Ze staan echter alledrie aan ?This page can’t be displayed
Turn on TLS 1.0, TLS 1.1, and TLS 1.2 in Advanced settings and try connecting to https://auth.startssl.com again.
If this error persists, contact your site administrator.
StartSSL - Turn on TLS 1.0, TLS 1.1, and TLS 1.2
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Ik tracht één van m'n SSL certificaten te vernieuwen maar wanneer ik tracht aan te loggen bij startssl krijg ik...
- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Wij krijgen die fout op het werk ook vaak, maar dat ligt dan aan de proxy.
Voor sommige sites helpt het om SSL 2.0 en/of 3.0 in te schakelen. (bij office online was dit het geval). Dan gaat dat wel lekker door de proxy.
Voor sommige sites helpt het om SSL 2.0 en/of 3.0 in te schakelen. (bij office online was dit het geval). Dan gaat dat wel lekker door de proxy.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
-
- Deel van't meubilair
Had ook al gelezen dat SSL 2.0 zou helpen of Firefox... maar beide doen het niet.
Viel daarnet m'n euro dat ik een scratch install heb gedaan en m'n persoonlijk certificaat nog niet geladen was
Viel daarnet m'n euro dat ik een scratch install heb gedaan en m'n persoonlijk certificaat nog niet geladen was

Laatst gewijzigd door ubremoved_539 28 jun 2015, 15:06, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Twitter: nathan_gs
- Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
- Bedankt: 55 keer
SSL2 en 3 zijn deprecated wegens insecure.Trojan schreef: Voor sommige sites helpt het om SSL 2.0 en/of 3.0 in te schakelen.
https://blogs.akamai.com/2014/10/ssl-is ... e-tls.html
Ps. Je kan altijd kijken via ssllabs.com/ssltest/analyze.html of TLS en welke ciphers ondersteunt worden.
- Trojan
- Elite Poster
Dat klopt, maar het was een manier om sommige sites toch door onze proxy te krijgen.
Ik heb dat dan uiteindelijk wel doorgegeven aan onze systeembeheerders, en dan werkt het wel zoals het hoort. Maar je vraagt je natuurlijk dan af waarom het wel werkt door SSL2/3 in te schakelen he.
Ik heb dat dan uiteindelijk wel doorgegeven aan onze systeembeheerders, en dan werkt het wel zoals het hoort. Maar je vraagt je natuurlijk dan af waarom het wel werkt door SSL2/3 in te schakelen he.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 214 keer
Omdat je achter een transparant proxy zit die de verbindingen gaat decrypten en vervolgens met een "vals" certificaat gaat doorsturen. Waarschijnlijk kan die proxy/firewall nog niet overweg met TLS.
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
- Trojan
- Elite Poster
Hmm, ik weet dat ze indertijd eens aan het prutsen waren met die MITM certificaten zever.
Ik weet dat ik toen regelmatig checkte of certificaten wel van de juiste afzender waren, en ik kan me niet herinneren dat ze het ooit volledig succesvol geïmplementeerd hebben. Maar ik ga het wel in het oog houden.
Bedankt voor de suggestie.
Ik weet dat ik toen regelmatig checkte of certificaten wel van de juiste afzender waren, en ik kan me niet herinneren dat ze het ooit volledig succesvol geïmplementeerd hebben. Maar ik ga het wel in het oog houden.
Bedankt voor de suggestie.
-
- Deel van't meubilair
En iedere (moderne) firewall die aan content filtering doet werkt dus op die manier !VOiD schreef:Omdat je achter een transparant proxy zit
-
- Starter
StartSSL is een speciaal beestje, je moet een certificaat geïnstalleerd hebben om in te kunnen loggen, dit is normaal automatisch aangemaakt op de PC waarop je je oorspronkelijk geregistreerd hebt.
Mocht je die PC niet meer hebben, en geen backup hebben van je certificaat is er een procedure hiervoor in hun FAQ
https://www.startssl.com/?app=25#10
Ik heb er mij een aantal maanden geleden ook gek achter gezocht om dit op te lossen
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mocht je die PC niet meer hebben, en geen backup hebben van je certificaat is er een procedure hiervoor in hun FAQ
https://www.startssl.com/?app=25#10
Ik heb er mij een aantal maanden geleden ook gek achter gezocht om dit op te lossen

Sent from my iPhone using Tapatalk
Don't take life to seriously, you'll never get out of it alive!