Heb draadloos internet en ik wou mijn router beveiligen door WEP aan te zetten met 64bit encryptie. Ging goed tot ik er terug wou inloggen, kan dus niet verbinden. Is resetten de enige mogelijkheid om dit te herstellen?
Dank bij voorbaat
Router WEP
- kryptonate
- Member
nope, niets. Heb het sinds maandag voor digitale televisie te testen.meon schreef:Je router heeft toevallig geen traditionele lan-aansluiting die je kan gebruiken om terug in je configuratie te raken?
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
- Bedankt: 780 keer
Oké, misschien handig als je even vermeld hoe je hardware-setup is (welke modem, router, etc). Merk en type dus, want niet alle router zijn hetzelfde.
Ik ken spijtig genoeg niet zo veel van wireless routers, ik doe alles ad-hoc
Ik heb je anonieme post verwijderd en de inhoud ervan in je "oops"-bericht gezet, ok?
Ik ken spijtig genoeg niet zo veel van wireless routers, ik doe alles ad-hoc

Ik heb je anonieme post verwijderd en de inhoud ervan in je "oops"-bericht gezet, ok?

- kryptonate
- Member
de router is een van Philips, modem heb ik dus niet, er zit een decoder aan vast voor de digitale televisie, een Siemens USB adapter voor wifi.
Bedankt voor de post te verwijderen
Bedankt voor de post te verwijderen
- Kokki
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 2 keer
Ik heb je link gevolgd naar de Philipswebsite, en het model dat ze daar tonen in de handleiding heeft 4 ethernetaansluitingen.
Als de jouwe die ook heeft kan je daar dan geen verbinding mee maken en surfen naar 192.168.2.1.?
Als de jouwe die ook heeft kan je daar dan geen verbinding mee maken en surfen naar 192.168.2.1.?
SuccesVraag Wat is het standaard IP-adres van mijn Wireless Base Station?
Antwoord Het standaard IP-adres is http://192.168.2.1.