaak achterhalen... was het puur toeval dat ik de reset deed van m'n telefoon of is er echt een probleem bij Coyote ?
-
- Premium Member
- Berichten: 584
- Lid geworden op: 30 jun 2015, 10:49
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 39 keer
Is niet zo abnormaal volgens mij, bij mijn iphone was dit ook.
Vermoedelijk installeert hij een activatiefile die gewist wordt bij herinstallatie phone.
Daarom moet je dus die code hebben om te heractiveren, die werkte wel bij mij terug.
Maar dus bij jou blijft hij de meldingen geven ook na activatie? Ik denk dat ik dat ook is gehad heb op iphone, sindsdien heb ik het nooit meer gebruikt![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Vermoedelijk installeert hij een activatiefile die gewist wordt bij herinstallatie phone.
Daarom moet je dus die code hebben om te heractiveren, die werkte wel bij mij terug.
Maar dus bij jou blijft hij de meldingen geven ook na activatie? Ik denk dat ik dat ook is gehad heb op iphone, sindsdien heb ik het nooit meer gebruikt
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- heist_175
- Elite Poster
- Berichten: 13045
- Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
- Locatie: Kempen
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
Een collage suggereerde om te sideloaden op Android.
Nu, voor flitsers enzo is iCoyote misschien wel handig, maar verder? Ik vind die Waze handiger, omdat die de route geeft, rekening houdend met file etc.
iCoyote zegt alleen iets over fliters?
Nu, voor flitsers enzo is iCoyote misschien wel handig, maar verder? Ik vind die Waze handiger, omdat die de route geeft, rekening houdend met file etc.
iCoyote zegt alleen iets over fliters?
-
- Elite Poster
- Berichten: 1144
- Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 129 keer
Niet perse.. Ook gevaren op de weg, files etc. Maar navigatie ontbreekt natuurlijk. Maar er is iets in de maak genaamd Coyote Jump wat richting terrein van Waze komt.heist_175 schreef:Een collage suggereerde om te sideloaden op Android.
Nu, voor flitsers enzo is iCoyote misschien wel handig, maar verder? Ik vind die Waze handiger, omdat die de route geeft, rekening houdend met file etc.
iCoyote zegt alleen iets over fliters?
http://www.cbanque.com/actu/rss/les-ech ... -a-samsung
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
-
- Elite Poster
- Berichten: 1144
- Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 129 keer
iCoyote heeft degelijke flitsalerting, in tegenstelling tot Waze. OK, waze vermeldt het ook wel, maar te subtiel. Maar Coyotes doel is natuurlijk ook puur het alerten.heist_175 schreef:Ik vond die iCoyote wat tegenslagen in vgl met Waze.
Geen navigatie en al de rest doet Waze ook.
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Ik krijg nog steeds de melding;Sinister schreef:Maar dus bij jou blijft hij de meldingen geven ook na activatie?
"Your iCoyote application is not activated!" Please enter a valid e-mail address. Click on the link sent, within the next 24 hours, to activate your iCoyote."
Hierna krijg ik dus de kans om een e-mail adres in te geven maar ongeacht of ik m'n account mail adres of niets ingeef... ik krijg toch telkens een mail op m'n account adres dat ik welkom ben bij hun community maar verder is er in de mail geen link te vinden ter activatie ?
Ondertussen gaan we dus dag drie in sinds ik het gerapporteerd heb... niet echt goede support wat mij betreft.
Dat is ook m'n enige bedoeling... navigatie heb ik via m'n auto en de traffic info is daar ruim voldoende.heist_175 schreef:Nu, voor flitsers enzo is iCoyote misschien wel handig, maar verder?
Coyote geeft verder nog file meldingen, alsook obstakels op de weg als extra hulp.
-
- Elite Poster
- Berichten: 6018
- Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
Dat had ik een tijdje geleden ook, dat was toen een aanpassing aan hun servers waar de app niet mee overweg kon. Heeft een week geduurd en het was weer opgelost. Was toevallig de dag dat ik van trial naar payed ging dus ik dacht eerst dat het daar aan lag.
Dat was trouwens 19/05 en toen hadden andere er ook geen last van.Votre Service Client Coyote System vous répond
Beste,
Wij bevestigen het ontvangst van uw mail en bedanken u voor het vertrouwen.
Helaas moeten wij u informeren, dat er op dit moment een storing is waardoor iCoyote voor Windows Phone niet beschikbaar is.
Het probleem wordt zo snel mogelijk opgelost.
Onze excuses voor dit ongemak
Met vriendelijke groeten,
Het Coyote-team
Coyote Systems Benelux
Tél : 070.211.225
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Ik heb inderdaad een gelijkaardige mail gehad op m'n melding.
Ik vrees dus dat het wachten wordt... al heb ik toch wel m'n vragen bij dergelijke werkwijze.
Ik vrees dus dat het wachten wordt... al heb ik toch wel m'n vragen bij dergelijke werkwijze.
-
- Elite Poster
- Berichten: 6018
- Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
Ik had het eerst in het Engels gevraagd omdat ik betwijfelde of ze wel Nederlands konden (de app stuurt me namelijk ook altijd naar de Franse pagina). Kreeg ik gewoon terug dat het ticket moest gemaakt zijn in het Nederlands of Frans en dat ze het gesloten hadden
Ik snap niet waarom die app niet gewoon met een login werkt.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Dat had ik ook... blijkbaar is het te moeilijk om de tekst even in Google translate te gooienMClaeys schreef:Kreeg ik gewoon terug dat het ticket moest gemaakt zijn in het Nederlands of Frans en dat ze het gesloten hadden
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Een login kan je natuurlijk doorgeven... maar volgens mij kan je gewoon de telefoon identiteit gebruiken in je programma... dus het kan alvast beter.MClaeys schreef:Ik snap niet waarom die app niet gewoon met een login werkt.
- heist_175
- Elite Poster
- Berichten: 13045
- Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
- Locatie: Kempen
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
Blijkbaar werkt het toch niet goed genoeg, want sideloaden werkt net zo goed.
Ik gebruik het niet, een collega heeft het me laten zien.
1 keer per maand een melding wegklikken.
Ik gebruik het niet, een collega heeft het me laten zien.
1 keer per maand een melding wegklikken.
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Problem solved... niets speciaals moeten doen.