Automatisch sms

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
trikke2705
Plus Member
Plus Member
Berichten: 176
Lid geworden op: 01 jan 2012, 11:15
Locatie: Herselt
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 12 keer

Ik ben op zoek naar een app die in mijn plaats een sms kan sturen.
Ik bedoel het volgende: Ik wil overmorgen om 10 uur een sms sturen maar kan op dat moment mijn iPhone niet gebruiken.
Bestaat er zo een app waar je dat op voorhand kan in stellen?
Ik heb er al een aantal gevonden maar die helpen me er enkel maar aan denken dat ik moet versturen.....en dat is niet wat ik zoek.
Alvast bedankt voor de hulp.


Sent from my iPhone 5S using Tapatalk.
Gebruikersavatar
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2417
Lid geworden op: 14 nov 2008, 08:22
Twitter: KrSi78
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 208 keer
Bedankt: 152 keer

Kan je via een DellMont/Betamax-cloon niet instellen dat je de SMS pas op een bepaald ogenblik wil versturen?
Computer(k)nul
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Ik heb dit al gezien bij diverse SMS services (maar herinner me niet meer exact bij welke)... misschien eens rondkijken dus.
brubbel
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 833
Lid geworden op: 04 jul 2012, 16:55
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 167 keer

freevoipdeal via website sms...
Bijlagen
fvd.png
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Met Tasker is dit blijkbaar ook te doen (wel zelf niet geprobeerd).

EDIT: nevermind. zag net dat je een iPhone hebt.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Gebruikersavatar
trikke2705
Plus Member
Plus Member
Berichten: 176
Lid geworden op: 01 jan 2012, 11:15
Locatie: Herselt
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 12 keer

Een cloon heb ik er niet op staan, weet eigenlijk niet hoe dat moet.
bruma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1674
Lid geworden op: 06 jan 2014, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 80 keer

is eenvoudig, dellmont of het oude betamax zijn eigenlijk prepaid voip aanbieders. Zodat je kan bellen via internet aan goedkopere prijzen.
Deze firma (die zo'n 25-tal verschillende namen heeft) biedt ook een sms-service aan die onder andere aanspreekbaar is via een browser.
Vandaar het scherm dat enkele posts terug verschenen is.
Hierin kan je je eigen nummer en dat van je corespondent en het bericht nalaten en aangeven op welk tijdstip je sms verstuurt moet worden.
Je kan je prepay tegoed aanvullen met een bankkaart of een kredietkaart (min 10€+BTW+betaalkost) of de duurdere optie per sms 4 of 8€ voor 2 of 4€ kredietwaarde.

Indien het louter voor sms-sen is en sporadisch is die sms-betaaloptie wel handig. Voor het louter sms-sen gebruik je best rebvoice.com, een sms kost daar 2ct (kredietwaarde, indien je met sms je kredietwaarde kocht het dubbele dus)
Mocht je ook willen bellen dan neem je beter cosmovoip.com daar kan je tussen 2 belgische gsm's bellen aan 0,2ct/min + 3,9ct start (kredietwaarde)

kredietwaarde en hetgeen je betaalt lijkt moeillijk maar denk even na
Van hetgeen je betaalt gaat een stukje naar de bank om de transoktiekost te betalen, en de BTW gaat naar de staat. Hetgeen over blijft is kredietwaarde.
Alle sms-sen en beltikken worden in kredietwaarde getoond bij rates.

O ja mocht je willen bellen dan kan je dit starten (jou nummer - het nummer dat je wil bellen) via uw browser, dit noemen ze call-back (tussen 2 nummers) en voor de kost moet je het ook niet laten 2*0,1ct/min.
er is ook een gsm app die dit mogelijk maakt maar je hebt dan wel een werken internet connectie (Edge, 3G, Wifi) nodig (die de 2 nummers naar heb opstuurt.
Je gsm rinkelt dan en nadat je opgenomen hebt wordt je verbonden met de andere kant.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”