weet iemand hier meer van?
http://www.hln.be/hln/nl/4125/Internet/ ... -uit.dhtml
flashplayer lek
- defenderII
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 18 keer
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Wat moet je meer weten... het is het zoveelste lek in Flash waarvoor geen fix is. De komende dagen ben je dus vogelvrij
Langs de andere kant zitten er in ieder OS ook dergelijke zero days... dan ga je toch ook niet vertellen van zet je PC uit voor enkele dagen ?

Langs de andere kant zitten er in ieder OS ook dergelijke zero days... dan ga je toch ook niet vertellen van zet je PC uit voor enkele dagen ?
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 763 keer
Ik weet dat het voor een groter deel van de helft louter psychologisch is, maar sinds een paar jaar heb ik geen Flash Player meer op m'n OS X geïnstalleerd, en ik kan me al niet meer herinneren wanneer m'n Safari of heel OS nog eens "gecrashed" is. Voelt veel stabieler en sneller aan dan mét die Flash player als je veel op het internet bezig bent.
En dat je dan sommige filmpjes niet kan zien, goh ... veel mis je er niet van. Als je al zo lang op internet zit, heb je toch al je reeks bookmarks van websites die je constant bezoekt, en daar zit er geen één bij die geen HTML5 voor media ondersteund.
En dat je dan sommige filmpjes niet kan zien, goh ... veel mis je er niet van. Als je al zo lang op internet zit, heb je toch al je reeks bookmarks van websites die je constant bezoekt, en daar zit er geen één bij die geen HTML5 voor media ondersteund.
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
- Bedankt: 387 keer
ik heb net ALLE firefox plugins uitgezet, waaronder flash
de meeste liepen toch al niet zomaar gezien noscript, en per default alles op deny
de meeste liepen toch al niet zomaar gezien noscript, en per default alles op deny